Wordilla sähköisesti täytettäviä lomakkeita. Kun olen saanut lomakkeen valmiiksi, suojannut asiakirjan ja tulostan, heittää ohjelma sanat "päällekkäin" eli sellaiseksi pieneksi sumpuksi. Ensin teki näin vain ääkkösillä, myöhemmin sumputti kaikki sanat. MIKSI HELVETISSÄ? Sanat muuttuvat normaaleiksi kun muutan fontin kokoa, mutta sen jälkeen joudun taas muuttamaan lomakkeiden sarakkeiden korkeuksia ym. ja joudun tekemään tätä uudelleen ja uudelleen.
MIKSI? Tietääkö joku ja jos voi auttaa niin jumalattomasti kiitoksia... Revin kohta hiukset päästäni.
Wordissa sanat päällekkäin
Olen tehnyt
3
274
Vastaukset
- että se lomakkeen
täytettävän kohdan koko ei ole oikea!
- tehdyt määritykset!
............
- no miten se voi
tehdyt määritykset! kirjoitti:
............
olla jos vaihdan fonttia tai fontin kokoa jopa suurempaan, niin kirjaimet napsahtavat takaisin? Se on vaan sillä yhdellä fontilla ja yhdellä fonttikoolla, jolla sen teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273543- 412379
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352208Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381409
- 1271272
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451195- 131179