Iltalehden flashit

ei lataudu

Onko ne tehty tahallaan lataamattomiksi.

Esimerkiksi kun pätki pahasti tämä video, ajattelin ladata sen koneella Orbit Downloaderilla

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803170150136_uu.shtml

Josa Flash on ilmeisesti

http://www.iltalehti.fi/nettitv/flash/?6385&OBT_fname=1246_16621_500k.flv

Myöskään WM Recoder 12 ohjelmalla ei saanut ladattu vaan lataus jäi alkuunsa.

Johtuukohan se pätikiminenkin tuosta esto/sotkemis -systeemistä?

7

3809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla.

      Kyllä ne mulla toimii.

      • että saat ladattua tiedostot

        koneellesi sen lisäksi että voi katsoa selaimella?

        Hieman pätkiminen on vähentynyt, mutta rupesi kiinnostamaan onko flashiä muutette sellaiseksi, ettei sitä voi ladata koneelleen.

        Olen kokeillut kahdella koneella ja molemmissa sama jutta. Vistassa pätkii hieman enemmän.
        Mutta kummallakaan koneella en ole onnistunut lataamaan tiedostoa koneelleni flv-tiedostona.


    • lataus onnistuu

      on ilmeisesti erilainen toteutus.

      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1520563

      Onko sitten tarkoituksellisesti hankaloitettu Iltalehden sivuilla latausta omalle koneelle.

      Latauksella omalle koneelle tarkoitetaan tässä flash (.flv) tiedoston latausta koneella niin, että video voidaan toistaa jollain flash playerillä (soittimella joka toistaa flash [.flv] videoita) ilman nettiyhteyttä.

      • Player.

        Pystyi lataamaan tuonkin


      • muttei iltalehden flashiä
        Player. kirjoitti:

        Pystyi lataamaan tuonkin

        Siis iltasanomien flashit olen saanut tallennettua useammallakin ohjelmalla, mutta iltalehden en ole saanut.

        Kun lataa RealPlayerillä, niin sitä latausta ei pysty toistamaan, koska se on muutaman kilotavun kikkare, joka ei ole mikään toimiva tiedosto edes RealPlayerillä. RealPlayer väittää kylläkin ladanneensa sekunnissa sen, muttei todellisuudessa ole ladannut kuin pienen pätkän jotain dataa.

        Toisto onnistuu netistä RealPlayerilläkin.

        Asensin kokeeksi RealPlayerin myös Windows XP koneeseen, koska olin aiemmin kokeillut Vistalla.


    • Itsellä loppui Iltalehdessä, Iltasanomissa ja lopulta myös Youtube:ssa videoiden näkyminen. Kaikki testit (Flash, Java) olivat kuitenkin ok, mutta mitään ei näkynyt eikä uutta flashiä voinut ladata. Sain kuitenkin bittinikkareilta vinkiksi, että Adoben vanhat versiot pitää usein ensin poistaa koneelta. Tein näin ja poistin vielä vanhan Javan. Latasin kaikki uudelleen ja taas näkyy videot ( myös ActiveX pitää olla).

    • Junakulkeevaan

      Vanha pitää poistaa ensin ja viimesimmässä versiossa adobella on korruptoitunut paketti minkä sählingin takia monella on mennyt systeemit sekaisin kun flash ei suostu näkymäänkään. Itse sain tällaisen viestin otteita seuraavassa >

      Please check to see what version of Adobe flash player you are using.
      Latest version Adobe Flash Player version 9.0.124.0 is a corrupted version.

      9.0.115.0 seems to be auto updating to 9.0.124.0 and has messed up several
      members computers causing websites to not load properly.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe