,että en ole täydellinen,puuttuu multa heikkoudet :)
Tunnustan
7
656
Vastaukset
- olette täydellisiä
Olakaa rauhassa ja yksiksenne täydellisyytenne kanssa!
- ....
taipuva ihminen jää loppupeleissä yksin;))))))))))
- olla paremmin
En ole täydellinen, mutta niin täydellinen, että muut ovat vähemmän täydellisiä. Lähes täydellinen olen siksi, että olen neitsyt. Neitsyt pyrkii täydellisyyteen. Muut eivät siihen pysty. Ei ole neitsyen vika jos muut tuntevat alemmuutta tämän jalon merkin edessä. Olen ylpeä siitä, että olen neitsyt. Osaan siksi käyttää älyäni oikein. Jos joku tekee väärin minua kohtaan, kerron sen hänelle. En tunne alemmuutta enkä vihaa.
Olen neitsyt!- oletko varma merkistäsi
Epävarma neitsyt?
Kyllä hyvinkin voi olla itsestään - neitsyillä on heikko itsetunto, mutta se ei estä heitä tuntemasta ylemmyyttä muita kohtaan. Muut ovat vielä surkeampia!
Ja neitsyen epäonnistuminen taikka virhe ei ole koskaan pohjimiltaan neitsyen vika, syy on aina jossakussa toisessa taikka olosuhteessa! Jos ei muussa niin auringon pilkuissa. - Miss Blue
se kuka nää jutut aloittaa,mahtaa olla joko päästään vialla,typerä,heikon itsetunnon omaava tai muuten vain niin raukka ettei keksi sen parempaa kuin mollata toisia.Mitäpä jos kertoisit hieman omista huonoista puolistasi?Mutta ahaa,entäpä jos sinulla ei OLE huonoja puolia.Niin..kukas väittikään Neitsyitä täydellisiksi?
- täydellinen neitsyt..
Miss Blue kirjoitti:
se kuka nää jutut aloittaa,mahtaa olla joko päästään vialla,typerä,heikon itsetunnon omaava tai muuten vain niin raukka ettei keksi sen parempaa kuin mollata toisia.Mitäpä jos kertoisit hieman omista huonoista puolistasi?Mutta ahaa,entäpä jos sinulla ei OLE huonoja puolia.Niin..kukas väittikään Neitsyitä täydellisiksi?
mutta näin vain neitsyen mielen mukaan.
- Miss Blue
täydellinen neitsyt.. kirjoitti:
mutta näin vain neitsyen mielen mukaan.
sanottuna,en koe itseäni edelleenkään täydelliseksi.Myöhästelen vähän väliä,nukun pommiin,olen aamuäreä jne. jne.Olisihan se ihan hienoa,mutta eikös sitä sanota,että ihmisestä tulee aika tylsä,jos ei löydy mitään puutteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059