Mitä kampaamokouluun pääsevältä vaaditaan? Mitä eri kampaamokouluja on Helsingissä/Vantaalla?
Kokemuksia alasta?
Kampaamokoulut
2
575
Vastaukset
- kampaajaopiskelija
parturi-kampaajalinjalle hakevalta edellytetään mm. luovuutta, "menestystä" kuvaamataidossa ja ehdottoman hyvää värinäköä. linjalle hakeutuvat käyvät soveltuvuustestissä ja värisokeustestissä.
alan oppilaitoksia löytyy mm. helsingistä kauneudenhoitoalan yksikkö tms., tikkurilasta tennistieltä ja hyrylästä tuusulanjärven ammattiopisto. kauempana löytyy myös mm. espoosta ja hyvinkäältä.
alalla huono palkkaus mutta jos tykkää niin ainakin saa käsillä tehdä paljon. itse huomasin jo ekana vuonna olevani väärällä alalla ja nyt olen viimeisellä luokalla... käyn tän nyt loppuun niin että saan ammatin ja muutan sitten ulkomaille ja myöhemmin opiskelen jotain muuta.- samoin
On se keskustelu kumma, kun aina puhutaan että meillä olisi huonot palkat. Jos olet ahkera tykkäät kehittää itseäsi ja ammattitaitoasi PÄÄSET LOISTAVIIN PALKKOIHIN. Puhun kokemuksesta: olen ollut alalla 3 vuotta Brutto palkkani on (lisämyynnistä riippuen) 3000-3200 /kk. Mutta en sitä ilman ahkeraa ja iloista palvelua. Tässä yrityksessä on myös 10-12v alalla olleita ja heidän palkka on n. puolet minun palkastani. Mutta he ovatkin laiskoja ja työtävieroksuvia. He haluavat tehdä mahdollisimman lyhyttä päivää...
Pääset siis hyviin ansioihin jos olet ahkera avoin rehellinen, iloinen ,ja omaat vankan ammattitaidon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780