Mä haluisin kokeilla suudella TYTTÖÄ!!!!! Siis mä oon tyttö. Oon viel 12 joten en oo sen kummemmin suudellut ketään. Mun pari kaverii on suudella tai siis kokeillu. Haluisin sen kanssa joka on jo kerran aika semmin suudellut... Ja sit vielä harrastaa seksiä sen kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mut mä en oo lesbo. En (kai)
Olenko ihan tyhmä?!?!
6
1040
Vastaukset
- minä
twisted lesbian.
- henna
joo no toi saattaa olla normaali murrosiässä kun" etsii" seksuaalisuuttaan. Tai sitten ole bi..........tai lesbo..........
- minä
henna kirjoitti:
joo no toi saattaa olla normaali murrosiässä kun" etsii" seksuaalisuuttaan. Tai sitten ole bi..........tai lesbo..........
Jos sä nyt tykkäät tytöistä, sä tykkäät niistä vielä 40v eteenpäinkin. Murrosiän alkupuolella on kylläkin sellaista epävarmuutta, että mikä sitä kuitenkin on. Itselläni tuli ainakin paineita, että mitä jos olenkin homo?! Mutta ei tuota kyllä kauaa kestänyt, nyt tuntuu lähinnä naurettavalta. Enkä vois vähempää loukkaantua jos joku mua nimittää homoksi. =D
Kyl kyl, sä olet melko varmasti bi. Tai sitten lesbo. Koitappa selvittää.
- aah
kun suutelet toista tyttöä ja nuolet sen pimppiä
- ....
Et oo tyhmä,mut lesbo/bi saatat hyvinki olla!
Kiihotukko ku aattelet tyttöi??? - Milli
Joskus villinä vuosina, minä jopa suutelin tyttöä. Silloin kun olin jotain 10. kesäinen, ja se sitten villiintykin siitä... ja kun oisinkin vaan yhtä tyttöä, oli niitä muutama. Mutta nykyään, en edes ajattele tyttöjä sillä silmällä... Seurustelen todella ihanan pojan kanssa jo toista vuotta, enkä tunne itseäni mitenkään lesboksi, vaikka olihan noita haaveiluja ja sekoiluja sillon. Ja voin kertoa, että mielestäni poikia on melkein samanlaista suudella... seksi ei tyttöjen kanssa ollut LÄHESKÄÄN yhtä ihanaa, kun oman kultani. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750