Playa de las Americas vs Puerto de la Cruz

ei nimimerkillä täällä

hei vaan kaikille.
ollaan kerran käyty kanarialla, teneriffalla ja oltiin viikko americaksessa.
nyt suunnitellaan uutta lomaa jouluksi j kohta pitää varata matka, että varmasti päästään sitten lomalle.

haluamme mennä uudestaan teneriffalle, mutta kohteen valinnasta tulikin hankalaa...

alunperin itsestään selvä americas on saanut itselleen kvan kilpailijan,eli puerto de la cruzin.

kieltämättä aurinko on tärkeä kriteeri lomallamme ja siinä kaiketi americas voittaa puerton,mutta nyt siis kaipaan vertailua, asiallista sellaista näiden kahden kohteen välillä...

kumpi parempi meille
lähdössä siis perhe,jossa 2 isompaa lasta,matkan aikaan 13 ja 14 vuotiaita.

ps. mitä specialia oi noissa kohteissa jouluaattona, mitä tekisimme,kun ois eka kerta kun vietämm joulua muualla kuin suomessa...
jos hotellissa ei ole juhlaillallista niin minne voisimme mennä syömään ja viettämään jouluaattoa?

10

2210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermana333

Puertossa on kauniimpi koristelu jouluna kuin Americasissa. Aurinkoa on varmasti Americasissa enemmän, koska Teide tahtoo pitää pilvet pohjoispuolella. Hintataso on Puertossa selvästi alempi.

• kulkuri....

Me ollaan oltu PDLCruzissa kolme kertaa peräkkäin joulukuussa. Vettä ei olla saatu kertaakaan niskaan. Suojakertoimille on ollut käyttöä. Me huomattiin taas se, että niinä päivinä pilvet kiersi Teiden.
      Joulukoristeet ovat mahtavia kaupungissa. Talojen reunoja on koristettu valokaapeleilla, puistossa on paljon koristeita, joulutähtiä kasvaa joka paikassa jne. Hyviä ravintoloita on niin paljon ettei niitä pysty tässä luettelemaan. Keskustelupalstojen hakukoneilla löytää paljon ruokapaikkoja. Tässä kaupungissa ruokapaikan suhteen ei helposti tule pettymyksiä.
      Jos nyt joitakin sanon: -Regulo, Herreria, La Gardia, Zepra.

Ihan valmista tietoa et varmaan saa, sillä se pitää kokea itse.

• ketjun aloittaja

Kiitos teille vastauksista.
        Mielelläni lukisin enemmänkin mielipiteitä aiheesta puerto vs americas

Juu,tuo aurinko ja sateet ehkä eniten mietityttää...
        tosin tarttuuhan se aurinko pilven läpikin ;-)

onko tosiaan niin,että aamuisin paistaa puertossa,mutta lähes aina puolenpäivän jälkeen saapuvat pilvet ja peittävät taivaan?näin yksi puoltuttumme väitti!

entäs tuulisuus?kuinka tuulista puerto de la cruzissa on?

• asuva
        ketjun aloittaja kirjoitti:

Kiitos teille vastauksista.
        Mielelläni lukisin enemmänkin mielipiteitä aiheesta puerto vs americas

Juu,tuo aurinko ja sateet ehkä eniten mietityttää...
        tosin tarttuuhan se aurinko pilven läpikin ;-)

onko tosiaan niin,että aamuisin paistaa puertossa,mutta lähes aina puolenpäivän jälkeen saapuvat pilvet ja peittävät taivaan?näin yksi puoltuttumme väitti!

entäs tuulisuus?kuinka tuulista puerto de la cruzissa on?

Mielestani tuon ikaisten lasten kanssa ehdottomasti Americas. Rannat huomattavasti paremmat ja tyynemmat seka loytyy vesipuisto, uusi Siam Park, Jungle Park, erilaiset valas- ja delfiiniristeilyt, sukellusveneretket ja paljon muuta lapsille suunnattua. Paljon aurinkovarmempi myos. Mielestani tuo ei kylla pida paikkaansa etta Puerto olisi halvempi vaan ais taitaa olla kylla painvastoin. Etelassa ravintoloilla huomattavasti kovempi kilpailu ja nain ollen hinnat laskee esim. suurin osa baareista myy ison oluen hintaan 1-1,50€ ja lounaat saa todella edullisesti. Itse olen myos Puertossa asunut ja minun kokemuksen mukaan Puerto oli huomattavasti kalliimpi (HUOM. Minun mielipide ei siis kenenkaan tarvitse ottaa nokkiinsa). Hyvaa lomaa joka tapauksessa valitsettepa sitten kumman hyvansa.

• lisää
        asuva kirjoitti:

Mielestani tuon ikaisten lasten kanssa ehdottomasti Americas. Rannat huomattavasti paremmat ja tyynemmat seka loytyy vesipuisto, uusi Siam Park, Jungle Park, erilaiset valas- ja delfiiniristeilyt, sukellusveneretket ja paljon muuta lapsille suunnattua. Paljon aurinkovarmempi myos. Mielestani tuo ei kylla pida paikkaansa etta Puerto olisi halvempi vaan ais taitaa olla kylla painvastoin. Etelassa ravintoloilla huomattavasti kovempi kilpailu ja nain ollen hinnat laskee esim. suurin osa baareista myy ison oluen hintaan 1-1,50€ ja lounaat saa todella edullisesti. Itse olen myos Puertossa asunut ja minun kokemuksen mukaan Puerto oli huomattavasti kalliimpi (HUOM. Minun mielipide ei siis kenenkaan tarvitse ottaa nokkiinsa). Hyvaa lomaa joka tapauksessa valitsettepa sitten kumman hyvansa.

Kiitos mielipiteestäsi.

Kovin on hiljaista....ilahtuisin jos tulisi vielä lisää kommentteja aiheesta.

• eal
        lisää kirjoitti:

Kiitos mielipiteestäsi.

Kovin on hiljaista....ilahtuisin jos tulisi vielä lisää kommentteja aiheesta.

Americas on ehdottomasti enemmän nuorten paikka jo hyvien rantojensa takia.Tapahtumapuistoja on lähellä ja ainahan sieltä voi tehdä retkiä pohjoiseen. Alueella toimii edullinen retkiyhtiö retket.es jonka hintataso ei kaada lapsiperheidenkään taloutta. Kokemusta on ja tyytyväisiä ollaan. eal

• ei nimimerkillä täällä
        eal kirjoitti:

Americas on ehdottomasti enemmän nuorten paikka jo hyvien rantojensa takia.Tapahtumapuistoja on lähellä ja ainahan sieltä voi tehdä retkiä pohjoiseen. Alueella toimii edullinen retkiyhtiö retket.es jonka hintataso ei kaada lapsiperheidenkään taloutta. Kokemusta on ja tyytyväisiä ollaan. eal

kiitos vastauksista.
        vieläkö joku kommentoi?

me olemme valintamme tehneet,mutt ehkä joku muukin on kiinnostunut aiheesta.

• ei nimimerkillä täällä
        ei nimimerkillä täällä kirjoitti:

kiitos vastauksista.
        vieläkö joku kommentoi?

me olemme valintamme tehneet,mutt ehkä joku muukin on kiinnostunut aiheesta.

Palaan vielä alkuun eli vinkkejä vastaanotetaan jouluvieton suhten ;-)

• vierastus

Eikös Americakseen aukea syksyllä se iso vesipuisto. Noi nuoret vois tykätä siitä.

• Joulukuussa Teneriffalle

Onko kukaan käynyt jungle parkissa ja/tai aqualand costa adeje vesipuistossa? Niiden nettisivuilta sai ostaa lippuja halvemmalla, onko kukaan ostanu? Siellä ois myös myynnissä yhteislippu joka on paljon halvempi kuin erikseen. Onkohan ne niin, että molemmissa paikoissa saa viettää koko päivän? Ja uskaltaa kai netistä ostaa? Ollaa menossa joulukuun alussa americasiin. Mukana 6v., 1v 11kk ja 4kk ikäiset lapset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4548
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2964
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2443
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1757
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1429
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1351
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1232
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      949
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      918
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      884
    Aihe