mihin vessan lamppu?

tyhmä kun olen

Meillä on ihan tuollanen perus vessan lamppu, missä on tuollaset tapit putken päissä... Meneekö se sekajätteeseen vai jonnekin erikoispaikkaan?

Tuo on siis Philips 827 LT-D, jos ne jollekin jotain sanoo, ihan perus vessan putkilamppu siis. Mutta mihis jätteeseen se nyt sitte kuuluu?

5

1210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisältää elohopeaa
      • tyhmä ko oon

Asunpa sattumoisin vielä Helsingissä :)
        Mulla on tässä nyt tämmönen kevät tyhjennys menossa, että pitäs toimittaa vanhat patterit ja sähkövempaimet ja sitte tuo lamppu kierrätykseen. Suurkiitokset!

• kierrättäjä
        tyhmä ko oon kirjoitti:

Asunpa sattumoisin vielä Helsingissä :)
        Mulla on tässä nyt tämmönen kevät tyhjennys menossa, että pitäs toimittaa vanhat patterit ja sähkövempaimet ja sitte tuo lamppu kierrätykseen. Suurkiitokset!

otetaan vastaan myös hehkulamput ja energiansäästölamput. Kannattaa yrittää niitäkin viedä sinne, jos vaikka ottaisivatkin vastaan.

Harmittaa vähän se, että tämän alueen "jäteluettelossa" sanotaan, että hehkulamput laitetaan sekajätteisiin. Siltipä kyseisen jätefirman hyötyjätepiste ottaa vastaan myös muut lamput ja ne menee silloin kierrätykseen.

• minulle miten
        kierrättäjä kirjoitti:

otetaan vastaan myös hehkulamput ja energiansäästölamput. Kannattaa yrittää niitäkin viedä sinne, jos vaikka ottaisivatkin vastaan.

Harmittaa vähän se, että tämän alueen "jäteluettelossa" sanotaan, että hehkulamput laitetaan sekajätteisiin. Siltipä kyseisen jätefirman hyötyjätepiste ottaa vastaan myös muut lamput ja ne menee silloin kierrätykseen.

vanhat, kärähtäneet lamput kierrätetään..?

"...ottaa vastaan myös muut lamput ja ne menee silloin kierrätykseen."

• kierrättäjä
        minulle miten kirjoitti:

vanhat, kärähtäneet lamput kierrätetään..?

"...ottaa vastaan myös muut lamput ja ne menee silloin kierrätykseen."

Tuohon en osaa vastata. Mutta ainakin täällä pohjanmaalla otetaan kaikki lamput vastaan ja sitten ne menee kierrätykseen.

On varmaan kärähtäneessäkin lampussa jotain kierrätettävää; metalli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82