huomio härät

soffu

oletteko härkä miehet 100% luotettavia,kun tuntuu joskus että ainakin minun härkäni haluaa vältellä ja kiertää asioita.eikä puhu jos en kysele,se ärsyttää.onko muilla samoja kokemuksia härkä miehestä?ja pikkasen (tai aika paljon)hitaan puoleisia ovat.itselläni pitäisi tapahtua asiat vähän nopeammin,kaksonen kun olen.muuten suhde on täydellinen,sanojen vaihtoon ei tarvita paljon muuta kuin katse,kun jo tietää mitä toinen ajattelee.ja rakkaus elämä aivan ihanaa:)

6

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin luotettavia

40 prossaa riittää, erittäin lipeviä suustaan, lupailevat aikas paljon mutta kun huomaavat ettei heille ole hyötyä asiasta niin peruvat puheitaan, se on kaikkein onnettominta että luulevat että toiset sokeasti uskovat heidän juttujaan, välttelee asioita sen vuoksi että on tullut puhuneeksi suunsa ohi ja pelkää paljastuvansa. Kieroja kaikki tyyni, sinuna unohtaisin mokoman ja katselisin vähän terveemmällä järjellä varustetun miehen.

• luottamusta ei pidä pettää

Härän luottamuksen voi pettää vain kerran, toista tilaisuutta et saa!

• Härkä miehen vaimo

Härkä miehet ei ole 100% uskollisia, koska kauneus kiehtoo ja seikkailun halu, kuten useimmilla miehillä. Kokeilla pitää lähes kaikkea. Härkä mies oppii varomaan sanojaan, kun ei halua jäädä kiini tekemisistään ja siksi helpompi olla puhumatta tai olla kuulematta. Härkä mies on laiska, mutta saattaa saada paljon aikaan satunnaisesti. Härkä mies tykkää hienoista autoista ja kauniista esineistä sekä kauniista naisista, joita vilkuilee salaa tai avoimesti. Ostaa mahdollisimman hienon auton itselleen ja vaimo sekä lapset saa tyytyä kulkemaan resusissa vaatteissa ja bussilla sekä mielummin voisivat pärjätä omillaan jne. Alussa rakkaus elämä on ihanaa, kunnes mies on saannut itselleen perheen, niin alkaa miehen oma salainen elämä, josta ei tietenkään voi puhua, kun on salaisuuksia ja kulissit pitää olla pystyssä.

• hyvin erästä

härkämiestä vaikka vaan vierestä, kaikki mitä kerroit pitää tälläkin miehellä paikkansa.

• härkämies

Lopeta hössötys ja hötkyily ja käy suoraan asiaan kiertelemättä. Hitaasti hyvä tulee, hosuen vain kuspäisiä kakaroita.. :) T: härkämies

• laitettu alulle

hosuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      88
      3488
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2982
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2823
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2667
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2391
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe