Oinas N + Kaksonen M

Pythagorean

Jaa'a.. Olen jo tutustunut kahteen mieheen, jotka ovat kaksosia horoskoopiltaan. Jos totta puhutaan, en ole ikinä tuntenut yhtä suurta mielenkiintoa ketään kohtaan kuin näitä miehiä. Tiedän toki, ettei kaksoset ole todellakaan helpoin horoskooppimerkki, ja siksi haluaisinkin kysyä,onko kenellekään oinasnaisella kokemusta kaksosista? Tuliko suhteesta mitään, kauanko olitte yhdessä, mitä ongelmia oli?

Kiitän jo etukäteen..
Hirvittää edetä kun ei ikinä tiedä millä päällä tai mikä meno huomenna on.
Hassuja veijareita

3

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladyoinas

Kaksonen ja oinas on hyvä yhdistelmä.

Tosin alku hankaluuksista on selvitty, eli taistojakin löytyy, mutta oinaan päättäväisyydellä niistäkin selvitään. Minulla on takana 16 vuotta kaksosmiehen kanssa. Arki sujuu tosi mukavasti...tietysti nousevat merkit,, syntymäpäivä ja kellonaika vaikuttavat hienosäätöön,,, mutta kaikenkaikkiaan kaksosmies on intohimoinen, hellä, herkkä,, ihana rakastaja,, kun pidät hänet tyytyväisenä,,,ei hänellä ole aihetta juosta vieraissa,,,tee peli selväksi heti alussa,,, mitä hyväksyt ja mitä et...loppu onkin sitten toisesta kiinni.

• Ei mitään valittamista.

Anna palaa vaan! Oma kaksosavokkimieheni on erittäin hellä, tunteikas, periaatteidensa takana oleva miehinen mies.
      Arki toimii, mutta välillä minä oinaana kuohun todella ja kun näin tapahtuu, kaksosmies ei vastaa myrskyyni, vaan tyynnyttää sen omalla huumorintajullaan ja rakentavilla kommenteillaan. :)

• petetty/jätetty

Puoli vuotta parisuhteessa kaksosmiehen kans olivat maailman ihaninta aikaa. Olin rakastettu ja minä rakastin suuresti. Sitten alkoivat vaikeudet, tuli alkoholi ja toinen nainen. En tänä päivänäkään tietäisi tästä toisesta jos tämä nainen ei olisi soittanut minulle. suhde oli kestänyt jonkin aikaa minun sitä tietämättä. Epäilin jo aikasemmin että taustalla saattaa olla toinen, mutta kun kysyin mieheltä että onko hänellä toinen tämä sanoi ettei ole.Kun kysyin jälkeenpäin että miksi et kertonut, tämä sanoi vain ettei kehdannut.olen vielä toipumassa tästä iskusta, mutta aika haavat parantaa, mutta tarkkaan katson alanko enää kaksosmiehen kanssa tekemisiin.Sen verran opin tuntemaan häntä että sanonta hänen toisella olkapäällä istuu paholainen toisella enkeli.hyvin kaksinaamainen ihminen, sen sain kokea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      188
      12743
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      49
      4679
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      70
      4296
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      216
      3718
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      102
      3514
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      100
      3373
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      2010
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1355
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1070
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      286
      1035
    Aihe