Oinas N + Kaksonen M

Pythagorean

    Jaa'a.. Olen jo tutustunut kahteen mieheen, jotka ovat kaksosia horoskoopiltaan. Jos totta puhutaan, en ole ikinä tuntenut yhtä suurta mielenkiintoa ketään kohtaan kuin näitä miehiä. Tiedän toki, ettei kaksoset ole todellakaan helpoin horoskooppimerkki, ja siksi haluaisinkin kysyä,onko kenellekään oinasnaisella kokemusta kaksosista? Tuliko suhteesta mitään, kauanko olitte yhdessä, mitä ongelmia oli?

Kiitän jo etukäteen..
Hirvittää edetä kun ei ikinä tiedä millä päällä tai mikä meno huomenna on.
Hassuja veijareita

3

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladyoinas

      Kaksonen ja oinas on hyvä yhdistelmä.

      Tosin alku hankaluuksista on selvitty, eli taistojakin löytyy, mutta oinaan päättäväisyydellä niistäkin selvitään. Minulla on takana 16 vuotta kaksosmiehen kanssa. Arki sujuu tosi mukavasti...tietysti nousevat merkit,, syntymäpäivä ja kellonaika vaikuttavat hienosäätöön,,, mutta kaikenkaikkiaan kaksosmies on intohimoinen, hellä, herkkä,, ihana rakastaja,, kun pidät hänet tyytyväisenä,,,ei hänellä ole aihetta juosta vieraissa,,,tee peli selväksi heti alussa,,, mitä hyväksyt ja mitä et...loppu onkin sitten toisesta kiinni.

    • Ei mitään valittamista.

      Anna palaa vaan! Oma kaksosavokkimieheni on erittäin hellä, tunteikas, periaatteidensa takana oleva miehinen mies.
      Arki toimii, mutta välillä minä oinaana kuohun todella ja kun näin tapahtuu, kaksosmies ei vastaa myrskyyni, vaan tyynnyttää sen omalla huumorintajullaan ja rakentavilla kommenteillaan. :)

    • petetty/jätetty

      Puoli vuotta parisuhteessa kaksosmiehen kans olivat maailman ihaninta aikaa. Olin rakastettu ja minä rakastin suuresti. Sitten alkoivat vaikeudet, tuli alkoholi ja toinen nainen. En tänä päivänäkään tietäisi tästä toisesta jos tämä nainen ei olisi soittanut minulle. suhde oli kestänyt jonkin aikaa minun sitä tietämättä. Epäilin jo aikasemmin että taustalla saattaa olla toinen, mutta kun kysyin mieheltä että onko hänellä toinen tämä sanoi ettei ole.Kun kysyin jälkeenpäin että miksi et kertonut, tämä sanoi vain ettei kehdannut.olen vielä toipumassa tästä iskusta, mutta aika haavat parantaa, mutta tarkkaan katson alanko enää kaksosmiehen kanssa tekemisiin.Sen verran opin tuntemaan häntä että sanonta hänen toisella olkapäällä istuu paholainen toisella enkeli.hyvin kaksinaamainen ihminen, sen sain kokea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe