Halvin 2-8M ADSL hki

???

Moi,

onko ehdotuksia halvasta ADSL:stä Helsinkiin? Nopeus vähintään 2M sisään, ulospäin ei väliä. Hinta mahdollisimman pieni. Voin solmia esim 12kk sopimuksen jos on joku sopiva kampanja menossa. Welho ei onnistu, asun Welho talossa eivätkä tarjoa kuin kaapelia tänne...

6

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valokuidut??

      Onko sinne vedetty valokuitu? Itse vaihdoin Soneran valokuituihin ja se on hinnaltaan halvin tällä hetkellä. Itse otin VVO:n kautta ja hinta 10 megaiselle 19,90. Normaali hinta olisi ollut ilman VVO:ta alle 24,90. VVO:lla 1 megainen kuuluu vuokraan jos ei sen nopeampaa edes halua. Katso tuolta onko sinulle Extra edes mahdollista.

      http://www.sonera.fi/Laajakaista/Laajakaista kotiin/Extra

      • ???

        Kiitos ehdotuksestasi.

        Ei sovi extra ja taloyhtiö on muutenkin pieni ja vanha, joten tuskin on herkkuja tulossakaan. Muita ehdotuksia?


      • gasfdghfghdfasghfd

        * Liittymätyyppi:

        * Kuukausimaksu:

        * Avaus:

        * 8M/1M (12 kk sopimuksella)
        * 24M/1M (12 kk sopimuksella)

        * 34,90 € /kk
        * 44,90 € /kk

        * 0 €
        * 0 €

        * Tilaa liittymä
        * Tilaa liittymä

        Nebulahan on suuri verkkotuottaja. HMM...

        silti 24 raiskaa kasin kuusnolla.


      • sahjgshjgadhjgsakdghj
        gasfdghfghdfasghfd kirjoitti:

        * Liittymätyyppi:

        * Kuukausimaksu:

        * Avaus:

        * 8M/1M (12 kk sopimuksella)
        * 24M/1M (12 kk sopimuksella)

        * 34,90 € /kk
        * 44,90 € /kk

        * 0 €
        * 0 €

        * Tilaa liittymä
        * Tilaa liittymä

        Nebulahan on suuri verkkotuottaja. HMM...

        silti 24 raiskaa kasin kuusnolla.

        Saunis on vapaa sopimuksista.

        Ja mahdollinen ADSL hinnan pudotuskin on lähellä. sopimusasiakkaat ei sellaisia saa koska hinta on sidottu sopimukseen.

        Nopeus*    Hinta €/kk
        1/1 Mbit/s    23.90
        2/1 Mbit/s    32.90
        Full Rate 8/1 Mbit/s    41.90
        ADSL2 Full Rate 24/1 Mbit/s    48.90

        korjaus seitsemän euroa eroa.

        mutta etuna olet vapaa kuin taivaan lintu. ei sidottuna. vain 4e eroa vapauteen nebulaa vastaan.


    • asasasasa

      suoraan vaan 24/1Mbps

      halvin loppupelissä. opettele relatiivistä laskentaa ja vertailua jos et tajua.

      myöskin soiin ulostulo. hinta vain 5e enemmän kuin 8Mbps LOLOLOLOL

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe