varattu rapumies

----------

flirttailee ja tietää taatusti että olen ihastunut häneen. Mitä hän tuolla ajaa takaa? Tällä rapumiehellä on myös lapsi...taidan jäädä orrelle yksikseni jos annan itselleni luvan ihastua hänen enemmän?

Olen ymmärtänyt, että rapumies ei perhettään jätä...enkä minä halua olla mikään kodinrikkoja.

5

1579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatar

      olet ymmärtänyt

    • niin se on nähty...

      .. varatuilla sellaisilla, on tapana leikitellä naisten kanssa ja flirttailla paljon. mutta totta se on, että rapu-mies on uskollinen perheelleen! Ei kannata tuhlata aikaa ja elämää tuohon juttuun...

      • Kaiken nähnyt

        Hah,hah.....isäni joka oli rapu, jätti äitini toisen naisen vuoksi 71 vuotiaana!
        Joten rapu ei ole sen uskollisempi kuin mikään muukaan merkki.....se on kiinni ihmisestä itsestään, kuinka fiksu on, ei merkistä.


    • Kaksi sukupuolitautia rikka...

      Juuh tuon olen minäkin pistänyt merkille varatuista Rapumiehistä.Flirttaievat todella paljon ja monien kanssa yhtäaikaa.Jos saisivat päättää niin pitäisivät haaremia.Raskaana olevat naiset eivät oikein iske Rapumieheen jolloin hän saattaa sortua jopa pettämään.Kokemuksia löytyy.Ja vielä väittävät pokkana, että olet itse väärässä ja heihin voi luottaa.

      • flirttiä

        Ei ihmiset flirttiä oteta tosissaan ja olla parisuhdetta rakentamaassa.
        Silmäniskut kuuluvat flirttiin,pitkät viipyvät katseet.
        Mutta flirtti on ajanvietettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe