mitään tarvetta. Täällä olevien keskustelioiden älykkyys osamäärä on niin alhainen, että turha teidän on anella anteeksiantoa. Tuollaisten yksinkertaisten ihmisten pitääkin saada kuulla kunniansa ja alkaa oppimaan asioita ja tunnistamaan omia virheitä.
Hyvää kevättä vaan kaikki minuun vihastuneet horoskooppimerkit. On vaan niin helppoo olla näin hyvä!
ANTEEKSI EN PYYDÄ
5
756
Vastaukset
- Taidat
olla helppoheikkityyppi, joka menee läpi siitä, missä rima on matalin. Ethän sinä hyvä? ihminen muuten yksinkertaisten joukossa viihtyisi.
- Älä missään
tapauksessa pyydä mitään milloinkaan anteeksi, sillä jos pyydät, kukaan ei enää pidä sinua Neitsyenä.
- Miss Blue
on alkanut edes anelemaan anteeksi?Mistäs sinä sellaista sait päähäsi?En meinannut vastata tähän viestiin,mutta typeryytesi takia oli pakko.Voin olla yksinkertainen,mutta se että minun älykkyysosamääräni sanotaan alhaiseksi on silkkaa PASKAA.Ja huom.loppuun kirjoitit:"On niin helppoo olla näin hyvä."Ettet vain itse olisi hieman itsekeskeinen täydellisyydentavoittelija?Luuseri ainakin.
- muaha-haa
Neitsyt on niin neitsyt - ei näe kuin itsensä!
- Miss Blue
muaha-haa kirjoitti:
Neitsyt on niin neitsyt - ei näe kuin itsensä!
kai.Oispa hauska tietää,että mikä sinua oikeuttaa sanomaan noin? Olen neitsyt,mutta mitä muuta sinä minusta tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865