Häiriköt

KaisaN

Moi,

huomasin tällä palstalla olevan yleistä, että tyhmät heteromiehet tai sellaista esittävät henkilöt kirjoittavat roskaviestejä, joiden pääsisältö on, että heillä on penis ja kaikkien naisten pitäisi olla heteroita. Kysymys kuuluu: haluatteko oikeasti lukea niitä ja provosoitua vastaamaan? Ehdotan sellaista linjaa, että kukaan ei vastaa noihin viesteihin enää mitään, ja jokainen heti sellaisen nähdessään tekee ilmoituksen asiattomasta viestistä. Ylläpidon ihmiset todennäköisesti ymmärtävät, mistä on kyse, ja poistavat ne.

15

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hapsu

olisin kohta jo itsekin ehdottanut! Ei viitsi nykyään juuri kirjoitella tännekään liiemmin, koska täälläkin noita hiippareita näkyy tungeksivan ihan liikaa...

• Jorma

Terveisin

MULKKU-Jorma

• Eliö

Tämä ei toki ole ainoa palsta, missä on trolleja.
      Sen kanssa pitää vain oppia elään. Jos on huono päivä niin voi omaksi ilokseen mennä heittään paskaa keskustelufoorumeille anonyyminä, se tuskin sen kummemmin pilaa kenenkään päivää.

• Mauri Antero

käynyt kylvyssä?

• Dafne

Boikottiin heteromiesten viestit! Täällä ei niitä tarvita, kirjoitelkoot omille sivuilleen. Häpeillen täytyy tunnustaa, että minullakin on pimeä heteromenneisyys, mutta sinne ei ole enää paluuta.

Ja saattaapa olla, että tiettyjen miesten tänne kirjoittelemat viestit lisäävät sitä paljon puhuttua miesvihaakin..

• Hienoa!

"Häpeillen täytyy tunnustaa, että minullakin on pimeä heteromenneisyys"

SAIRASTA tekstiä!!!

• keiju

Aivan, mitäpä idiooteista välittämään, niitä on aina ollut ja tulee olemaan.

Ja tällä pastalla häiriköivät tyypit, jotka ovat sairaita. Jos olisin hetero(mies), en todellakaan käyttäisi aikaani lesbojen palstalla...! Kertoo paljon.

En usko että moni nainen yrittää epätoivon vimmalla käännyttää homomiehiä, kun eivät kestä että homot eivät tarvitse naisia suhteeseen. Mutta miesparoilla taitaa olla niin huono flaksi ja itsetunto, että pitää yrittää mainostaa pientä penistään ja yrittää saada naisten huomio. Kun eivät heteronaiset kiinnostu moisesta surkimuksesta, niin jospa lesbot vaikka sitten... Voi voi. Sääliksi käy.

En halua kiusata sairaita ihmisiä, joten mun puolesta antaa olla. Ilmaa mulle ollu tähänkin asti.

• Rexona
        keiju kirjoitti:

Aivan, mitäpä idiooteista välittämään, niitä on aina ollut ja tulee olemaan.

Ja tällä pastalla häiriköivät tyypit, jotka ovat sairaita. Jos olisin hetero(mies), en todellakaan käyttäisi aikaani lesbojen palstalla...! Kertoo paljon.

En usko että moni nainen yrittää epätoivon vimmalla käännyttää homomiehiä, kun eivät kestä että homot eivät tarvitse naisia suhteeseen. Mutta miesparoilla taitaa olla niin huono flaksi ja itsetunto, että pitää yrittää mainostaa pientä penistään ja yrittää saada naisten huomio. Kun eivät heteronaiset kiinnostu moisesta surkimuksesta, niin jospa lesbot vaikka sitten... Voi voi. Sääliksi käy.

En halua kiusata sairaita ihmisiä, joten mun puolesta antaa olla. Ilmaa mulle ollu tähänkin asti.

koskaan jalkoväliäsi?

• Jennifer

..ideaasi olla vastaamatta häirikköviestiin.
      Ei kai tässä muu auta kuin kova linja, koska tuo meidän aktiivinen vierailijamme ei vaikene millään muullakaan keinolla.

Muutamia aikoja sitten, hän sentään vähän edes yritti keskustella, mutta nyt häneltä tulee pelkkää soopaa päivät pitkät.
      Tyhjänpäiväisiä kommentteja, jotka eivät liity mihinkään käsiteltävään asiaan ja ovat vielä täysin mielikuvituksettomiakin:(

On vissiin arkipuuhat loppuneet...!

• Lepakkotypy

Tuo Jorma vetää kyllä ihan överiksi.
        En ole jaksanut paljon lukea viestejä kun palstan ilmapiiri alkaa olla niin negatiivinen.
        Aletaan mykkäkouluun. Provo-viesteihin ei reagoida, vaan keskustelu jatkukoon ikäänkuin välissä ei olisi mitään kummallisia viestejä!

• Hapsu

... jäljitetään!
      Lupaavat vaan ylläpidossa... mutta toisaalta kuka tota jormastakaan viittisi ihan ehdoin tahdoin lähtä jäljittää? Löytyis vielä ja sit ei pääsis eroo - herrajumala!

• Jennifer

Mä lähtisin ainaskin juuri päinvastaiseen suuntaan..:D

• Hapsu
        Jennifer kirjoitti:

Mä lähtisin ainaskin juuri päinvastaiseen suuntaan..:D

ihan eri suuntaan ja niin maan perusteellisen lujaa!!! ;)

• Ujo piimä
        Hapsu kirjoitti:

ihan eri suuntaan ja niin maan perusteellisen lujaa!!! ;)

Joooooooo

• Cesare

Itse olen heteromies, joka vaeltaa kymmenillä keskustelupalstoilla. ( Siis tälläkin.)
      Ymmärrän täysin tämän palstan luonteen ja yleensä pidän kurissa näppäimille pyrkivät käteni, mutta joskus,kuten nyt, kommentoin jotain kiintoisalta tuntuvaa keskustelunaihetta. Pidän kuitenkin parhaani mukaan huolen siitä, että kommenteillani on niin täällä kuin muuallakin jotain annettavaa muille lukijoille ts. yritän huolehtia kommenttieni informatiivisuudesta ja kohtuullisesta asiallisuudesta. Se, olenko onnistunut tässä pyrkimyksessä, on sitten muiden kuin minun arvioitavissa oleva asia, mutta jos kommenttieni lukeminen aiheuttaa jollekin palstan lukijalle tunteen ympäri ruumista ryömivistä vitivalkoisista ja limaisista etanoista, niin se ei kyllä ole tarkoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5210
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      127
      1671
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1589
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1560
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1275
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1200
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1100
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      857
    Aihe