Minä vihaan

enkä lepy

Neitsytmies on pilannut elämäni. Minulla oli kaikki hyvin,oli asunto ,auto omaelämä. Tutustuin neitsyeen vuosi sitten ja siitä lähtien elämä on ollut helvettiä. Kaikki on neitsyensyytä. Onko teillä muilla samanlaisia koekmuksia? Miten olette päässeet yli? Minä vihaan, ja vihaan kiroan ja vihaan sitä miestä. Kuolenko tähän vihaani...

33

2775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistuttaa ikuisesti

      Neitsytmiestä ei olekaan syytä unohtaa täydellisesti, jottei tee toiste samaa virhettä ja päästä neitsytmiestä elämäänsä.

      Ota tämä kokemus elämänviisautena!

      • enkä halua

        Mitä tähän viisaus auttaa. Olen hajonnut ja mieleni on saastunut neitsyeestä. Olen rikkinäinen ihminen. Miksi erosinkaan omasta ukostani. Onko tämä jumalan kosto minulle. Minä jätin mieheni, joka oli hyvä, liian hyvä minulle. Sen opin. Miksi ja miksi ja miksi petin itse häntä työpaikalla. Mikä auttaa. olen rikki.


      • miksitellä.
        enkä halua kirjoitti:

        Mitä tähän viisaus auttaa. Olen hajonnut ja mieleni on saastunut neitsyeestä. Olen rikkinäinen ihminen. Miksi erosinkaan omasta ukostani. Onko tämä jumalan kosto minulle. Minä jätin mieheni, joka oli hyvä, liian hyvä minulle. Sen opin. Miksi ja miksi ja miksi petin itse häntä työpaikalla. Mikä auttaa. olen rikki.

        Juttu on niin, että tiedät tasan tarkkaan miksi aikuisena ihmisenä toimit niin kuin toimit.


      • ymmarran
        enkä halua kirjoitti:

        Mitä tähän viisaus auttaa. Olen hajonnut ja mieleni on saastunut neitsyeestä. Olen rikkinäinen ihminen. Miksi erosinkaan omasta ukostani. Onko tämä jumalan kosto minulle. Minä jätin mieheni, joka oli hyvä, liian hyvä minulle. Sen opin. Miksi ja miksi ja miksi petin itse häntä työpaikalla. Mikä auttaa. olen rikki.

        minulla on sama juttu.kyllakin olen pilaamassa elamaani kun petan omaa miestani,joka on taivaan lahja,neitsyt ukon kanssa.inhoan itseani ja olen pannut valit poikki monesti neitsyeen mutta ei jata rauhaan.pommittaa viesteilla ja vetoaa rakkauteen ja heikoilla hetkilla alan taasen samaan kierteeseen.neitsyesta olin erossa jonkun viikon ja tuntui kuin olisin paasemassa taakasta ja aurinko alkoi tulla pilvien takaa esiin kunnes neitsyt taasen ottaa yhteytta ja mina idiootti menen samaan peliin mukaan vaikka tiedan etta en oikeasti rakasta hanta vaikka sen sanonkin.ajan tai jannityksen puutetta.minulla kay saaliksi sina ja tiedan etta tulen saamaan saman kohtalon mutta auttakaa miten neitsyesta paasee eroon ilman etta han kostaa.


      • pelkään yhä tosissani
        ymmarran kirjoitti:

        minulla on sama juttu.kyllakin olen pilaamassa elamaani kun petan omaa miestani,joka on taivaan lahja,neitsyt ukon kanssa.inhoan itseani ja olen pannut valit poikki monesti neitsyeen mutta ei jata rauhaan.pommittaa viesteilla ja vetoaa rakkauteen ja heikoilla hetkilla alan taasen samaan kierteeseen.neitsyesta olin erossa jonkun viikon ja tuntui kuin olisin paasemassa taakasta ja aurinko alkoi tulla pilvien takaa esiin kunnes neitsyt taasen ottaa yhteytta ja mina idiootti menen samaan peliin mukaan vaikka tiedan etta en oikeasti rakasta hanta vaikka sen sanonkin.ajan tai jannityksen puutetta.minulla kay saaliksi sina ja tiedan etta tulen saamaan saman kohtalon mutta auttakaa miten neitsyesta paasee eroon ilman etta han kostaa.

        Siitä on jo yli viisi vuotta, kun 'lopullisesti' lopetin pelkkää tuskaa aiheuttaneen pitkähkön suhteen neitsytmiehen kanssa. Yhä pelkään päivittäin, että hän jälleen ottaa yhteyttä tai törmään häneen sattumalta. Voi olla, että vieläkin huolimatta kaikesta siitä hänen aiheuttamastaan 'helvetistä' menisin jällen kerran hänen ansaansa!

        Viimeiseen saakka: pysykää erossa neitsytmiehistä!


      • neitsyt,...
        ymmarran kirjoitti:

        minulla on sama juttu.kyllakin olen pilaamassa elamaani kun petan omaa miestani,joka on taivaan lahja,neitsyt ukon kanssa.inhoan itseani ja olen pannut valit poikki monesti neitsyeen mutta ei jata rauhaan.pommittaa viesteilla ja vetoaa rakkauteen ja heikoilla hetkilla alan taasen samaan kierteeseen.neitsyesta olin erossa jonkun viikon ja tuntui kuin olisin paasemassa taakasta ja aurinko alkoi tulla pilvien takaa esiin kunnes neitsyt taasen ottaa yhteytta ja mina idiootti menen samaan peliin mukaan vaikka tiedan etta en oikeasti rakasta hanta vaikka sen sanonkin.ajan tai jannityksen puutetta.minulla kay saaliksi sina ja tiedan etta tulen saamaan saman kohtalon mutta auttakaa miten neitsyesta paasee eroon ilman etta han kostaa.

        ja miten muka???Tapasin tämän neitsyt miehen 6.10.2007 ja jo kahdessa viikossa tulin siihen tulokseen, ettei hän ole minua varten tai kypsä
        kahden aikuisen väliseen suhteeseen saatikka mihinkään muutenkaan....
        eli suomeksi sanottuna kyllästyin nopeasti.
        Sitten hänkin muuttui ja alkoi tavanomaiset syyllistämiset ym...kuka järkevä nainen sellaista kestää-kysyn vaan..ei auta muu kuin UNOHTAA!!!
        Tsemppiä sulle


      • ...
        pelkään yhä tosissani kirjoitti:

        Siitä on jo yli viisi vuotta, kun 'lopullisesti' lopetin pelkkää tuskaa aiheuttaneen pitkähkön suhteen neitsytmiehen kanssa. Yhä pelkään päivittäin, että hän jälleen ottaa yhteyttä tai törmään häneen sattumalta. Voi olla, että vieläkin huolimatta kaikesta siitä hänen aiheuttamastaan 'helvetistä' menisin jällen kerran hänen ansaansa!

        Viimeiseen saakka: pysykää erossa neitsytmiehistä!

        ovat rikkinäisiä ihmisiä ja useimmat eronneita;)))


      • kostolla
        ymmarran kirjoitti:

        minulla on sama juttu.kyllakin olen pilaamassa elamaani kun petan omaa miestani,joka on taivaan lahja,neitsyt ukon kanssa.inhoan itseani ja olen pannut valit poikki monesti neitsyeen mutta ei jata rauhaan.pommittaa viesteilla ja vetoaa rakkauteen ja heikoilla hetkilla alan taasen samaan kierteeseen.neitsyesta olin erossa jonkun viikon ja tuntui kuin olisin paasemassa taakasta ja aurinko alkoi tulla pilvien takaa esiin kunnes neitsyt taasen ottaa yhteytta ja mina idiootti menen samaan peliin mukaan vaikka tiedan etta en oikeasti rakasta hanta vaikka sen sanonkin.ajan tai jannityksen puutetta.minulla kay saaliksi sina ja tiedan etta tulen saamaan saman kohtalon mutta auttakaa miten neitsyesta paasee eroon ilman etta han kostaa.

        sitä, että Neitsyt hoitelee homman lopulta niin, että osuutesi petturuuteen tulee julki?
        Sitäkö pelkäät?


    • mutta jos hakisit

      apua tuohon ongelmaasi. Ja lopeta horoskoopien lukeminen.

    • Codetsu

      on sitä muidenkin elämä hajonnut tuhannen palasiksi
      vaikkei vasta puoli ole neisyt nainen ollutkaan
      kokemuksesta oppineena kokeilin vielä muutamia kertoja samaa merkkiä uudelleen ja uudelleen
      ja jokainen heistä hajoitti minua uudelleen ja uudelleen

      mutten pysty edelleenkään olemaan katkera yhdellekkään horoskooppi merkin omistajalle
      vai siksi että yksi tai useampi on tuskaa minulle tuottanut tms.

      enkä lajittele uusia suhteitani sen mukaan mitä merkkiä hän on
      vastenmieliset tyypit tunnistaa helpommin kuin horoskooppi merkin

      jos samat manöverit alkavat toistumaan tiedän ainakin mihin ne johtavat ja mitä itse voin asialle tehdä

      ei leipomallakaan opita kuin opettelemalla uudelleen ja uudelleen
      eikä aleta syyttämään jauhoja jos menee pieleen

      elämä pitää elää niin että kokemuksistaan oppii eikä haudo ja muistele niitä kunnes elämäkin menee päin persettä kun ei pysty unohtamaan eikä muistamaan kuin suhteidensa pahimmat asiat
      ja unohtaa ne hyvät hetket !!!

      me neitsyetkin voisimme muistaa ettei netissä mikään välttämättä pidä paikkaansa
      vaaka ei ole vaaka vaikka hän niin sanoisikin
      eikä nainen nainen tai mies...

      se että olemme niin kärkkäitä selittämään asioita
      halu ymmärtää niitä ei tarkoita sitä että meidän olisi tartuttava jokaiseen Trolliin joka tänne kirjoittaa annamme vain itsekeskeiseen keskusteluun lisää tulta vastaamalla mitä typerimpiin syytöksiin ja annamme huomiomme sellaiselle ihmiselle joka sitä janoaa
      vaikka sitten haukkumalla toisia ihmisiä huomiota pitää saada tavalla tai toisella kaikki huomio on saman arvoista näille ihmisille kunhan sitä vain saa

      muistetaan tämä ennen vastaamista näihin viesteihin
      onko kyseinen loukkaus tms. sen arvoinen ?

      pahuus on ihmisessä ei horoskoopissa
      tavat opitaan ja niitä käytetään jokainen omantuntonsa mukaan

      jokaisen eron jälkeen en ole vähemmän vaan enemmän.

      • neitsyt tietää

        Helpollapa taas saatiin yksi neitsyt todistelemaan omaa ylemmyyttään - vain neitsyt voi oivaltaa ja opastaa muita näin!


      • eikä katkera
        neitsyt tietää kirjoitti:

        Helpollapa taas saatiin yksi neitsyt todistelemaan omaa ylemmyyttään - vain neitsyt voi oivaltaa ja opastaa muita näin!

        Voi jumankauta!! Mitä ylemmyyttä hänen kirjoituksessaan oli? Elämän tuomaa kokemusta se oli ja kirjoittaja olisi tuolloin voinut olla mitä kooppimerkkiä vain.


    • Miss Blue

      hyppää kaivoon,älä tule pois koskaan ja ole siellä,niin meidän Neitsyiden ei tartte havannoida säälittävää asennettasi elämään.Siinä on oiva neuvo niin ei kenenkään tarvitse enää kärsiä. :)

    • hyvä syy: neitsytmies

      Älä häpeä vihaasi.

      Älä rankaise itseäsi.

      Sinä olet selviytyjä.

      Älä anna neitsyen tehdä enää enemmän pahaa itsellesi.

      • Miss Blue

        käsittämättömän lapsellinen.Tyhmää syyttää jotain horoskoopin perusteella.Kyllähän neitsytmiehiä on takuulla ikäviäkin,mutta olen varma,että niitä piisaa ihan tarpeeksi muissakin aurinkomerkeissä.Ja äskeinenkin,mitä sinä tiedät neitsytmiehistä?Vai haluatko muuten vain tulla päätäsi aukomaan?No,sehän kertoo aika paljon sinusta.


      • ...kommentteja.
        Miss Blue kirjoitti:

        käsittämättömän lapsellinen.Tyhmää syyttää jotain horoskoopin perusteella.Kyllähän neitsytmiehiä on takuulla ikäviäkin,mutta olen varma,että niitä piisaa ihan tarpeeksi muissakin aurinkomerkeissä.Ja äskeinenkin,mitä sinä tiedät neitsytmiehistä?Vai haluatko muuten vain tulla päätäsi aukomaan?No,sehän kertoo aika paljon sinusta.

        vasta ruudinkeksijä olet! upeeta lukea uusia oivalluksiasi sisältäviä...


      • Miss Blue
        ...kommentteja. kirjoitti:

        vasta ruudinkeksijä olet! upeeta lukea uusia oivalluksiasi sisältäviä...

        Ainakin enemmään kuin sinulla.:)


    • Missukka

      "Kaikki on neitsyen syytä"

      Siis neitsyt on vienyt ja sinä vikissyt. Pieleen on mennyt ja laitat kaiken toisen syyksi. Miksi vikisit, missä on itsemääräämisoikeutesi. Kai se on sinun valintasi, jos annat itsemääräämisoikeutesi jollekin toiselle? Seiso omilla jaloillasi ja syytä valintaasi. Se kasvattaa itseluottamusta.

      "Onko teillä muilla samanlaisia kokemuksia? Miten olette päässeet yli?"

      Ei ihan samanlaisia, mutta aikaa se otti. Kun on tunteet päällä, järki jää toiseksi vaikka tietää parempaa.

      "Minä vihaan enkä lepy"

      Alku ok loppu ei. Anna itsellesi lupa vihaan. Kun sen saa kunnolla päälle, se kestää aikansa ja loppuu. Tavoite lie kuitenkin vihattomassa olotilassa.

    • kaurist.

      "...oli asunto ,auto omaelämä."

      Pisti hieman miettimään.
      Onko tuo menetystesi tärkeysjärjestys, sillä yleensähän ihminen mainitsee tärksimmät asiat ensimmäisenä?

      • ei neitsyt mistä

        ..oli asunto, auto, oma elämä, työpaikka,.. sitten tuli neitsytmies, ja kaikki tuo on mennyttä.

        Ei ole kotia, ei autoa, ei elämää, ei työtä,.. vain piinaava muisto neitsytmiehestä!


      • Miss Blue
        ei neitsyt mistä kirjoitti:

        ..oli asunto, auto, oma elämä, työpaikka,.. sitten tuli neitsytmies, ja kaikki tuo on mennyttä.

        Ei ole kotia, ei autoa, ei elämää, ei työtä,.. vain piinaava muisto neitsytmiehestä!

        sulla muka ole edes kotia..no toi on jo huonompi juttu..mutta kun en vieläkään ymmärrä miten neitsytmies liittyy tähän...


    • Kyllä ihmetyttää

      Siis oletko sinä aikuinen ihminen? Itse olet päätöksesi tehnyt, elä niiden mukaan. Kanna myös seuraukset!

      Taidatkin vihata omaa itseäsi, "päättämättömyyttäsi" ja vietävissä olemistasi??? Siis omia heikkouksiasi, joille et näytä olevan valmis tekemään mitään. Heikkoutesi on myös viha. Viha on niin helppo ulkoistaa: kaikki on aina jonkun muun syytä! Sitä paitsi, vaikutat niin epäkypsältä tapaukselta, että tunnistatko edes tunteesi? Niitä kun on ihan tutkitusti vaikea eritellä. Ehkä oletkin turhautunut, pettynyt, haavoittunut jne tai kaikkea näitä - sen sijaan että käsittelisit tunteesi ja parantaisit itsesi, keskityt ihan väärään asiaan. Näin uskallan sanoa kirjoituksesi perusteella. Oletko muuten sattumalta leijona? ;)

      Voisin melkein lyödä vetoa, että olet toteuttanut tuollaista kuviota useamminkin kuin tämän kerran - siis tarkoitan sitä, että syytät muita omista virheistäsi sen sijaan, että oppisit niistä. :D

      Kaiken mitä teet muille, teet myös itsellesi. Anna anteeksi (myös itsellesi), käsittele tunteesi, ota vastuu omista teoistasi ja lähde rakentamaan elämääsi uudelleen. Se ei ehkä ole enää sellaista kuin ennen, mutta kuka tietää sehän voi olla vaikka parempaa - jokin syyhän sinut veti oman elämäsi alun perin sekoittamaankin...

    • Neitsytnainen

      Mitä ihmettä se teki tai lupasi sinulle? Voisin ehkä auttaa kun tietäisin taustaa..jos haluat, niin kerro!palataan asiaan,ota yhteyttä!!!

      • enkä lepy

        Ei mitään, mittän eikä ketään ole ollut. Kaikki on keksittyä roskaa. Se oli puhdasta vedätystä. Tällaista voi saada aikaan pienellä vaivalla. Tarkoitus olikin antaa tulla tuutin täydeltä.

        Koko palstan viimeaikainen keskustelu on ollut persiistä. Tulkaa jo järkiinne!


      • Miss Blue
        enkä lepy kirjoitti:

        Ei mitään, mittän eikä ketään ole ollut. Kaikki on keksittyä roskaa. Se oli puhdasta vedätystä. Tällaista voi saada aikaan pienellä vaivalla. Tarkoitus olikin antaa tulla tuutin täydeltä.

        Koko palstan viimeaikainen keskustelu on ollut persiistä. Tulkaa jo järkiinne!

        Ihailen ihmisiä,jotka osaa tunnustaa ajoissa.Mutta se mitä loppuun laitoit,"tulkaa järkiinne",haluaisin tietää ketä sillä tarkoitit?Emmehän me Neitsyet aloita niitä ikäviä keskusteluja..ainakaan yleensä..Olisihan se kivaa jos ihmiset vähän jo rauhoittuisi,mutta minkäs teet?


      • enkä pety
        Miss Blue kirjoitti:

        Ihailen ihmisiä,jotka osaa tunnustaa ajoissa.Mutta se mitä loppuun laitoit,"tulkaa järkiinne",haluaisin tietää ketä sillä tarkoitit?Emmehän me Neitsyet aloita niitä ikäviä keskusteluja..ainakaan yleensä..Olisihan se kivaa jos ihmiset vähän jo rauhoittuisi,mutta minkäs teet?

        Neitsyet ovat vastanneet asiallisesti, mutta tuo muu joukko (vaakoja) ei. Vaaka saa nyt "nauttia" siitä jupiterin neliöstä, kyllä se vielä helpottaa


      • Vaaka :-)
        enkä pety kirjoitti:

        Neitsyet ovat vastanneet asiallisesti, mutta tuo muu joukko (vaakoja) ei. Vaaka saa nyt "nauttia" siitä jupiterin neliöstä, kyllä se vielä helpottaa

        Onhan osa neitsyistä vastannut ihan asiallisestikin mutta joukkoon mahtuu kyllä todellakin asiattomia aloituksia ja huomautuksia Vaaka-merkistä. Ei kai me nyt ketään tuomita pelkän horoskooppimerkin perusteella. Jokainen ihminen on yksilöllinen!!!!! Ehkä nuo haukkumiset kohdistuvatkin yksilöön joka nyt sattuu edustamaan jotain horoskooppimerkkiä.


      • en pety
        Vaaka :-) kirjoitti:

        Onhan osa neitsyistä vastannut ihan asiallisestikin mutta joukkoon mahtuu kyllä todellakin asiattomia aloituksia ja huomautuksia Vaaka-merkistä. Ei kai me nyt ketään tuomita pelkän horoskooppimerkin perusteella. Jokainen ihminen on yksilöllinen!!!!! Ehkä nuo haukkumiset kohdistuvatkin yksilöön joka nyt sattuu edustamaan jotain horoskooppimerkkiä.

        Paljon on verta kaivettu neitsyitten nenästä. Voi miettiä noita syytöksiä tarkemmin. Neitsyet eivät ole mm. yleistäneet kuten muut keskusteluissa OVAT tehNEET.

        Mutta missä täällä on astrologia?

        Kekustelu on ollut tarkoituksenmukaista neitsyitten mollaamista. Neitsyt, neitsyt ..... NEITSYT N E I T S Y T ! ! ! NAVETAN TAAKSE JA AMMUTAAN!


    • älä unohda neitsytmiestä!

      Ota opiksi kokemuksestasi.

      Älä ole liian ankara itsellesi. Viha kuluttaa turhaan. Tiedä, että lopulta kuitenkin neitsytmiehen käsittelyn jälkeen olet vahvempi ja viisaampi.

      Ihmissuhteissakin voi onnistua, kuhan unohtaa neitsyet!

      • sissos sentään

        Puoli sukua olisi naimatonta ja surkeaa, jos Neitsyet pitäisi unohtaa. :DDDD

        Katsokaa itseänne ja toisia ihmisiä avoimin silmin. Miettikää, mistä reaktionne ja tunnepitoinen reagointinne eri tilanteisiin juontaa juurensa. Reagoitteko juuri siihen käsillä olevaan tilanteeseen vai kenties johonkin aikoja sitten kokemaanne "vääryyteen"? Suurin osa imissuhdeongelmista juontaa juurensa juuri siitä, että projisoimme omat toiveemme, halumme, tahtomme, epätoivomme, odotuksemme jne toisen ihmisen niskaan, emmekä näe toista enää sellaisena kuin hän todella on.

        Kun hän sitten osoittautuukin ihmiseksi ja inhimilliseksi hyvine ja huonoine puolineen, suutumme ja vihaamme ja vaikka mitä dramaattista unohtaen, että nekin ovat vain tunteita - ohimeneviä ja käsiteltävissä olevia.

        Ainoa, mihin on lupa pettyä, on omat odotukset, ei toinen ihminen, sillä näimmekö ja hyväksyimmekö häntä alun perinkään sellaisena kuin hän todellisuudessa on vai takerruimmeko siihen haave- tai harhakuvaan, jonka hänestä mielessämme loimme?

        Ja kaiken kukkuraksi...näemmekö itseämmekään sellaisina kuin todellisuudessa olemme?

        Mitä hyvää vihaaja tuo muiden ihmisten elämään? Hän on negatiivisiin asioihin takertuja, ei kykene rakentamaan uudestaan rehellisesti elämäänsä, antamaan anteeksi ja olemaan armollinen itselleen ja muille, niin että kehittyisi ihmisenä ja antaisi myös itsestään parasta mahdollista.

        Ottakaa jo järki käteen. Horoskooppi ei kerro ihmisestä todellakaan mitään.

        Vihaajille suosittelen meditaatiota ja timanttipolkua elämän- ja vihanhallintaan. :D


      • hyvän
        sissos sentään kirjoitti:

        Puoli sukua olisi naimatonta ja surkeaa, jos Neitsyet pitäisi unohtaa. :DDDD

        Katsokaa itseänne ja toisia ihmisiä avoimin silmin. Miettikää, mistä reaktionne ja tunnepitoinen reagointinne eri tilanteisiin juontaa juurensa. Reagoitteko juuri siihen käsillä olevaan tilanteeseen vai kenties johonkin aikoja sitten kokemaanne "vääryyteen"? Suurin osa imissuhdeongelmista juontaa juurensa juuri siitä, että projisoimme omat toiveemme, halumme, tahtomme, epätoivomme, odotuksemme jne toisen ihmisen niskaan, emmekä näe toista enää sellaisena kuin hän todella on.

        Kun hän sitten osoittautuukin ihmiseksi ja inhimilliseksi hyvine ja huonoine puolineen, suutumme ja vihaamme ja vaikka mitä dramaattista unohtaen, että nekin ovat vain tunteita - ohimeneviä ja käsiteltävissä olevia.

        Ainoa, mihin on lupa pettyä, on omat odotukset, ei toinen ihminen, sillä näimmekö ja hyväksyimmekö häntä alun perinkään sellaisena kuin hän todellisuudessa on vai takerruimmeko siihen haave- tai harhakuvaan, jonka hänestä mielessämme loimme?

        Ja kaiken kukkuraksi...näemmekö itseämmekään sellaisina kuin todellisuudessa olemme?

        Mitä hyvää vihaaja tuo muiden ihmisten elämään? Hän on negatiivisiin asioihin takertuja, ei kykene rakentamaan uudestaan rehellisesti elämäänsä, antamaan anteeksi ja olemaan armollinen itselleen ja muille, niin että kehittyisi ihmisenä ja antaisi myös itsestään parasta mahdollista.

        Ottakaa jo järki käteen. Horoskooppi ei kerro ihmisestä todellakaan mitään.

        Vihaajille suosittelen meditaatiota ja timanttipolkua elämän- ja vihanhallintaan. :D

        jutun rustasit, mutta naimattomuus ei välttämättä ole ollenkaan surkeaa. ;)


      • xxxxx
        hyvän kirjoitti:

        jutun rustasit, mutta naimattomuus ei välttämättä ole ollenkaan surkeaa. ;)

        Juu sitä en tarkoittanutkaan. Naimattomuus todellakin on hienoa aikaa sekin. Tarkoitinkin lähinnä sitä, että nämä ihmiset vaikuttavat vallan tyytyväisiltä elämäänsä ja kumppaniinsa, jonka ovat löytäneet, niin Neitsyitä kuin ovatkin :D :D :D


      • aapeeee
        sissos sentään kirjoitti:

        Puoli sukua olisi naimatonta ja surkeaa, jos Neitsyet pitäisi unohtaa. :DDDD

        Katsokaa itseänne ja toisia ihmisiä avoimin silmin. Miettikää, mistä reaktionne ja tunnepitoinen reagointinne eri tilanteisiin juontaa juurensa. Reagoitteko juuri siihen käsillä olevaan tilanteeseen vai kenties johonkin aikoja sitten kokemaanne "vääryyteen"? Suurin osa imissuhdeongelmista juontaa juurensa juuri siitä, että projisoimme omat toiveemme, halumme, tahtomme, epätoivomme, odotuksemme jne toisen ihmisen niskaan, emmekä näe toista enää sellaisena kuin hän todella on.

        Kun hän sitten osoittautuukin ihmiseksi ja inhimilliseksi hyvine ja huonoine puolineen, suutumme ja vihaamme ja vaikka mitä dramaattista unohtaen, että nekin ovat vain tunteita - ohimeneviä ja käsiteltävissä olevia.

        Ainoa, mihin on lupa pettyä, on omat odotukset, ei toinen ihminen, sillä näimmekö ja hyväksyimmekö häntä alun perinkään sellaisena kuin hän todellisuudessa on vai takerruimmeko siihen haave- tai harhakuvaan, jonka hänestä mielessämme loimme?

        Ja kaiken kukkuraksi...näemmekö itseämmekään sellaisina kuin todellisuudessa olemme?

        Mitä hyvää vihaaja tuo muiden ihmisten elämään? Hän on negatiivisiin asioihin takertuja, ei kykene rakentamaan uudestaan rehellisesti elämäänsä, antamaan anteeksi ja olemaan armollinen itselleen ja muille, niin että kehittyisi ihmisenä ja antaisi myös itsestään parasta mahdollista.

        Ottakaa jo järki käteen. Horoskooppi ei kerro ihmisestä todellakaan mitään.

        Vihaajille suosittelen meditaatiota ja timanttipolkua elämän- ja vihanhallintaan. :D

        Hyvä ketju tästä tulikin. Se oli tekemäni provo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe