Videokameran tärkeimmät ominaisuudet

anterohan se siinä

Laadukas objektiivi, koska kuva todellakin menee sen obtiikan läpi talteen.

Nykyinen formaatti 16:9, jos aikomus koko ruudun täysnautintoon tallenteita katsoessa TV:n ruudulta.

Asiasta voi tinkiä ja laadukkaan saa parilla satasella taltioimaan liikettä 4:3 suhteella.

DV-in EI ole pakollinen hyve kamerassa eikä tarvekkaan jota rumutetaan yli tarpeen ominaisuutena jota kukaan ei oikeasti lopulta käytä...heh heh heh. Kuka tuntee henkilön joka ominaisuutta käyttänyt ja käyttää...????

Oma poikanikaan ei tunne ketään sellaista vaikka 4v opiskellut media-asistentiksi ja kuvaa nykyään ammatikseen järjestelmäkameralla sekä digi-videokameralla....

Text-ominaisuus kamerassa ei tärkeää

pimeäkuvaus ei tärkeä ominaisuus ja oikeasti huono.

digi-zoom on haitake, ei hyödyke

kameran paino joka ilmoitetaan ilman akkua??? on pelleilyä (auton painonkin voisi ilmoit. ilman moottoria..)

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

En voi kun nauraa, kun luin kaikki tähänastiset postauksesi tänään tähän foorumiin.

Paljon juttua, asian vierestä.

• anterohan se siinä

eipä ole nikkisi antanut mitään vinkkiä mihinkään, mutta arvostelee mieluusti...kätevää ja jopa ilmeisesti oman olemisen korostamista..."pätevänä".
        Hankippa teholasit ja osaat lukea, koska valikoiva lukutaito on mahdollista nykypäivänä...

• SmithChart

Tällaista itseironiaa harvoin näkeekään. Se on nyt NIIIIIIN PRO ettei mitään rajaa, kun on Hoppy Hallista Sonyn kiintolevykamera tilauksessa, ja ihan ensimmäinen DIKI-TAALINEN VIIDEOKAMERA... Siis tuo mieshän pesee jopa Yleishäiriön ammattikuvaajat tuolla Sonyllaan, ihan mennen tullen... :-O

• anterohan se siinä
        SmithChart kirjoitti:

Tällaista itseironiaa harvoin näkeekään. Se on nyt NIIIIIIN PRO ettei mitään rajaa, kun on Hoppy Hallista Sonyn kiintolevykamera tilauksessa, ja ihan ensimmäinen DIKI-TAALINEN VIIDEOKAMERA... Siis tuo mieshän pesee jopa Yleishäiriön ammattikuvaajat tuolla Sonyllaan, ihan mennen tullen... :-O

kuka on pesemässä ja mitä??? joitko jo liikaa?
        Pro kamerat eivät ole se mitä itse koskaan tarvitsen mihinkään joten pysytäänpä tässä amatöörien kiistelyssä mikä on parinsadan kameroista se "paras"...heh.

Olen ollut mukana kuvauksissa jossa oikeilla kameroilla on kuvauksia tehty ja voin vakuuttaa että kaukana on nämä satkun välineet.

Olen joissain maininnut että oma poikani kuvaa ammatikseen oikeilla välineillä, en minä. Kameroiden hinnat on kohtuullisen hyvän mersun käytetyn hintaisia...minä tosin ajan mielummin mersulla kun kuvaan sen hintaisella kameralla :)))

Jatka palauteiden antia kunhan selvinnyt ja hyvää kuvailua sinulle myös ja nauretaan yhdessä kaikelle mitä mieleen tulee...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1149
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1080
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe