Nyt pitäisi löytää hyvä homeopaatti pk-seudulta. Plussaa olisi jos myös lääkärin koulutus. Vaivana mulla ihottuma ja allergioita. Kertokaahan kokemuksia. Myös hoitojen hinnat kiinnostaisivat. Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!
Hyvä homeopaatti pk-seutu
5
3191
Vastaukset
- -----------
Tällä palstalla ei ole lupa mainostaa.
Allergiaa koskeva keskustelu on tuossa pari riviä alempana. Turha toistaa.- Alkup.
Eipä saa mainostaa ei. Kiitos vain ohjeistuksestasi, en tajunnut.
Mielellään kuitenkin ottaisin vastaan vaikka hintatietoja noin yleensä ja muuta tietoa esim. kauanko hoidot kestävät ym.
Tutustuin jo tähän pari riviä alempana olevaan keskusteluun mutta ei siitä paljon apua ollut.
- löydät
Minä löysin omani googlaamalla homeopaattista hoitoa, ja olen ollut todella tyytyväinen.
Tiedän myös muutaman muunkin, jotka ovat saaneet erinomaista apua ko. homeopaatilta (harmi kun ei saa nimeltä mainita).
Hoidon hinta on todellakin kohtuullinen laatuun verrattuna (ensimmäinen käynti 60€/n.2h sis. lääkkeen!), minä olisin maksanut terveyteni palauttamisesta huomattavasti enemmänkin.
Olen ymmärtänyt, ettei se lääkärin koulutus välttämättä kerro mitään kyvyistä homeopaattina (muutaman tuttavaperheen kokemuksia). Sitäpaitsi klassisen homeopaatin diplomikoulutukseen kuuluu lääketieteenkin perusteet.
Yksi tae hyvästä hoidosta on se, että homeopaatti on nimenomaan klassinen.
Toivottavasti löydät itsellesi hyvän homeopaatin! - *** Hermeetikko***
Suomen homeopaatit ry:n sivustoilta löytyy pk-seudun homeopaatteja.
Esim. henkilö, jolla vastaanotto sekä Hämeenlinnassa että Helsingissä. Tämä vinkkinä nimeä mainitsematta. - saddis1
Helsingissä hyvä homeopaatti on Aino Eckstein Richardinkadulla. Numero löytyy tiedustelusta. Kannattaa selvittää homeopaattia valitessa koulutus; valitettavasti on vielä viikonloppukurssin käyneitä jotka ovat "homeopaatteja". Merja Riska Sofianovasta on myös lääkäri, itse kuitenkin ehdottomasti suosittelisin Ainoa:) On erittäin hyviä kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172