minkä kokoinen lentolaukku saa olla? olen matkalla bremeniin ryanarilla ja mietin että käykö käsimatkatavaroiksi sellainen normaali pieni lentolaukku? eli ei tartte maksaa siis kuin online check-in, niinkö? mitenköhän ikinä selviän tästä siitä lipun ostosta ja matkasta..?? :)
lentolaukun koko
9
5117
Vastaukset
- sivuilta..
Itsekunkin lentoyhtiön nettisivuilta pitäisi löytyä ohjeet matkatavaroista, niiden koosta, painosta, sallituista ja ei sallituista tavaroista jne.
- ne löytyy
mutta kun tuo alkuperäinen kysyjä onkin palstan feikki, joka jatkuvasti kyselee tämäntapaisia asioita vaikka ei ole mihinkään matkalla. Ja toiset tyhmät näihin kysymyksiin vastavat. Kirjoitustyylistä kyllä tuon feikin tunnistaa.
- lentolaukun
Ryanairilla taitaa olla lentolaukun kooksi määritelty 55x40x20. Jos laukkuja menee ruumaan, et voi käyttää online check-in, mutta jos ei ole menossa, niin hoituu sekin netissä.
Kannattaa lukea niiden nettisivuja, sieltä kaikki selviää..- airport check-in
kiitos vastauksesta. en kyllä ole mikään palstan feikki, koska ensimmäistä kertaa kirjoitin tuon ensimmäisen viestin tässä ketjussa.
eli maksaako airport check in? ja tarkistaako ne että ei ole yli 10 kg käsimatkatavaraa jos en laita ruumaan yhtään laukkua?
kiitos vastauksista! - Nimetön
airport check-in kirjoitti:
kiitos vastauksesta. en kyllä ole mikään palstan feikki, koska ensimmäistä kertaa kirjoitin tuon ensimmäisen viestin tässä ketjussa.
eli maksaako airport check in? ja tarkistaako ne että ei ole yli 10 kg käsimatkatavaraa jos en laita ruumaan yhtään laukkua?
kiitos vastauksista!Jos et siis käytä internetin check-in and go vaihtoehtoa. Hinta taitaa olla 3 euroa. Ja jos laukkusi näyttää hirveen isolta/painavalta niin kyllä he sen saattaa tarkistaa ja laskuttaa sinua kaikista kuluista tai evätä matkasi. Punnitse mieluummin se laukku itse ennen matkalle lähtöä.
- spena
Miten tarkkaan se laukku mitataan? Minun laukussani korkeusmitta menee pyörien takia sentin yli eli on 56 cm. Uskallanko lähteä sillä laukulla, muut mitat ovat ihan oikein?
- kkwoei
spena kirjoitti:
Miten tarkkaan se laukku mitataan? Minun laukussani korkeusmitta menee pyörien takia sentin yli eli on 56 cm. Uskallanko lähteä sillä laukulla, muut mitat ovat ihan oikein?
8 lentoa olen tehnyt tämän vuoden aikana, eikä kertaakaan ole mitattu laukkuja minulta, enkä ole nähnyt sitä tehtävän muillekaan. Joillakin on melkoisen suuria laukkuja, joissa tuo 20cm sivu on lähemmäs 40cm, mutta sinne ne vaan koneeseen survotaan.
Ei se mistään sentistä ole kiinni. Jos sinne sattuu joku tarkastajanatsi joka valittaa sentin ylityksestä, niin irrota ne pyörät jos ei muu auta. - pkiejsujjsj
airport check-in kirjoitti:
kiitos vastauksista!Käsimatkatavaran maksimimitat ovat 55 x 40 x 20cm ja maksimipaino siis tuon 10 kg. Jos olet valinnut online lähtöselvityksen (jonka siis on voinut VALITA ennen 21.5.09 ja sen jälkeen varatuissa lennoissa PAKOLLINEN) etkä tee sitä, veloitetaan lentokenttälähtöselvityksestä 40 €/hlö/suunta. Nykyäänhän online lähtöselvityksen voi ja pitää (21.5 jälkeen varatuissa lennoissa) tehdä vaikka olisi ruumaankin laukku/-ja.
- Hämykäinen
kkwoei kirjoitti:
8 lentoa olen tehnyt tämän vuoden aikana, eikä kertaakaan ole mitattu laukkuja minulta, enkä ole nähnyt sitä tehtävän muillekaan. Joillakin on melkoisen suuria laukkuja, joissa tuo 20cm sivu on lähemmäs 40cm, mutta sinne ne vaan koneeseen survotaan.
Ei se mistään sentistä ole kiinni. Jos sinne sattuu joku tarkastajanatsi joka valittaa sentin ylityksestä, niin irrota ne pyörät jos ei muu auta.mitattiin ja punnittiin kaikki laukut Hahnissa. 10,9 kg kelpaa, mutta laukun on mahduttava mittausaukkoon joka on rautalangoista tehty oikean kokoiseksi. Runsaasti oli porukoilla vaikeuksia. Onko se niin vaikeaa noudattaa sääntöjä, jotka on moneen kertaan kaikille sivuille kirjoitettu. Lisäksi tulevat vielä erikseen sähköpostilla ennen lähtöä. Ylisuuret reput oli siis ainakin tänään pannassa.
Noh, Ryan nettosi taas hölmöjen takia aika hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628