Niin että missä siis on teini-ikäiselle parhaat kenkä- ja vaatekaupat Riikassa? Ei kamalan kalliita mutta muodikkaita vaatteita olisi tarkoitus ostaa :)
Parhaat kenkä- ja vaatekaupat Riiassa?
6
10955
Vastaukset
- Expat
Otsikossa kysyt Riian PARHAITA kenkä- ja vaateliikkeitä, mutta tekstissä kerrot että et halua maksaa paljoa..:) Tiedäthän, että halvalla et saa parasta?
Joka ainoasta ostoskeskuksesta löydät kasapäin molempia kaipaamiasi liikkeitä. Keskustan alueella kun kuljeskelet Kr. Barona-, Terbatas- ja Marijas/A. Caka kaduilla ja niiden poikkikaduilla niin vaate- ja kenkäkauppoja löytyy vähintäänkin riittävästi.- Sitruunapuu
kun on vain pari sataa euroa matkassa, ei viitsi kovin kalliilla ostella :) Muutenkin, millainen vaatteiden ja kenkien hintataso tuolla on?
- Expat
Sitruunapuu kirjoitti:
kun on vain pari sataa euroa matkassa, ei viitsi kovin kalliilla ostella :) Muutenkin, millainen vaatteiden ja kenkien hintataso tuolla on?
"Muutenkin, millainen vaatteiden ja kenkien hintataso tuolla on?"
Hintataso selviää vilkaisemalla vastaavien vaatteiden ja kenkien hintoja Suomessa, se on täsmälleen sama tai jopa hivenen korkeampi.
- Riganieki
...saatat löytää etsimääsi, kun menet esimerkiksi Domina ostoskeskukseen. Siellä on melkoisesti alan liikkeitä. Laatu ja merkit hyviä. Keskustasta tietenkin löytyy vielä enemmän liikkeitä, mutta sijainti vaikuttaa myös hintaan. Jos vertaat Suomen hintoihin, vertaa Helsingin vastaaviin paikkoihin saadaksesi todellisen käsityksen. Pikkukaupungeissa on varmasti puolin ja toisin paljon edullisempaa.
- MarjutR
Rautatieaseman lähellä olevassa Origo-kauppakeskuksessa on mm. Pimkie-vaateliikkeen Outlet myymälä, löysin tiedon äskettäin netissä surffailtuani.
Meillä on 14-v tyttö ihan hurahtanut näihin Pimkien vaatteisiin (lPimkie-liikkeitä löytyy mm. Italian, Hollannin ja Etelä-Saksan kaupungeista, toki Ranskastakin). Hintataso kohtuu edullinen.
En ole itse vielä käynyt Riiassa, mutta olen menossa sinne toukokuun puolivälissä ja tytär jo kyseli, onko siellä Pimkie-putiikkia. - Kiira^^
Mielestäni nuorekkaita ja melko edullisia vaatekauppoja ovat mm. New Yorker (kauppakeskus Spice), Jennyfer (mm. kauppakeskus Domina), House (Galerija Centrs) sekä BikBok-kaupat eri puolilla Riikaa. Suurimmista kauppakeskuksista löytyy kaikki tarpeellinen.
Riian hintataso on vaan viime aikoina noussut huomattavasti, harmi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1273745Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5979- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63856En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762