Mua vaivaa

Kokki

Onko skoda oikea auto.

26

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syömäri

      Osta yksi joka mallia ja tutki. Älä anna simppelien ongelmien vaivata itsäsi.

    • Tosi Golffari

      Ei ole Skoda eikä muukaan merkki.
      T-Fordi on ainoa oikea auto, kaikki muut ovat
      halpoja kopioita.

    • Filosofi

      Jos Skodamyyjän mielestä olet maailman mukavin ihminen, älä ihmeessä rupea kyselemään kenenkään muun mielipidettä.
      Häntää pystyyn Skodamiehelle.

      • mikä...

        onko auto se jossa on neljä rattia ja yks rengas.....vai miten se oli?


      • auto on
        mikä... kirjoitti:

        onko auto se jossa on neljä rattia ja yks rengas.....vai miten se oli?

        semmoinen punainen joka sanoo prut prut prut


    • hyväaloitus

      Siitä on oltu vuosikausia kahta mieltä.
      Skodisti leikkii ainakin sillä autoilua.

    • kuneiole_niineiole

      Ei ole auto ensinkään. Autolla ymmärretään jotain muuta kuin itäblokin pellolle pöhisemään tarkoitettu ruppana..

    • Nooei

      Lienee oikeampaa sanoa että se on kulkine jolla saattaa päästä paikasta a paikkaan b.

    • Ocu1.8TSI.132kW.Webasto

      En enää koskaan vajoa niin alas, että ostaisin riisikipon. Ne eivät ainakaan ole autoja.

    • itähärvelit

      Miten sitten kukakin auton määrittelee. Minusta auton tulee olla luotettava, kulkea suoraan, ei saa olla meluisa ja epämukava kuin joku työkone. Auton täytyy myös pitää öljy sisällä ja vesi ulkona. Skootakipat ei täytä näitä kriteereitä. Ei ole auto, eikä skodasta koskaan autoa tulekaan. Paitsi itäauto. Se se on.

      • a.a.m.e.n

        Skodan kritisoiminen on uskonto. Se ei perustu tietämykseen eikä kokemukseen, se perustuu vain trollikatekismukseen, johon on valmiiksi kirjoitettu pitkiä provoiluliturgioita.


    • kaksikaksi

      Skoda on oikea auto.Minulla on Skoda Octavia vm.2017 ja saatu käyttöön jo 2.8.2016. Olen Skodaani erittäin tyytyväinen. Siitä ei kuulu mitään ylimääräisiä ääniä, hyvä ajaa, puhtia riittää vaikka on 3 syl 1,0 moottori. Bensan kulutus alle 5 l./ 100km. Ei kuluta öljyä. Miksi päädyin Skoda Octaviaan oli se että: meillä taloyhtiössä naapurillani on kolmas Skoda Otavia.ja kyselyjeni
      perusteella hän on ollut kaikin puolin tyytyväinen autoonsa ja on hankkimassa neljättä Skoda Octaviaa. Taloyhtiössämme useilla muilla asukkailla on myös Skoda Octavia ja olen kiinnittänyt huomiota miten Skodan myynti on lisääntynyt: Selvitin Skoda Octavian omistajien käyttökokemuksia ja mitä erilaisimpia asiallisia tilastoja, sekä koeajoja ennen Skodan hankintaa ja niin päädyin Skodaan.
      Näillä sivustoilla trollit vain esittävät keksimiäänSkodaa mollaavia ja halventavia kirjoituksia vääristellen asioita.

    • minustaseeioleauto

      Kaikkia skodisteja vaivaa sama asia. Onko tämä oikea auto??!!
      Ymmärrämme sen kyllä, että asia laittaa miettimään.
      Onhan skoda imagoltaan alhaisin peltilaatikko, jota tarjotaan ihmisille.
      Sellainen kyykkytuote. Alahyllyn poistolaji.

      • minustaoletääliö

        Siis puhut itsestäsi monikossa: "Ymmärrämme kyllä...."???
        Seuraavaksi kerrot huuhaata joka ei perustu tietoon tai omaan kokemukseen???
        Eli vaktaa: oot ihan ite alahyllyn poistolaji, hae jo kiireesti apua noihin harhoihisi, ehkä sinustakin tulisi ihminen.


    • eheii.ei.se.ole.auto

      Ei ole oikea auto.
      Enemmän sellainen peltopöhistin.
      Näkeehän sen ulkonäöstä jo.
      Itäblokin kaalikärry, jossa kuomu.

    • kusetusko

      4 pyörää ja loota.

    • eioei

      Ei o.

    • skodaonskeida

      Ei se ole. Se on skoda. Skodasta ei saa tehtyä autoa.

    • Shöiteb

      Lue iltapäiväaviisista auton omistajien profiilitutkimus. Itäkiesin omistajaa pidetään hieman yksinkertaisena lippalakkisetänä.

      • mediatietää

        Kyllä ne iltapäiväaviisitkin jotain sitten tietää.


    • skodarangaistus

      Tuo on paha tilanne, kun miettii että onko skoda oikea auto.
      Luultavasti samanlaisia pohtijoita on ollut muitakin.
      Sitten menevät katsomaan autoa ja ohimennen puhutaan audistakin jotain.
      Huulesta talutettavat sitten menevät istumaan skodaankin.
      Samassa myyjä tuo allekirjoitettavaksi paperit ja siitä se alkaa sitten skoda-elämä.
      Kyllähän niitä skodisteja näyttää harmittavan mokoma koppero, mutta osamaksuja on vielä moneksi vuodeksi. Se on tavallaan skoda-vankeus.

    • tätä on EU komissiokin miettinyt 90 luvulta lähtien. ratkaisua ootellessa...

      • eu-tutkintapäätös

        Heh, niin , pohtivat yhä. Julkaisua odotellessa :D


    • ei-länsimaissa

      Ei tuota kyllä oikeaksi autoksi lasketa, ainakaan läntisessä maailmassa. Ex -itäblokin maissa, ja Suomessa toki. Jenkeissä pitävät skodaa hellyttävänä kommunisti-kuriositeettina, erikoisluvalla jotkut ovat saanet tuoda skodan jenkkeihin. Se on tavallaan keräilykohde siellä.

      Taaskin piti reCaptchassa valita henkilöautoja. Jätin skoda-ruudun valitsematta, ja läpi meni :D

    • näinsevain_menee

      Ei, skoda ei ole auto, eikä margariini voita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe