mitään tarvetta. Täällä olevien keskustelioiden älykkyys osamäärä on niin alhainen, että turha teidän on anella anteeksiantoa. Tuollaisten yksinkertaisten ihmisten pitääkin saada kuulla kunniansa ja alkaa oppimaan asioita ja tunnistamaan omia virheitä.
Hyvää kevättä vaan kaikki minuun vihastuneet horoskooppimerkit. On vaan niin helppoo olla näin hyvä!
ANTEEKSI EN PYYDÄ
5
726
Vastaukset
- Taidat
olla helppoheikkityyppi, joka menee läpi siitä, missä rima on matalin. Ethän sinä hyvä? ihminen muuten yksinkertaisten joukossa viihtyisi.
- Älä missään
tapauksessa pyydä mitään milloinkaan anteeksi, sillä jos pyydät, kukaan ei enää pidä sinua Neitsyenä.
- Miss Blue
on alkanut edes anelemaan anteeksi?Mistäs sinä sellaista sait päähäsi?En meinannut vastata tähän viestiin,mutta typeryytesi takia oli pakko.Voin olla yksinkertainen,mutta se että minun älykkyysosamääräni sanotaan alhaiseksi on silkkaa PASKAA.Ja huom.loppuun kirjoitit:"On niin helppoo olla näin hyvä."Ettet vain itse olisi hieman itsekeskeinen täydellisyydentavoittelija?Luuseri ainakin.
- muaha-haa
Neitsyt on niin neitsyt - ei näe kuin itsensä!
- Miss Blue
muaha-haa kirjoitti:
Neitsyt on niin neitsyt - ei näe kuin itsensä!
kai.Oispa hauska tietää,että mikä sinua oikeuttaa sanomaan noin? Olen neitsyt,mutta mitä muuta sinä minusta tiedät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146