oisko tietoo?
mikä siivoustyö on parhaiten palkattua?
9
2367
Vastaukset
- bella
Kuulin tässä vähän aikaa sitten, että rakennusalan siistijöillä olisi lähtöpalkka jatai 9euron päälle.Tosin homma on rankkaa ja riippuu rakennusalan työtilanteesta. Paikka saattaa vaihtua usein ja matkat saattavat olla pitkiä.
- näihin paikkoihin
Kaupungin/ valtion työt.
Mulla tuntipalkka 9.28 kaikkine lisineen (15-v)
eikä kaikki työkokemus ole siivousalalta! - Pentele
minä olen rakennussiivooja ja lähtöpalkkani on alle 7,5 euroa.
- siivous
...
- maksavat
Olen itse asbesti siivousta tehnyt joten mitä siitä voi laskuttaa tunnilta ilman alvia tai tai sitten tuntipalkka. en tarkoita nyt purkua eli sitä raskasta asbesti siivousta vaan sitä kun esim. kundit on tehnyt sen raskaamman työn ja me tytöt tehdään hienosäätö,tosin kyllä telineiltä käsin katonrajassa atk piuhojen ym. sähkökaapeleiden viidakossa. tietenkin asian mukaisin varustein kuten tiedät.
Kyselen tässä siksi etten alihinnoittele alaa. - Insinööri
maksavat kirjoitti:
Olen itse asbesti siivousta tehnyt joten mitä siitä voi laskuttaa tunnilta ilman alvia tai tai sitten tuntipalkka. en tarkoita nyt purkua eli sitä raskasta asbesti siivousta vaan sitä kun esim. kundit on tehnyt sen raskaamman työn ja me tytöt tehdään hienosäätö,tosin kyllä telineiltä käsin katonrajassa atk piuhojen ym. sähkökaapeleiden viidakossa. tietenkin asian mukaisin varustein kuten tiedät.
Kyselen tässä siksi etten alihinnoittele alaa.olisi 5e/h sis. alv.
- lol
on rahakkainta
- siivooja
eli hotellihuoneiden siivous. 8,50 euroa tunnilta, ikälisät päälle.
- pullukka
parhaiten rahaa saa peruspesuista ja vahauksista. Ikkunanpesuista saa myös hyvin rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038