Niin,et voisko joku kertoo mulle siitä tietoo?
Vosinko saada tietoa Drakon ball z:tä??
7
369
Vastaukset
- Mirieh*
Se vähän johtuu siitä mitä haluisit tietää ^^
- Videl
Niin, aika laaja aihe. Mistä haluaisit tietää? Henkilöistä, juonesta..?
- opulis
Videl kirjoitti:
Niin, aika laaja aihe. Mistä haluaisit tietää? Henkilöistä, juonesta..?
Ihan sama. Sellasta tietos mistä on hyötyä
- kitty..
opulis kirjoitti:
Ihan sama. Sellasta tietos mistä on hyötyä
http://www.dragonballz.com
voin kertoakin kaikkea dragonball Z:sta jos pyydät
- spica
... se on dragon ball ei drakon ball...ei ihme ellet ole löytänyt mitään jos tuo on ollut hakusananasi esim. googlessa jne.
muutenkin jos kaipaat informaatiota niin mene googleen ja laita hakusanaksi dragon ball info tai jotain sellasta.=)- Kid Buu
et näytä sinäkään mikään älykkö tässä hommassa olla muokkaan vähän tota sun tekstiä leikitään että oisit kirjoittanut näin:
elikä siis yhtii hyviä sivuja on nämä:
www.dragonballinfo.com
www.dragonballarena.com
muut sivut on aika turhaa tietoo tai siis ne on aika pikku tarkkoja mutta noissa on ne perustiedot kannattaa kattoo en oo aivan varma onks tossa ekassa fi, com, vai net pääte mutta toka on englannin kielinen...
- Kid Buu
Itse olen lukenut DB Mangaa alusta lähtien joten minulla on kaikki kirjat olen myös katsonut sarjaa saiyalaisten hyökkäyksestä tähän astiseen... omistan DB Budokai 1, 3 ja Tenkaichin tiedän mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan DB Z ja tiedän myös kaiken Dragon Ball GT:stä jos haluat tietää juonta niin seuraavaksi tulee tapahtumaan: Babidi ottaa Vegetan haltuunsa josta seuraa että vegeta saa uskomattomat voimat ja siirtyy kokonaan pahalle tämän (hänestä tulee Majin Vegeta meinaa että hänelle tulee M kirjain otsaansa) jälkeen he siirtyvät taas taistelu areenalle MM Turnaukselle ja Goku ja vegeta ottavat viimein mittaa toisistaan Mutta yllätäen Vegeta tuohoaa 1/4 osaa katsomosta (tahalteen) joten he siirtyvät gokun tahdosta muualle taistelemaan... jos haluat tietää kumpi voittaa kysy lisää jatkossa en viitsi nyt paljastaa miten käy (eli voittaako kumpikaan)voi kysyä myös DB GT:stä ja muusta esim. vapautuuko Majin Buu (Vastaus: KYLLÄ) ja miten tapahtuu tulevien buiden suhteen (super buu ja kid buu)voit kysyä mitä tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847