mitään tarvetta. Täällä olevien keskustelioiden älykkyys osamäärä on niin alhainen, että turha teidän on anella anteeksiantoa. Tuollaisten yksinkertaisten ihmisten pitääkin saada kuulla kunniansa ja alkaa oppimaan asioita ja tunnistamaan omia virheitä.
Hyvää kevättä vaan kaikki minuun vihastuneet horoskooppimerkit. On vaan niin helppoo olla näin hyvä!
ANTEEKSI EN PYYDÄ
5
678
Vastaukset
- Taidat
olla helppoheikkityyppi, joka menee läpi siitä, missä rima on matalin. Ethän sinä hyvä? ihminen muuten yksinkertaisten joukossa viihtyisi.
- Älä missään
tapauksessa pyydä mitään milloinkaan anteeksi, sillä jos pyydät, kukaan ei enää pidä sinua Neitsyenä.
- Miss Blue
on alkanut edes anelemaan anteeksi?Mistäs sinä sellaista sait päähäsi?En meinannut vastata tähän viestiin,mutta typeryytesi takia oli pakko.Voin olla yksinkertainen,mutta se että minun älykkyysosamääräni sanotaan alhaiseksi on silkkaa PASKAA.Ja huom.loppuun kirjoitit:"On niin helppoo olla näin hyvä."Ettet vain itse olisi hieman itsekeskeinen täydellisyydentavoittelija?Luuseri ainakin.
- muaha-haa
Neitsyt on niin neitsyt - ei näe kuin itsensä!
- Miss Blue
muaha-haa kirjoitti:
Neitsyt on niin neitsyt - ei näe kuin itsensä!
kai.Oispa hauska tietää,että mikä sinua oikeuttaa sanomaan noin? Olen neitsyt,mutta mitä muuta sinä minusta tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399