hmm samui???

seuraava kohde

heips,millainen mahtaa olla samui?aikasemmin käynyt phuketissa kaksi kertaa ja kerran pattayalla,molemmat tosi hienoja paikkoja!phuketti kyl voiton vei.ihan nais ihminen kyselee.

4

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnbbv

      Samui on turistipaikka, mukava sellainen. Hiekkarantaa, yöelämää ja shoppailumahdollisuuksia. Luultavasti aika pitkälti Phuketin tai Pattayan kaltainen, tosin en ole itse niissä käynyt.

      • kaikki ovat..

        Tuo mnbbv arvuuttelee ihan oikein. Olen ollut kaikissa niistä. Samuissa ei ole niin paljon yoelämää, eikä tytot tyrkytä itseään niin kuin noissa muissa paikoissa. Eli se on noista paikoista perheystävällisin. Pattayalla on vain kaksi rantaa ja Phuketissa rannat ovat kaukana toisistaan. Samuilla kaikki on samalla saarella ja lavataksi kiertää rantaa. Turistirysiä kaikki.


    • Rauhallisempaa

      Olemme olleet phuketissa Patongilla ja Samuilla chawengilla. Molemmat kivoja paikkoja. Samui ehkä rauhallisempi. Paljon hyviä ruokaravintoloita. Ainakaan Chawengilla ei ollut vilkas yöelämä, muista rannoista en tiedä.

      • 2001...

        Samuilla ei ollut ollenkaan ryysistä edes viime joulun aikaan vaikka pelkäsin monen vuoden Samui-tauon jälkeen, että paikka olisi jo ihan piukassa turistia. Hyvin mahtuu, ei voi verrata Patongin tunnelmaan/hälyyn. Chawengin pohjoispää oli kokenut suurimman muutoksen, nyt täynnä hienoa ja kallista ostoskeskusta toisensa jälkeen. Suosittelen siis Chawengin eteläpäätä, jossa tunnelma hieman rauhallisempi, ei niin keinotekoinen ja rantaolosuhteet NIIN paljon paremmat kuin pohjoispäässä. Kyllä Samui on edelleen oma ehdoton suosikki noista "isoista ja kehittyneistä" turistipaikoista Thaikuissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2160
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1856
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe