oonkohan nähnyt unta vai tuliks noihin sammuttimiin joku uus sääntö katsastusta ajatellen ja milloin tulevat voimaan oliks se joteski niin et pitää olla jonkin tietyn merkkinen sammutin, kuka tietäs tai muistaa, kiitos tidosta
sammutin
5
893
Vastaukset
- meni
Alkuperäisellä kysyjällä oli oikea tutina:
nyt sammuttimen täytyy olla EN3 hyväksytty ja vähintään luokkaa 8A 68B entisen vaatimuksen 13A 55B sijaan. Tuossa linkissä on vanhaa tietoa. Tässä vielä virallinen ilmoitus asiasta eäpäileville juutaksille:
http://www.fma.fi/palvelut/tietopalvelut/julkaisut/tiedotuslehti/avaa.php?id=347 - Gloria 13A 89B
meni kirjoitti:
Alkuperäisellä kysyjällä oli oikea tutina:
nyt sammuttimen täytyy olla EN3 hyväksytty ja vähintään luokkaa 8A 68B entisen vaatimuksen 13A 55B sijaan. Tuossa linkissä on vanhaa tietoa. Tässä vielä virallinen ilmoitus asiasta eäpäileville juutaksille:
http://www.fma.fi/palvelut/tietopalvelut/julkaisut/tiedotuslehti/avaa.php?id=347sitten lainmukainen?? Miten noita nummeroita tulkitaan? Ei ne koodit maallikolle sano yhtään mitään. :)
- luetaan
Gloria 13A 89B kirjoitti:
sitten lainmukainen?? Miten noita nummeroita tulkitaan? Ei ne koodit maallikolle sano yhtään mitään. :)
siten, että kukin kirjan kuvaa vaatimuslajia. Eli kun vaatimus on 8A 68B, niin pitää katsoa, onko sammuttimessasi A-kirjaimen vieressä vähintään yhtä iso luku kuin vaatimuksessa ja vastaavasti sama B-kirjaimen kohdalla. Eli 13 > 8 ja 89 > 68 eli kaikki hyvin.
Ei luulisi olevan järin vaikeaa tajuta ihan "otsalla" maallikonkaan... - Gloria 13A 89B
luetaan kirjoitti:
siten, että kukin kirjan kuvaa vaatimuslajia. Eli kun vaatimus on 8A 68B, niin pitää katsoa, onko sammuttimessasi A-kirjaimen vieressä vähintään yhtä iso luku kuin vaatimuksessa ja vastaavasti sama B-kirjaimen kohdalla. Eli 13 > 8 ja 89 > 68 eli kaikki hyvin.
Ei luulisi olevan järin vaikeaa tajuta ihan "otsalla" maallikonkaan...Noin minä sitä itsekin vähän yritin järkeillä, mutta olen huomannut, että viranomaisen koodit ja järki kulkevat usein aivan eri latuja kuin maalaisjärki. Tässä tapauksessa onneksi maalaisjärkikin näyttää toimivan.
Kiitos infosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178