vaan on mustavalkea tosikko negatiivinen ylimielinen paska hän ei näe harmaata vaan on tyly ja outo tapaus, en yleistä mut jotkut!
härkä ei
10
3301
Vastaukset
- mutta asiaa
kokemusta on.
- minä härkä
Kyllä olen aika tosikko,mustavalkea,mut EN ylimielinen paska!!!Ehkä en päästä "heti"ketään lähelleni ennen kuin "katson"mikä on tapaus...ujo,ja varautunut olen aikani,mutta jos olet ihminen jonka haluan tuntea paremmin niin luotettavampaa,sydämellistä,ym.saat hakea.
- hermostelija
vanhempi mieshärkä y ö k
- Ananasvakuuttaja
Näen ainakin maailman monivärisenä, mieluiten muita sävyjä kuin mustaa-valkoista tai harmaata ;-D
Ja muutenkin näen asioissa monia puolia, yleensä tuntuu, että harmittavan moni muu ihminen on "joko-tai" musta-valkoisen ahdasmielinen.
Mutta toi on hieman totta, että oon negatiivinen, minkä sille voi, kun ajattelee realiteetteja ::-D En tykkää itsensä huijaamisesta ;-D "Kaikki kääntyy vielä hyväksi" "Uskon siihen vasta, kun se tapahtuu" tai "Sen näkee sitten" ::-D
Ylimielinen? Njaaa ah, kyllä sitä välillä tuntee ittensä paremmaksi/viisaammaksi, kuin joku ääliö musta-valko kusipää ;;-D
Tyly? Nojaa, ei turhia kierrellä asioissa, vaan sanotaan suoraan? Mikä sen parempaa? Ainakin tulee selväksi ;-D Itteä vituttaa varsinkin kiertoilmaukset asioille.
Outo? Kyllä, olen outo! :-)- 29.04. ; )
Kuulostipa kuin omasta suusta. Olen ollut myös huomaavinani, että yllättävän usein toista musta-valkoisuudesta syyttävä, on sitä itse. Ja mitä ylimielisyyteen tulee, niin onko se synti, jos nyt vain kertakaikkiaan näkee asiat vähän laajemmin? Ei kait se härän vika ole, jos toinen ei tajua.
Kun asiat puhutaan selvästi, ei tartte jälkikäteen selitellä, eikä arvailla ja tehdä vääriä johtopäätöksiä.
- tuskin mustavalkea
Älä kuitenkaan petä härän luottamusta, sillä sitä hän ei unohda.
- härkä saa
pettää toisten luottamuksen! Eikä näe siinä edes mitään väärää. Sehän on sen toisen omaa tyhmyyttä. Sanoi härkä!
- kuin..
puhuisit täydellisestä ihmisestä..josta ei löydy virheen häivää..???
- mieltä kanssasi
ei voi sanoa mitenkään lämmin sieluiseksi ihmiseksi, ei välitä toisten tunteista ja ajattelee vain ja ainoastaan itseään, nais asioissa ihan uuno, ottaa pettää ja jättää ainakin tämä jonka tunnen, toivon hänelle vain ja ainoastaan kaikkea paskaa niskaan,
- härkä
Ei löydy empatiaa ei,,minä, minä ,minä ja aina minä !!!Just tommonen on miespuolinen härkä.Minä olen "naishärkä" hihhii hih hii,, naurattaa tuo sana muoto, mutta en kyllä jätä enkä petä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982