Hyvä homeopaatti pk-seutu

Suositelkaa

Nyt pitäisi löytää hyvä homeopaatti pk-seudulta. Plussaa olisi jos myös lääkärin koulutus. Vaivana mulla ihottuma ja allergioita. Kertokaahan kokemuksia. Myös hoitojen hinnat kiinnostaisivat. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!

5

3429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------

Tällä palstalla ei ole lupa mainostaa.

Allergiaa koskeva keskustelu on tuossa pari riviä alempana. Turha toistaa.

• Alkup.

Eipä saa mainostaa ei. Kiitos vain ohjeistuksestasi, en tajunnut.

Mielellään kuitenkin ottaisin vastaan vaikka hintatietoja noin yleensä ja muuta tietoa esim. kauanko hoidot kestävät ym.
        Tutustuin jo tähän pari riviä alempana olevaan keskusteluun mutta ei siitä paljon apua ollut.

• löydät

Minä löysin omani googlaamalla homeopaattista hoitoa, ja olen ollut todella tyytyväinen.

Tiedän myös muutaman muunkin, jotka ovat saaneet erinomaista apua ko. homeopaatilta (harmi kun ei saa nimeltä mainita).

Hoidon hinta on todellakin kohtuullinen laatuun verrattuna (ensimmäinen käynti 60€/n.2h sis. lääkkeen!), minä olisin maksanut terveyteni palauttamisesta huomattavasti enemmänkin.

Olen ymmärtänyt, ettei se lääkärin koulutus välttämättä kerro mitään kyvyistä homeopaattina (muutaman tuttavaperheen kokemuksia). Sitäpaitsi klassisen homeopaatin diplomikoulutukseen kuuluu lääketieteenkin perusteet.

Yksi tae hyvästä hoidosta on se, että homeopaatti on nimenomaan klassinen.

Toivottavasti löydät itsellesi hyvän homeopaatin!

• *** Hermeetikko***

Suomen homeopaatit ry:n sivustoilta löytyy pk-seudun homeopaatteja.
      Esim. henkilö, jolla vastaanotto sekä Hämeenlinnassa että Helsingissä. Tämä vinkkinä nimeä mainitsematta.

• saddis1

Helsingissä hyvä homeopaatti on Aino Eckstein Richardinkadulla. Numero löytyy tiedustelusta. Kannattaa selvittää homeopaattia valitessa koulutus; valitettavasti on vielä viikonloppukurssin käyneitä jotka ovat "homeopaatteja". Merja Riska Sofianovasta on myös lääkäri, itse kuitenkin ehdottomasti suosittelisin Ainoa:) On erittäin hyviä kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3996
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1195
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1051
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      924
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe