Missä kohti Albenaa ko. disco sijaitsee? Häiritseekö sen meno rannalla sijaitsevia hotelleja? Eli kuuluuko musiikki esim. Kaliopa Gardeniin tai mahdollisesti jonkun muun discon? Hotellia valitessa olisi mukava tietää. Kiitos vastauksista!
Tzar-disco Albenassa
2
384
Vastaukset
- asswww
hei tsar disko sijaitsee metsikössä albenan laidalla lähinnä sitä ovat eteläisellä rannalla olevat elitsa joku bo.. yms hotellit . elikkä kalioppaan se meteli ei kuulu . muuten kyllä suosittelen rannalla sijaitsevia hotelleita . itse olimme lomamatkojen laguna beach issä joka oli tosi rauhallinen , silti keskustan tuntumassa . ylärinteellä on varmasti myös rauhallista . mutta sijainnin kannalta . itse en ainakaan sieltä valitsisi hotellia . flaminco ja kaliopa taitavat olla tältä kesältä jo aikas lailla myytyjä ...... . mutta yleensäkin ei alpena ole mikään melupaikka kun esim , sb ja kultahietikko . kahdentoista jälkeen rupee olemaan lähes kuollutta -....
- tantten
KIITOS valaisevasta vastauksesta! t. ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362