Moi,
onko ehdotuksia halvasta ADSL:stä Helsinkiin? Nopeus vähintään 2M sisään, ulospäin ei väliä. Hinta mahdollisimman pieni. Voin solmia esim 12kk sopimuksen jos on joku sopiva kampanja menossa. Welho ei onnistu, asun Welho talossa eivätkä tarjoa kuin kaapelia tänne...
Halvin 2-8M ADSL hki
6
655
Vastaukset
- valokuidut??
Onko sinne vedetty valokuitu? Itse vaihdoin Soneran valokuituihin ja se on hinnaltaan halvin tällä hetkellä. Itse otin VVO:n kautta ja hinta 10 megaiselle 19,90. Normaali hinta olisi ollut ilman VVO:ta alle 24,90. VVO:lla 1 megainen kuuluu vuokraan jos ei sen nopeampaa edes halua. Katso tuolta onko sinulle Extra edes mahdollista.
http://www.sonera.fi/Laajakaista/Laajakaista kotiin/Extra- ???
Kiitos ehdotuksestasi.
Ei sovi extra ja taloyhtiö on muutenkin pieni ja vanha, joten tuskin on herkkuja tulossakaan. Muita ehdotuksia?
http://www.nebulazone.fi/index.php
tällä hetkellä jos ottaa 12kk sopimuksella 8/1 yhteden on kytkeminen maksuton ja 34,90/kk- gasfdghfghdfasghfd
* Liittymätyyppi:
* Kuukausimaksu:
* Avaus:
* 8M/1M (12 kk sopimuksella)
* 24M/1M (12 kk sopimuksella)
* 34,90 € /kk
* 44,90 € /kk
* 0 €
* 0 €
* Tilaa liittymä
* Tilaa liittymä
Nebulahan on suuri verkkotuottaja. HMM...
silti 24 raiskaa kasin kuusnolla. - sahjgshjgadhjgsakdghj
gasfdghfghdfasghfd kirjoitti:
* Liittymätyyppi:
* Kuukausimaksu:
* Avaus:
* 8M/1M (12 kk sopimuksella)
* 24M/1M (12 kk sopimuksella)
* 34,90 € /kk
* 44,90 € /kk
* 0 €
* 0 €
* Tilaa liittymä
* Tilaa liittymä
Nebulahan on suuri verkkotuottaja. HMM...
silti 24 raiskaa kasin kuusnolla.Saunis on vapaa sopimuksista.
Ja mahdollinen ADSL hinnan pudotuskin on lähellä. sopimusasiakkaat ei sellaisia saa koska hinta on sidottu sopimukseen.
Nopeus* Hinta €/kk
1/1 Mbit/s 23.90
2/1 Mbit/s 32.90
Full Rate 8/1 Mbit/s 41.90
ADSL2 Full Rate 24/1 Mbit/s 48.90
korjaus seitsemän euroa eroa.
mutta etuna olet vapaa kuin taivaan lintu. ei sidottuna. vain 4e eroa vapauteen nebulaa vastaan.
- asasasasa
suoraan vaan 24/1Mbps
halvin loppupelissä. opettele relatiivistä laskentaa ja vertailua jos et tajua.
myöskin soiin ulostulo. hinta vain 5e enemmän kuin 8Mbps LOLOLOLOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486