heips,millainen mahtaa olla samui?aikasemmin käynyt phuketissa kaksi kertaa ja kerran pattayalla,molemmat tosi hienoja paikkoja!phuketti kyl voiton vei.ihan nais ihminen kyselee.
hmm samui???
4
1287
Vastaukset
- mnbbv
Samui on turistipaikka, mukava sellainen. Hiekkarantaa, yöelämää ja shoppailumahdollisuuksia. Luultavasti aika pitkälti Phuketin tai Pattayan kaltainen, tosin en ole itse niissä käynyt.
- kaikki ovat..
Tuo mnbbv arvuuttelee ihan oikein. Olen ollut kaikissa niistä. Samuissa ei ole niin paljon yoelämää, eikä tytot tyrkytä itseään niin kuin noissa muissa paikoissa. Eli se on noista paikoista perheystävällisin. Pattayalla on vain kaksi rantaa ja Phuketissa rannat ovat kaukana toisistaan. Samuilla kaikki on samalla saarella ja lavataksi kiertää rantaa. Turistirysiä kaikki.
- Rauhallisempaa
Olemme olleet phuketissa Patongilla ja Samuilla chawengilla. Molemmat kivoja paikkoja. Samui ehkä rauhallisempi. Paljon hyviä ruokaravintoloita. Ainakaan Chawengilla ei ollut vilkas yöelämä, muista rannoista en tiedä.
- 2001...
Samuilla ei ollut ollenkaan ryysistä edes viime joulun aikaan vaikka pelkäsin monen vuoden Samui-tauon jälkeen, että paikka olisi jo ihan piukassa turistia. Hyvin mahtuu, ei voi verrata Patongin tunnelmaan/hälyyn. Chawengin pohjoispää oli kokenut suurimman muutoksen, nyt täynnä hienoa ja kallista ostoskeskusta toisensa jälkeen. Suosittelen siis Chawengin eteläpäätä, jossa tunnelma hieman rauhallisempi, ei niin keinotekoinen ja rantaolosuhteet NIIN paljon paremmat kuin pohjoispäässä. Kyllä Samui on edelleen oma ehdoton suosikki noista "isoista ja kehittyneistä" turistipaikoista Thaikuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4706182Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2382249Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241149
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291057
- 77892
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel78807- 39764