eli mistä saa halvimpia lentolippuja vietnamiin? Ja millä lentoyhtiöllä suosittelet lentoa kun mukana 2 pientä lasta myös?
mistä halvimmat lentoliput ja mitä yhtiötä suosittelet?
2
826
Vastaukset
- Me too
Ihan sama sille lentoyhtiölle, aika samaa tasoa ne turistiluokat lapsen kannalta katsottuna ovat. Varmaan suora lento mahdollisimman lähelle olisi paras, esimerkiksi Helsingistä Bangkokiin tai Hongkongiin/Kantoniin ja sieltä paikallisilla yhtiöillä Vietnamiin asti. Mikään yhtiöhän ei lennä suomesta Vietnamiin suoraan, vaan ainakin yksi välilasku on tarpeen. Finnairilla monesti hyviä tarjouksia, 700€ per nuppi BKK tai joskus jopa 500€ Kantoniin ja kaipa lapsista alennusta saa, en tiedä. Aasialaisilla yhtiöillä kuten AirAsia pääsee todella halvalla jatkolennolle, itse maksoimme meno-paluusta Bangkokista alle satasen nuppi ja tuolloin ei edes ollut tarjousaika. Ja sitäpaitsi aasialaisilla yhtiöillä on hyvät ruuat koneissa, jopa noilla lyhkäisillä matkoilla saa lämpimän ruuan.
- motu74
juuri näin,finnairin suora lento bangkokkiin ja sieltä air asialla vietnamiin.hinta aikuiselta n.750ekeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818