Elokuussa 2008 Maltalle

nti. Kivi

Kukaan ollut tuona aikana?
Itse olen lähdössä näillänäkymin kahdeksi viikoksi.
Lennot meinaa vaan olla melko kalliita kun lämpimin kuukausi..? Oisiko kellään "vinkkejä" tms?
Saakohan äkkilähtöjä tuolloin?
Majoitus on siellä valmiina,siitä ei tarvitse huolehtia.
Kaikki tieto,vinkit ja tarinat tervetulleita!! :DD

14

2487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tehdä matkoja

      Maltalle elokuussa. Osta reittilennot ja varaa hotelli netistä, jos sinne pätsiin nyt välttämättä haluat.
      www.ebookers.fi
      www.vertaa.fi

      • nti. Kivi

        Siis onhan lentoja ainakin lufthansalla hki-frankfurt-malta elokuussa, vai ymmärsinkö sun pointin oikein...
        majoitus on! kiitos!
        lisää otetaan vastaan! :)


      • on se
        nti. Kivi kirjoitti:

        Siis onhan lentoja ainakin lufthansalla hki-frankfurt-malta elokuussa, vai ymmärsinkö sun pointin oikein...
        majoitus on! kiitos!
        lisää otetaan vastaan! :)

        että katsot esim. www.vertaa.fi ja vertailet eri lentoyhtiöiden lentojen hintoja.


    • lentoja

      myy esim. http://www.hispania.fi/ katsoin että pelkät lennot maksaa reilu 400€ elokuulle jos matkan pituus 2vkoa. Varmasti myös äkkilähtöjä löytyy lähempänä?

      • hispanian

        kautta olenki katsellu, lufthansa tuntuu olevan ainut joka lentää suomesta elokuussa maltalle, voi kyllä olla että reissu siirtyy elok. lopusta syysk. alkuun.
        kiitti vaan vastanneille...


      • tgku
        hispanian kirjoitti:

        kautta olenki katsellu, lufthansa tuntuu olevan ainut joka lentää suomesta elokuussa maltalle, voi kyllä olla että reissu siirtyy elok. lopusta syysk. alkuun.
        kiitti vaan vastanneille...

        siis Hispania käyttää AirMaltaa ja sinne saa ostettua myös pelkkiä lentoja eli ei Lufthansa ole ainoa ja elokuussa lentäminen ei ole matkahaun perusteella mikään ongelma


      • maltan lento oli pahasti my...
        tgku kirjoitti:

        siis Hispania käyttää AirMaltaa ja sinne saa ostettua myös pelkkiä lentoja eli ei Lufthansa ole ainoa ja elokuussa lentäminen ei ole matkahaun perusteella mikään ongelma

        Normaalin klo 3 sijaan taisi lähteä vasta 6.10.
        Paluukin oli vasta viidenmaissa. Tietääkö kukaan mikä oli syynä?


      • nti. KIVI
        tgku kirjoitti:

        siis Hispania käyttää AirMaltaa ja sinne saa ostettua myös pelkkiä lentoja eli ei Lufthansa ole ainoa ja elokuussa lentäminen ei ole matkahaun perusteella mikään ongelma

        ei ainakaan ollut lentoja elokuulle!? mutta löysin vertaa.fi elokuulle muitakin lentoja joten eiköhän niitä sitten löydy. :)


      • löytyyyyy
        nti. KIVI kirjoitti:

        ei ainakaan ollut lentoja elokuulle!? mutta löysin vertaa.fi elokuulle muitakin lentoja joten eiköhän niitä sitten löydy. :)

        siis meet http://www.hispania.fi/ siinä etusivulla on se "varaa matka" kohta, täytä se meet seuraavalle sivulle, siinä ei tartte mitään täyttää ja siitä vielä seuraavalle sivulle jossa valitset sen ajankohdan lähtö- ja paluupäivän perusteella, siitä seuraavalla sivulla on sitten lueteltu sille ajalle eri hotellit ja myös mainittu pelkät lennot vaihtoehto...


      • matkustusajaksi
        löytyyyyy kirjoitti:

        siis meet http://www.hispania.fi/ siinä etusivulla on se "varaa matka" kohta, täytä se meet seuraavalle sivulle, siinä ei tartte mitään täyttää ja siitä vielä seuraavalle sivulle jossa valitset sen ajankohdan lähtö- ja paluupäivän perusteella, siitä seuraavalla sivulla on sitten lueteltu sille ajalle eri hotellit ja myös mainittu pelkät lennot vaihtoehto...

        aikaisintaan elokuun 1pv 2008 ja tulokset tulee vaan syyskuun alusta. koetin myös että lähtö olisi kesäkuussa aikaisintaan ja tuloksia tulee mutta heinä- elokuu jää kokonaan välistä??
        olen kuitenkin löytänyt jo sopivia lentoja elo-syyskuulle joten eipä hätä ole tämännäköinen! :)


    • c.k.

      lennä ryanairilla,helsinki-bremen-malta.

      • c.k.

        anteeksi,siis tampere-bremen-malta


      • ei kuumimpaan aikaan
        c.k. kirjoitti:

        anteeksi,siis tampere-bremen-malta

        Sain sen käsityksen, että Hispania ja aurinkomatkat ei tee kuumimpaan aikaan matkoja
        Maltalle. Varmaan elokuussa on tosi kuuma ja turisteja on valtavasti.


    • maltalleeeee

      Hei! Minulla on liput 6.-12.8.2008 Maltalle, mutta en itse pääse matkaan. Jos haluat ostaa halvalla niin ota yhteyttä [email protected]! Viikon matka siis. En käy täällä joten ota yhteyttä sähköpostilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe