Oinas N + Kaksonen M

Pythagorean

Jaa'a.. Olen jo tutustunut kahteen mieheen, jotka ovat kaksosia horoskoopiltaan. Jos totta puhutaan, en ole ikinä tuntenut yhtä suurta mielenkiintoa ketään kohtaan kuin näitä miehiä. Tiedän toki, ettei kaksoset ole todellakaan helpoin horoskooppimerkki, ja siksi haluaisinkin kysyä,onko kenellekään oinasnaisella kokemusta kaksosista? Tuliko suhteesta mitään, kauanko olitte yhdessä, mitä ongelmia oli?

Kiitän jo etukäteen..
Hirvittää edetä kun ei ikinä tiedä millä päällä tai mikä meno huomenna on.
Hassuja veijareita

3

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladyoinas

Kaksonen ja oinas on hyvä yhdistelmä.

Tosin alku hankaluuksista on selvitty, eli taistojakin löytyy, mutta oinaan päättäväisyydellä niistäkin selvitään. Minulla on takana 16 vuotta kaksosmiehen kanssa. Arki sujuu tosi mukavasti...tietysti nousevat merkit,, syntymäpäivä ja kellonaika vaikuttavat hienosäätöön,,, mutta kaikenkaikkiaan kaksosmies on intohimoinen, hellä, herkkä,, ihana rakastaja,, kun pidät hänet tyytyväisenä,,,ei hänellä ole aihetta juosta vieraissa,,,tee peli selväksi heti alussa,,, mitä hyväksyt ja mitä et...loppu onkin sitten toisesta kiinni.

• Ei mitään valittamista.

Anna palaa vaan! Oma kaksosavokkimieheni on erittäin hellä, tunteikas, periaatteidensa takana oleva miehinen mies.
      Arki toimii, mutta välillä minä oinaana kuohun todella ja kun näin tapahtuu, kaksosmies ei vastaa myrskyyni, vaan tyynnyttää sen omalla huumorintajullaan ja rakentavilla kommenteillaan. :)

• petetty/jätetty

Puoli vuotta parisuhteessa kaksosmiehen kans olivat maailman ihaninta aikaa. Olin rakastettu ja minä rakastin suuresti. Sitten alkoivat vaikeudet, tuli alkoholi ja toinen nainen. En tänä päivänäkään tietäisi tästä toisesta jos tämä nainen ei olisi soittanut minulle. suhde oli kestänyt jonkin aikaa minun sitä tietämättä. Epäilin jo aikasemmin että taustalla saattaa olla toinen, mutta kun kysyin mieheltä että onko hänellä toinen tämä sanoi ettei ole.Kun kysyin jälkeenpäin että miksi et kertonut, tämä sanoi vain ettei kehdannut.olen vielä toipumassa tästä iskusta, mutta aika haavat parantaa, mutta tarkkaan katson alanko enää kaksosmiehen kanssa tekemisiin.Sen verran opin tuntemaan häntä että sanonta hänen toisella olkapäällä istuu paholainen toisella enkeli.hyvin kaksinaamainen ihminen, sen sain kokea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe