sammutin

pitiks olla jokin tietty me...

oonkohan nähnyt unta vai tuliks noihin sammuttimiin joku uus sääntö katsastusta ajatellen ja milloin tulevat voimaan oliks se joteski niin et pitää olla jonkin tietyn merkkinen sammutin, kuka tietäs tai muistaa, kiitos tidosta

5

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • meni

• Gloria 13A 89B
        meni kirjoitti:

Alkuperäisellä kysyjällä oli oikea tutina:
        nyt sammuttimen täytyy olla EN3 hyväksytty ja vähintään luokkaa 8A 68B entisen vaatimuksen 13A 55B sijaan. Tuossa linkissä on vanhaa tietoa. Tässä vielä virallinen ilmoitus asiasta eäpäileville juutaksille:
        http://www.fma.fi/palvelut/tietopalvelut/julkaisut/tiedotuslehti/avaa.php?id=347

sitten lainmukainen?? Miten noita nummeroita tulkitaan? Ei ne koodit maallikolle sano yhtään mitään. :)

• luetaan
        Gloria 13A 89B kirjoitti:

sitten lainmukainen?? Miten noita nummeroita tulkitaan? Ei ne koodit maallikolle sano yhtään mitään. :)

siten, että kukin kirjan kuvaa vaatimuslajia. Eli kun vaatimus on 8A 68B, niin pitää katsoa, onko sammuttimessasi A-kirjaimen vieressä vähintään yhtä iso luku kuin vaatimuksessa ja vastaavasti sama B-kirjaimen kohdalla. Eli 13 > 8 ja 89 > 68 eli kaikki hyvin.

Ei luulisi olevan järin vaikeaa tajuta ihan "otsalla" maallikonkaan...

• Gloria 13A 89B
        luetaan kirjoitti:

siten, että kukin kirjan kuvaa vaatimuslajia. Eli kun vaatimus on 8A 68B, niin pitää katsoa, onko sammuttimessasi A-kirjaimen vieressä vähintään yhtä iso luku kuin vaatimuksessa ja vastaavasti sama B-kirjaimen kohdalla. Eli 13 > 8 ja 89 > 68 eli kaikki hyvin.

Ei luulisi olevan järin vaikeaa tajuta ihan "otsalla" maallikonkaan...

Noin minä sitä itsekin vähän yritin järkeillä, mutta olen huomannut, että viranomaisen koodit ja järki kulkevat usein aivan eri latuja kuin maalaisjärki. Tässä tapauksessa onneksi maalaisjärkikin näyttää toimivan.

Kiitos infosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22