Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Myykää ne wiinne pois!

Anonymous Console Warrior

Tämä ei ole pyyntö vaan käsky! Wii on tehoton pikkupentujen kone, jolle ei ole mitään hyviä pelejä, joissa olis hyvät graffat, joten myykää ne wiit pois ja ostakaa Playstation 3:t tilalle, koska sille on maailman parhaat pelit, koska se on niin tehokas niin sille voi tehdä maailman parhaita pelejä eikä mitään casual-pelaajien pikkupenturumagrafiikkaisia nynnypelejä.

59

3823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      idiootti. Mene sinä vetämään käteen ja jätä meidät rauhaan. Vai oletko niin idiootti, ettet tajua edes sitä, että eri ihmiset pitävät eri asioista?

    • Abdullah'

      Kuulostat täsmälleen yhdeltä toiselta tyypiltä tuolta toisilta keskustelu palstoilta, voisitko edes käyttää vanhaa nikkiäsi? مصاص

      Playstation 3:sta vastaan minulla ei ole mitään. Se ei sovi pelaamiseen mutta siitä saa toimivan rautapalomuurin Xboxin ohella tietokoneeseensa kunhan on vain näppärä käsistään. Ainoastaan sinunlaisia anonyymi kusipäitä halveksin. Tekstiä piisaa viesteissä mutta ei asiaa.

      Sinulla näyttää pelaamisen ohessa olevan aivan liian paljon vapaa-aikaa kun eksyt täälläkin minne sattuu. Etkö kenties tiedä missä playstation palstat on? EtsiEtsi trolli pelle

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&subcat=512

      Jos on paha olo niin suosittelen sinulle pelaamisen lopettamista välittömästi ja painumista ulos lenkkeilemään, auttaa varmasti kaltaisesi laiskan paskakasan ongelmiin kun Playstation 3:n ohjaimen kanssa on vaikeampaa kohentaa kuntoaan samalla kun pelaa toisin kuin esimerkiksi Wiin.

      Haista vittu.

      سوف نقتل لكم آلام مقتاء. عاجلا أم آجل

      • HU

        IME ISÄÄS


      • Lumalee

        Nintendo wiitä parempaa konsolia saa hakea! Grafiikat on hyvät, eikä wii ole hyödytön,sillähän voi pudottaa painoa ja harjoittaa tasapainoa!-wii fit plus


    • Walid-

      تموت انت ابن العاهره أ. لديك شيئا ، أنت لا شيء. لا شيء. الخروج الى الشارع واحصل على الحياة وتتوقف عن الكلام حول الثور التغوط.

      • rrtyy666

        اتباع يكون الحكم على الآلهة الباطلة وأنتم. يمكن تحويلها إلى المسيحية قبل فجر اليوم الأخير


    • Captain N

      Koska sitten en voi pelata No More Herosia, Tenkaichi 3:sta, Resident Evil 4 ja Umbrella Chroniclesia, Metroid 3:sta, Zeldaa, Mariota, Gamecube pelejä ja vanhan ajan pelejä.

    • frozen cranberry

      En pysty, En kykene, En osaa

      Jumita sinä sen pienen aivokapasiteettisikansa. Edelleen grafiikat eivät tee pelistä hyvää. Vaikka grafiikat olisivatkin vaikka kuinka hyvät, mutta peli itsessään olisi aivan paska. Ei sitä tulisi pelattua.

      • Anonymous Console Warrior

      • frozen cranberry

      • Abdullah'

      • Pelihaluinen.
        Anonymous Console Warrior kirjoitti:

        Vain 33 hyvät pisteet saanutta peliä:
        http://metacritics.com/games/wii/scores/

        Jopa 67 hyvät pisteet saanutta huippupeliä:
        http://metacritics.com/games/ps3/scores/

        Eli hyvät graffat tekee hyvät pelit.

        > Eli hyvät graffat tekee hyvät pelit.

        VÄÄRIN.

        Itse asiassa grafikka on TUHONNUT kaikki hyvät pelit. Grafiikkaan panostetaan nykyään niin paljon, että koko muu peli on täysin sivuosassa.

        Grafiikkaa hiotaan niin paljon, että koko hyvän pelin käsite on muuttunut. Pelit ovat nykyään lyhyempiä, niiden tekemiseen menee enemmän aikaa, ja ne ovat vähemmän omaperäisiä. Tämä uusin sukupolvi WIITÄ LUKUUNOTTAMATTA (eikä edellinenkään) ole tuonut MITÄÄN uutta pelimaailmaan. Eipä olisi kyllä Wiikään, ilman ohjausta. Sen kanssa kuitenkin... pitkästä aikaa tunnen tuoreen tuulahduksen pelimaailmasta.

        Bioshockin oli olevinaan niin hieno, että kriitikoilta unohtui, että se on System Shock 2:n remake. Yksikään X0:n tai PS3:n peli ei ole ollut mitenkään erityisen uutta luova. Sanalla sanoen, ne ovat niin TYLSIÄ ettei grafiikkakaan niitä pelasta.

        Minä olen elänyt aktiivisimman pelielämäni C64:n ja Amigan aikana. Silloin genrejä oli sata, ja jokaisessa genressä kymmenkunta edustajaa. Nyt genrejä on kymmenen, ja jokaisessa satakunta edustajaa. Minun näkökulmastani pelitarjonta on kovasti niistä ajoista köyhtynyt.


      • tod. järkevää
        Pelihaluinen. kirjoitti:

        > Eli hyvät graffat tekee hyvät pelit.

        VÄÄRIN.

        Itse asiassa grafikka on TUHONNUT kaikki hyvät pelit. Grafiikkaan panostetaan nykyään niin paljon, että koko muu peli on täysin sivuosassa.

        Grafiikkaa hiotaan niin paljon, että koko hyvän pelin käsite on muuttunut. Pelit ovat nykyään lyhyempiä, niiden tekemiseen menee enemmän aikaa, ja ne ovat vähemmän omaperäisiä. Tämä uusin sukupolvi WIITÄ LUKUUNOTTAMATTA (eikä edellinenkään) ole tuonut MITÄÄN uutta pelimaailmaan. Eipä olisi kyllä Wiikään, ilman ohjausta. Sen kanssa kuitenkin... pitkästä aikaa tunnen tuoreen tuulahduksen pelimaailmasta.

        Bioshockin oli olevinaan niin hieno, että kriitikoilta unohtui, että se on System Shock 2:n remake. Yksikään X0:n tai PS3:n peli ei ole ollut mitenkään erityisen uutta luova. Sanalla sanoen, ne ovat niin TYLSIÄ ettei grafiikkakaan niitä pelasta.

        Minä olen elänyt aktiivisimman pelielämäni C64:n ja Amigan aikana. Silloin genrejä oli sata, ja jokaisessa genressä kymmenkunta edustajaa. Nyt genrejä on kymmenen, ja jokaisessa satakunta edustajaa. Minun näkökulmastani pelitarjonta on kovasti niistä ajoista köyhtynyt.

        Voin siis sanoa ACW:lle:

        Wii ei tuhoa pelimaailmaa. X0 ja Ps3 ovat jo tehneet sen.


      • xo-pelaaja
        Pelihaluinen. kirjoitti:

        > Eli hyvät graffat tekee hyvät pelit.

        VÄÄRIN.

        Itse asiassa grafikka on TUHONNUT kaikki hyvät pelit. Grafiikkaan panostetaan nykyään niin paljon, että koko muu peli on täysin sivuosassa.

        Grafiikkaa hiotaan niin paljon, että koko hyvän pelin käsite on muuttunut. Pelit ovat nykyään lyhyempiä, niiden tekemiseen menee enemmän aikaa, ja ne ovat vähemmän omaperäisiä. Tämä uusin sukupolvi WIITÄ LUKUUNOTTAMATTA (eikä edellinenkään) ole tuonut MITÄÄN uutta pelimaailmaan. Eipä olisi kyllä Wiikään, ilman ohjausta. Sen kanssa kuitenkin... pitkästä aikaa tunnen tuoreen tuulahduksen pelimaailmasta.

        Bioshockin oli olevinaan niin hieno, että kriitikoilta unohtui, että se on System Shock 2:n remake. Yksikään X0:n tai PS3:n peli ei ole ollut mitenkään erityisen uutta luova. Sanalla sanoen, ne ovat niin TYLSIÄ ettei grafiikkakaan niitä pelasta.

        Minä olen elänyt aktiivisimman pelielämäni C64:n ja Amigan aikana. Silloin genrejä oli sata, ja jokaisessa genressä kymmenkunta edustajaa. Nyt genrejä on kymmenen, ja jokaisessa satakunta edustajaa. Minun näkökulmastani pelitarjonta on kovasti niistä ajoista köyhtynyt.

        Meikäkin mietti pitkään, minkä pelikoneen tuoreen 42" lcd töllön kaveriksi valitsen. Full-hd töllön takia sitten otin xbox360:n, pelkästään koska siinä on nykysukupolven paras grafiikka. Kyllähän xo:lle muutamia ihan peleinäkin kivoja kokemuksia on löytynyt, mutta usein pelit on sisällöllisesti varsin lyhyitä tai köyhiä. Niistä tulee vähän sellainen fiilis kuin pelaisi jotain interaktiivisia elokuvia. Olen päätynyt enimmäkseen pelaamaan livearcaden vanhoja klassikko pelejä, joita saa imuroida xbox livestä. Wii on koko ajan kutkuttanut ja taidan kohta hankkia senkin. Varsinkin Virtual Console tarjonta vaikuttaa tosi hyvältä.


      • Pelihaluinen.
        xo-pelaaja kirjoitti:

        Meikäkin mietti pitkään, minkä pelikoneen tuoreen 42" lcd töllön kaveriksi valitsen. Full-hd töllön takia sitten otin xbox360:n, pelkästään koska siinä on nykysukupolven paras grafiikka. Kyllähän xo:lle muutamia ihan peleinäkin kivoja kokemuksia on löytynyt, mutta usein pelit on sisällöllisesti varsin lyhyitä tai köyhiä. Niistä tulee vähän sellainen fiilis kuin pelaisi jotain interaktiivisia elokuvia. Olen päätynyt enimmäkseen pelaamaan livearcaden vanhoja klassikko pelejä, joita saa imuroida xbox livestä. Wii on koko ajan kutkuttanut ja taidan kohta hankkia senkin. Varsinkin Virtual Console tarjonta vaikuttaa tosi hyvältä.

        ...konsolifinistä:

        http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=cube&id=2334

        (Ja kannattaa todellakin lukea ne lukijoiden kommentit)


      • Kateeksi käy
        Abdullah' kirjoitti:

        >>Eli hyvät graffat tekee hyvät pelit.

        suuttuvat näköjään hyvin herkästi muille pelaajille, jotka vain kertovat totuuden Wiistä verrattuna
        muihin teknisesti kehittyneempiin konsoleihin.


      • Ime kulliiis homo!!!
        Abdullah' kirjoitti:

        >>Eli hyvät graffat tekee hyvät pelit.

        PITÄÄKS TEIDÄT HELVETTI TAPPAA KU ETTE TAJUU ET PLEIKKA 3 ON PARAS!!
        SIINÄ VITUN WIISSÄ ON VAA SE HYVÄ ET VOI LÄHTEE PAINOA MUT TE KAIKKI OOTTE MUUTENKI TOMMOSII HOMO LUUVIULUJA!!! LOL!!!!!!!!!1


      • Waltsu11
        Pelihaluinen. kirjoitti:

        > Eli hyvät graffat tekee hyvät pelit.

        VÄÄRIN.

        Itse asiassa grafikka on TUHONNUT kaikki hyvät pelit. Grafiikkaan panostetaan nykyään niin paljon, että koko muu peli on täysin sivuosassa.

        Grafiikkaa hiotaan niin paljon, että koko hyvän pelin käsite on muuttunut. Pelit ovat nykyään lyhyempiä, niiden tekemiseen menee enemmän aikaa, ja ne ovat vähemmän omaperäisiä. Tämä uusin sukupolvi WIITÄ LUKUUNOTTAMATTA (eikä edellinenkään) ole tuonut MITÄÄN uutta pelimaailmaan. Eipä olisi kyllä Wiikään, ilman ohjausta. Sen kanssa kuitenkin... pitkästä aikaa tunnen tuoreen tuulahduksen pelimaailmasta.

        Bioshockin oli olevinaan niin hieno, että kriitikoilta unohtui, että se on System Shock 2:n remake. Yksikään X0:n tai PS3:n peli ei ole ollut mitenkään erityisen uutta luova. Sanalla sanoen, ne ovat niin TYLSIÄ ettei grafiikkakaan niitä pelasta.

        Minä olen elänyt aktiivisimman pelielämäni C64:n ja Amigan aikana. Silloin genrejä oli sata, ja jokaisessa genressä kymmenkunta edustajaa. Nyt genrejä on kymmenen, ja jokaisessa satakunta edustajaa. Minun näkökulmastani pelitarjonta on kovasti niistä ajoista köyhtynyt.

        Olet aivan oikeassa yritetään tehä ihmisii vaikutus pelkillä graffoilla ja muu peli on iha *****


      • LakanaKana
        Kateeksi käy kirjoitti:

        suuttuvat näköjään hyvin herkästi muille pelaajille, jotka vain kertovat totuuden Wiistä verrattuna
        muihin teknisesti kehittyneempiin konsoleihin.

        jaahas, kehittyneempiin? Ja mistäs maailmasta sä oot tullu?


    • ~pöö

      No voi helvetti kun voi joku wii yhtä ihmistä kyrsiä! Jotkut tykkää pleikkareista ja toiset nintendosta, sou?

      Olet kyllä pahin luuaivo minkä oon ikinä nähny :D

    • tsingis-khan

      Olen suosiolla 30 v pikkupentu ja casual-pelaaja. Ei ole oikein elämässä aikaakaan olla hc-pelaaja, kun on tuo muija ja työpaikkakin. PC:kin on lähinnä pasianssia ja internettiä varten.

      Wii on parempi kuin PS3 koska Wiin pelejä on tällä hetkellä huomattavasti helpompi levittää netissä ja polttaa. PS3:ssa on Blueray ja niitä polttimia ei oikein vielä näy. Epäviralliset pelimäärät Wiille ovat taatusti vähintään sata-, ellei tuhatkertaiset mitä PS3:seen tulee.

      Lisäksi Wii maksaa kolmassosan PS3:sta niin jää rahaa muuhunkin viihteeseen kuin perseen homehduttamiseen sohvaan. Peli lataukseen vaan ja bisselle ni voi krapulassa seuraavana päivänä leikkiä sen kanssa ku pelirahat tuli juotua jo.

      Niin, ja pelaajiahan on monenlaisia. Toiset katsoo grafiikoita, toiset ihastelee pelattavuutta. Eikä se PS3 niin supertehokas oikeasti ole, nykyiset tehopc:t tuhoaa sen kaikilla osa-alueilla 5-0. Eli jos karkista tykkää niin alle vain tykki PC, 50" LCD-näyttö, langattomat ohjaimet ja surroundkotiteatteri, niin pleikkarikin jää nurkkaan surkuttelemaan olemassaoloaan.

    • ghg

      Anonymous Console Warrior haista vittu

      • Toden totta

        Kaikki ghg:n kommenttiin mukaan ja haistetaan Anonymous Console Warriorille VITTU!


    • Rinarina

      Mäkun oikeesti luulin että konsolisodat kuului 80- ja 90-luvulle. Ei ole ihmiskunta paljoa eteenpäin päässyt jos vielä jumitetaan samanlaisessa sotatilassa. Calm the fuck down.

      • Kebab-Risto

        heh... ei se konsolisota ikinä lopu

        muistan ala-asteella ollesani kun kaverin kanssa kinastelin nintendon ja segan paremmuudesta. Nintendosa paremmat pelit mutta segassa taisi olla enemmän värejä (parempi kuvanlaatu). Eli sama homma jatkuu....


    • isomummo

      wiillä voi surffata netissä, ladata satoja 5-15e maksavia pelejä, paljon hyviä pelejä. SISÄLLÖLTÄÄN hyviä. määkin pidän enemmän nessin super mario brossista kuin noista teidän Gtaista ja little big planetistä YHTEENSÄ. jos haluaa SURKEITA, SISÄLLÄTÖMIÄ, pelejä, joissa on hyvät grafiikat. wiilläkin on hyvät grafiikat, ja jos on HD TV niin ne on silloin melkeen yhtä hyviä. Pleikkaria vastaan ei oo mitään, muutta wiin vihollisia on.

      • xbox fani

        lol mikä paska nintendo fani
        mun mielestä kyl wiillä on paska netti ja wiin peli tarjonta on todella paska. Ja kyl gtat voittaa sun paskat mariot helposti.myykää kaikki ne wiinne pois!


      • 6+8
        xbox fani kirjoitti:

        lol mikä paska nintendo fani
        mun mielestä kyl wiillä on paska netti ja wiin peli tarjonta on todella paska. Ja kyl gtat voittaa sun paskat mariot helposti.myykää kaikki ne wiinne pois!

        red ring of death sinne mihin ei aurinko paista xbox on perseestä vitun hinttari


      • w00t:D
        xbox fani kirjoitti:

        lol mikä paska nintendo fani
        mun mielestä kyl wiillä on paska netti ja wiin peli tarjonta on todella paska. Ja kyl gtat voittaa sun paskat mariot helposti.myykää kaikki ne wiinne pois!

        haista paska mulkku xbox fani21.3.2010 16:22
        lol mikä paska nintendo fani
        mun mielestä kyl wiillä on paska netti ja wiin peli tarjonta on todella paska. Ja kyl gtat voittaa sun paskat mariot helposti.myykää kaikki ne wiinne pois.- reps. Itellä on Wii ja nettikanava on kohtuullisen hyvä sähköpostin kattomiseen jne..


    • Hei, älä raivoo ku sä et voi sil mitää, et jotkut pitää Wiit parhaana. Onhan ps3:ssa isompi muisti ja näin, mut jotkut on eri mielt, kute mä. Älä siis tääl raivoo ku se ei auta yhtää.

    • Famipala

      Eli siis, mitä järkeä on myydä hyödyllinen Wii? Ei mitään!!
      Itelläni on wii, ja oon 100% Sonic-Fani. Wii on siinä missä muutkin konsolit.
      Ja sitäpaitsi, jos mulla ei ois Wii:tä, en vois pelata Sonic-pelejä,
      sillä Sega:n pelejä ei ole enää muille konsoleille kuin Wii:lle, Pc:lle PS2:selle ja taisi olla yksi DS:lle.
      Sega on vain tehnyt YHDEN pelin xbox360:lle ja PS3:lle. "Sonic the Hedgehog"-pelin. mutta siinä Sega ei pane parastaan. Sonicilla pelatessa tarvitaan jotain, jotain liikkuvaa! Eli siis... Paras ratkaisu on Wii, sillä sega käyttääkin hyväkseen kaikin tavoin Wii Remotea ja Nunckuccia. ;DD Eli siis Sinä, "Anonymous Console Warrior", älä ole RASISTI!!

      • Sega fani itsekin

        Itsekin olen sitä mieltä, että Wii on paras ja ennen kaikkea viihdyttävin pelialusta. Mutta pakko kuitenkin todeta, että onhan Sega julkaissut myös xbox360:lle kymmenittäin pelejä. Löytyy Bayonettaa, Hulkkia, Stormrise, Iron Man, Outrun yms. Sonic pelithän kyllä pääasiassa julkaistaan ainoastaan Wiille. Mutta on xboxille silti se huonohko Sonic the hedegehog, sekä Sonic all-star tennis ja tulossa ainakin Sonic all-star racing.
        Wii on kuitenkin ainoa nykykonsoli, jolla voi pelata kaikkia uusia Sonic pelejä ja vaikkapa Nightsia tai Samba de Amigoa. House of the dead sarjan pelit sopii myös Wiille kuin hansikas käteen.


    • dfgdfgddg

      Ps3 ja Xbox360 ovat ylihintaisia

    • Akizella-97

      Minusta asia on näin että, wiille ei todellakaan saa näitä hyviä pelejä minunkaan mielestä. ei kannata MINUSTA ostaa wiitä yksin pelaamiseen sillä se on tarkoitettu useamman pelaajan pelaamiseen (tietysti poikkeus pelejä on) ohjaimestä tykkään kädessä todella paljon ja konsoli toimii todella hyvi, ilmainen internet yhteys (esim internet channel) on ilmainen wiillä itse olen myymässä wiitä pois, koska wiille soveltuvat pelit ovat minusta tylsiä, graffat evät tosiaan ole parhaat, mutta niillä pelaa aivan mielellään. itse olen vaihtamassa xboxiin tai ps3 mutta tutustun niihin vielä. Joten Konsoli on minsuta TODELLA hyvä, mutta ei sovellu yksin pelaamiseen. loppu. t.12v wiin omistaja

      • NEV0

        Itsellänikin on Wii ja aikomassa myydä. Ostaisin Playstation 3 ennemmin kuin Xbox 360.


      • wedfgs
        NEV0 kirjoitti:

        Itsellänikin on Wii ja aikomassa myydä. Ostaisin Playstation 3 ennemmin kuin Xbox 360.

        Wiin omistan sen takia koska siihen saa helposti homebrew pelejä ja modaus käy 10 min ;)


    • anomuumionleguaani

      PS3:sella ei ole pelejä!!!

    • trubaduuriksi

      Ps3:lla Ei ole pelejä!

      • mestari wii

        Tämä aiheen tekijä on ps3fani ihan selvästi ja haluu huomiota ku pleikka takavarikoitiin :)


    • Senkin n00b

      Pleikka 3 fanipoika.
      Mene vetämään käteen samalla kun pelaat jotain peliä missä on *OHMYGOD* supermahtavat aidot ja hienot grafiikat!

      =/

      • wiin000bs

        Oi, katso!

        Wii-lapsi itkee paskan koneensa puolesta :DD säälittävä näky, melkein yhtä säälittävä kuin wiin karkeaet ysärigrafiikat :DDD


    • 5151

      "Wii on tehoton pikkupentujen kone, jolle ei ole mitään hyviä pelejä, joissa olis hyvät graffat, joten myykää ne wiit pois ja ostakaa Playstation 3:t tilalle" ostakaa ps3 voi saatana yhtä tehottomii ja huono graffasii molemmat osta xbox jos pelikonsolin haluutte älkääkä mitään paskaa ps3 yleiskonsoli

      PS WII ON MAAILMAN PASKIN KONSOLI

    • -.-

      -.- huoh

    • wiiiiiiman

      Hajotkaa te ps3 pellet siihen, kun PSN on jatkuvasti nurin.. Toisin kun wiillä, nettipelit toimii hienosti, ilman monen viikon taukoja, ja käyttäjätietojen vuotamista

    • pcpswiixbox

      aika sotaa täällä keskustelussa

      itellä on wii ja ps3 ja monen monta muuta konsolia paitsi xbox360 jota on pelattu kans aikoinaan.

      sen voin sanoa

      wii mukavia liike pelejä saa kaiken näkösiä vempeleitä ohjaimeen
      ps3 parhaat grafiikat ja paras bluray soitin
      xbox360 moni puolinen peli valikoima eli paljon pelejä
      pc parhaat pelit ja mukava vapaus hiirellä ja näppäimistöllä
      -
      wii jää jo jälkeen graafiikalla ei isoa muutosta gamecube:sta
      kuin kaksi GB yhdessä. pelejä on aika vähän johtuu siitä kun aika vaikeaa tehdä liike pelejä. joutuu ostamaan niitä vempeleitä prkl että saa parhaan tuntuman peliin. omalla koko wiin paketilla jo yli 500€
      playstation 3 FAT pelottaa aina kun laittaa koneen päälle että se tekee YLOD, kun on niin paljon huhuja liikenteessä. ohjaimessa ei ole muutosta kuin liiketunnistin, ihan hyvä tuntuma vieläkin, olisivat saaneet antaa vaikka kaupan tekijäisiksi sen alkuperäisen banaania muistuttava ohjaimen vähän erilaisuutta ohjaimeen.
      xbox360 jäi jälkeen hddvd elokuvilla pääsi markkinoille vain kourallinen elokuvia kun bluray meni ohi. ja sama pelko kuin ps3 erinnimellä DOR.
      ja kinect aika vanhaa aikaa matkittu ps2 sama toiminta peri aate.
      pc se on ihan ittestä kiinni mitä sinne koneen sisälle on laittanu.

      itse ostin ps3 sain samalla bluray soittimen ja grafiikan takia
      tekee mieli ostaa xbox360 kun siellä on paljon enemän pelejä
      wii ostin koska halusin erinlaisuutta kuin että yhdessä paikka istua ja pelata.
      PC parhaat pelit ja grafiikat kun jaksaa pysyä mukana kehittelyssä, ostat tänään uuden koneen niin se on huomenna jo vanha psk.

      !!! KAIKILLA ON OMAT MIELIPITEET JA NIISTÄ EI VOI KIISTÄÄ !!!
      keskustelun aihe kuin ala-asteelta

    • Owner ps3 360 ja WII

      Vittu mitä paskaa..

      Nyt voisin myydä pleikkarini ja jatkaa pelaamista wiillä.. Wiille sentään saa kaikki menneiden aikojen suosikkipelini halvalla (Super mario 64 1.2.3. jne ja Zeldoja kuten OOT ja MM. Pleikalla ei noin hyviä pelejä myynnissä ole

    • kaikki kelpaa

      älkää nyt saa''na tapelko ku 5 vuotiaat!!! kaikki on hyviä ja niillä kaikkilla on parhaat puolensa.

    • Parempi on hyvempi !

      Wii on parempi koska jos ootte nykysin lukenu että wiin suorittimen vääntö vastaa pleikka kolmosen suorittimen tehokkuutta. Wiin taas kerran voittaja, vuoden myydyin viihdelaite-pelikonsoli wii onnistui siinä missä pleikka ei -- tulla suosituimmaksi pelikonsoliksi. Joten lopettakaa ja olkaa ihmisiksi ja pleikan omistaja (t) vetäkää käteen!

    • Ahuhohih

      Ps3 = transu kehari pedari mulkku lutka ...

      • ankka poika1

        Vihdoinki tää loppu tä lukemisee meni varmaa 10 min :-)


    • PC_FTW

      Eipähän toi sun vuodatukses mitään erityisen hyvää kuvaa pleikkarimiehistä jaa.

    • PC_FTW

      Ja muuten, mitähän väliä niillä grafiikoilla sitten on? Vanhaan hyvään aikaan pelattavuus meni grafiikoiden edelle. Hyvä puoli konsoleissa on se että pysyvätpähän sun tapaset Petteri 11v:t pois pilaamasta kunnon pelejä

    • wiips3

      Wii.ssä ja ps3.sessa on molemmissa hyviä puolia. ja wiitä ei kannata myydä pois, jos semmoisen omistaa. ps wiille on paljon pelejä mm. mario , donkey kong ja paljon paljon muuta !!!!!!!

    • dissaajathelvettiin

      v**** mitä p*****!!!!
      Omistan wiin ja myönnän kyl, ettei grafiikka oo paras mahdolline, mut mikää pelikonsoli ei oo täydelline! En oo ps3:sta vastaa, mut oon wiin dissaajii vastaa...joten wiin dissaajat, miettikääs tätä: kumpi on tärkeempi, peli vai pelin grafiikka? siinä teille pähkinä!

      • 11111111111111111111

        Niin niin mutta useissa ps3 peleissä saat molemmat eli pirun hyvän pelin ja jäätävän komeet graffat wiin jäädessä selvästi jälkeen molemmissa asioissa.


    • usean koneen omistaj

      Ottakaa kans huomioon että wii julkastiin aikasemmin kuin ps3. PS Movet ja kinectit ja muut on "kopioitu" nintendolta. (En silti sano että ne on huonoja)

    • vittu

      tän keskustelun aloittaja on varmasti ylpeä itsestään .............

    • Back to 90's

      Tää on just tätä nykyajan nuorisoa jotka ei ymmärrä mitään peleistä tai pelihistoriasta.. Joo kyllä, omistan itsekki Ps3 ja pidän grafiikoista, mutta suurimmaks osaks pleikkarin pelit on aivan hanurista.. lyhyitä ja helppoja.. pelkkää sarjatuotantoa.. Nintendossa ei ole hyvät grafiikat, mutta ketä kiinnostaa? Kaikki 90 luvulla nuoruutensa viettäneet muistavat mahtavat 8bittisen ja 64:sen.. Vaihtaisin pleikkarini ihan millon vaan pois jos pääsisin taas pelailemaan Zeldaa, Marioa ja muita helvetin hienoja pelejä.. Pelattavuus ratkaisee, ei grafiikka!!

      • --------------------

        Nyt osuit asian ytimeen nimenomaan PELATTAVUUS RATKAISEE! Miten semmosella epätarkalla vempula motella voi pelata edes sulavasti ei mitenkään siksi playstation...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe