GALLUP! Paikat?

herra X

Kysymys kuuluu. Missä erikoisissa paikoissa olet harrastanut seksiä? ja missä haluaisit?

itse vastaan:

auto (no ei hirveän erikoinen)
hiekkamonttu
metsä
paperinkeräyslaatikko

Haluaisin:

ravintolan vessassa

14

8662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Bean

      ehdottomasti jännimmät paikkani ovat olleet:

      - Helsinki-Turku välillä junan penkillä, ei missään vessassa vaan siinä vaan penkillä akka syliin ja menoksi, onneksi oli vain kuuroja vanhuksia samassa vaunussa

      - Samalla reissulle oltiin vene messuilla Helsingissä ja harrastettiin sitä messukeskuksen inva veskissä, siinä oli jonottajat ihmeissään kun tultiin posket punasina ulos

      - ravintolan vessa on tullut myös kerran kokeiltuu, hieman humalassa sai vaan "työstää" ihan tosissaan , kyllä siinä kanssa oli iloisia ilmeitä kun astuu pokkana ulos kopista, mutta siinä tarvii vaan ajatella niiden olevan kateellisia

    • masa

      Aika hyvä paikka vieläkin: Vuosia sitten istuttiin hyvän bryydin kanssa Temppeliaukion kirkon viereisessä puistikossa. Hapetettiin itseämme eväspullon verran ja eikös vaan, panettamaanhan se alkoi...esileikit puiston penkillä talot molemmin puolin ja ikkunoista hyvä näkyvyys, joten parempi paikka löytyi kirkon pääsisäänkäynnin yläpuolella olevan lipan päältä, jossa on pieni pystysuora betonikaide. Lattiana ollut karkea sora hankasi polvet muroille niin minulta kuin daamiltakin, mutta ei me välitetty...kiima oli kaamea. Muutaman tunnin (2-3) kuluttua siinä puolen yön korvilla oltiin jo pois lähdössä, kun daami alkoi haluta lisää??? ja eikös me vetäisty viimeinen varvi takaapäin siinä alapuolella olevassa kirkon ovisyvennyksessä...ohi ajavat autot tööttäili ja vilkutti valoja, mutta ei sekään häirinnyt!!!

      • just

        Ja sit sä heräsit..


    • 24v mies

      Auto ja monessa paikassa, tylyin oli taloyhtiön parkkipaikalla(n 100 auton piha parkkipaikka)
      uimarannalla, uimakopissa, autonpäällä(konepellin ja takakontinpäällä uimarannalla.

      eräistä juhlista livahdettiin juhlapaikan vessaan ja siellä suihinotto ja sama ravintolan vessassa.

      Metsässä tai luonnossa muutaman kerran, laavulla oltiin kerran(kiva sellainen kylän laavu, mihkä näkee kaukaa...
      onnex kukaan ei yllättänyt.

      Kesämökillä(siellä on ollut koko suku paikalla, niin saunan eteinen on ollut hyvä paikka, piilossa katseilta), kerran tehtiin se jopa uidessa järvessä(niin syvällä ettei jalatkaan osuneet pohjaan) ;) vaikeintahan suomen järvissä on toistondikseen vaikuttava kylmyys ja märkyys)
      muistaakseni kuultiin muitten äänet vielä pihamaalta... :)

      savusaunassa, ainakin kolmessa eri paikassa tuttujen luona suihkussa/saunassa.

      Taloyhtiömme varastokomerossa... voi olla et joku näki, koska ovi oli raollaan ku mentiin pois sieltä.. :)


      Paloautossa... ;), paloasemalla,

      Työpaikalla ja työpaikan vessassa.

      saannut suihinoton ajaessa autoa.

      kotona tietysti kaikkialla... kuinkas muutenkaan

      ja kerran niin, että nukuttiin olkkarin lattialla ku oli appivanhemmat kylässä, meillä on keittiön ja olkkarin välissä baaritaso kaapeilla, josta näkee välistä läpi, niin kuksittiin hetki siinä olkkarin lattialla, ku vieraat söi keittiössä.

      eka kerta meillä oli justiinsa avovaimoni kotona(eli appivanhemmillani), vanhemmat oli seinäntakana telkkaa katsomassa...

      kerran kuksittiin appivahemmilla, ku oltiin menossa ennen ruokailua käsien pesulle vessaan, ovi vaan lukkoon ja siel pikaiset ;) ja posket punaisina syömään...

      Istuma-amme oli yks tylypaikka.

      Taloyhtiön-rappukäytävä.

      kaikkea en nyt muista just mut veil ainakin suihinottoa sovituskopissa.


      Huh... tulihan pitkä ;)

      onko vielä hyviä ideoita mis vois kokeilla???

      • Sex4Fun

        Ambulanssin hoksasin tuosta palo-autosta... Sitä pitääkin joku päivä kokeilla...

        T: Sex4Fun


    • **boy**

      Laavu
      metsä
      poreamme siis uimahallissa
      maakellari

      haluaisin:

      hotellissa

    • nais-

      Vai lienikö kaikki edelliset miehiä? No siis, harrastettu on:
      autossa
      ravintolan vessassa
      hiekkakuopalla
      metsässä
      hakkuuaukealla
      rannassa yhteysalusta odotellessa
      työpaikan taukohuoneessa
      omassa työhuoneessa
      museossa (poistuessamem vaksi hymyili eli oli tainnut olal valvontakamera hyvässä paikassa...)
      hotelleissa ja muissa tavanomaisissa ympyröissä
      -höh, oliko tuossa tosiaan jo kaikki?

      Kokea haluaisin jonkin hitusen julkisen paikan, jossa mukavan kiihottava nähdyksi tulemisen riski niin juu ja HISSI on kans toivelistalla.

    • Minä

      Pienessä soutuveneessä! ;)

    • Sex4Fun

      Seuraavat paikat on tullut testattua...

      Lukittu luokka keskellä koulupäivää... Tummien lasien takana Transporter-pikkubussissa koulun pihalla päivällä... Lentokoneen WC... Koulun WC... Ravintolan DJ-koppi... Ravintolan sohvalla (suihinotto vain)... Tyttö otti suihin samalla kun ajoin autoa moottoritiellä (katsoi eräs ohitettu rekkakuski lievästi ihmeissään ;D)... Lasitettu parveke keskellä päivää kaupungin keskustassa... 7-kerroksisen talon katolla päivällä... Tyttöystävän pikkusiskoa sen huoneessa, kun tyttöystävä oli nukkumassa omassa huoneessaan seinän takana... Laskettelurinteen metsäreitillä (suihinotto vain :D)... keskellä yötä kaupungin hiekkarannalla viltin päällä, tottahan siihen poliisi tuli kun vielä touhusin "kakkoseen"... (ja tyttöhän oli tietysti alaikäinen... varoituksella päästiin...) tyttö selällään 911 porschen konepellillä...(kestää se ;P) Koululääkärin vastaanotolla, nuori ja nätti naislääkäri tutki "kaluston" ja päätti testata toimivuuden... Strippari otti suihin strip-klubilla ja tarjosi ravintolan vessassa "extrat..." Menin hakemaan tyttöystävääni bileistä, sillä kun oli jutut kesken ja kauhea kiire, piti sit käydä panemassa sen frendii vessassa...

      Tuossa on jo jotain noita... lisääkin olis kun jaksais kaikki kirjoittaa...

      Kivoja kokemuksia on ollut myös kun parhaan kaverin kanssa pantiin sen tyttöystävältä yhteistuumin alapää niin helläksi ettei sillä tehnyt mieli istua... oma tyttöystävä ja sen sisko antoi "synttärilahjan" ja hoitivat minut kahdestaan... kerran tyttöystävällä oli menkat ja se vei suihinoton jälkeen panemaan siskoansa joka oli heti menossa mukana... kerran tyttöystävä järjesti systerillensä kunnon synttärilahjan, minä ja kolme kaveria hoidettiin sitä niin että oli ilmeisesti pari-kolme päivää tuntunut vielä aika huolella... ;D (tiukkaa teinipesää kun pääsi neljä isoa jätkää polkemaan...tietäähän sen että perse siinä on hellänä kokemattomalta tytöltä...) Kerran bileissä kun olin panemassa tyttöystävääni tuli eräs jätkä siihen ja kehui jotain että onpas pantavan näköinen perse... ajattelin että se kehuu mun muijan persettä ja tarjosin että haluaisko se kokeilla onko se yhtä hyvän tuntuinen kuin näköinen... siinähän se mies geelas kalunsa ja upotti sen lähestulkoon kerralla mun neitseelliseen peppuun... samalla hetkellä mua sattui ihan s''tanasti, mutta tuntui myös älyttömän hyvältä... Eli kerran on pantu omaa tyttöä pilluun (vaihdoin kyllä peppuun kun omaani alettiin survoa) ja samalla otettu peppuun kun on pantu omaa tyttöä peppuun...

      Siinä nyt on tosiaan sit jotain... lisääkin voin laittaa... ja jos olet 16wee 08-alueelta ja haluat kokeilla uusia paikkoja/tutustua/saada kunnon kyydit... laitas e-mailia niin jutellaan enemmän...

      T: Sex4Fun

      • Sex4Fun

        Eli jos jotakuta kiinnostaa, olen 180cm/80kg/18cm... ruskeat hiukset, ruskea tukka... 21 vuotta... ;-)

        Ja btw. Yksi noista jutuista oli se "ei tosi" luulisin että keksitte kyllä mikä ei sovi joukkoon...

        T: Sex4Fun


      • mister X
        Sex4Fun kirjoitti:

        Eli jos jotakuta kiinnostaa, olen 180cm/80kg/18cm... ruskeat hiukset, ruskea tukka... 21 vuotta... ;-)

        Ja btw. Yksi noista jutuista oli se "ei tosi" luulisin että keksitte kyllä mikä ei sovi joukkoon...

        T: Sex4Fun

        kun teikäläistä veettiin perseeseen?


      • oulun likka
        Sex4Fun kirjoitti:

        Eli jos jotakuta kiinnostaa, olen 180cm/80kg/18cm... ruskeat hiukset, ruskea tukka... 21 vuotta... ;-)

        Ja btw. Yksi noista jutuista oli se "ei tosi" luulisin että keksitte kyllä mikä ei sovi joukkoon...

        T: Sex4Fun

        että aika moni oli sellasii jotka ei ollu läheskään totta...


    • ISÄ84

      suomen moskovan suurlähetystön uima-altaassa. uskokoon ken tahtoo, mut tosi on. venäläisen vaimoni kanssa on tullu kokeiltuu paikkaa jos toistaki.. =)

    • teini....

      kaikkein erikoisin paikka taitaa tähän mennessä olla urheilukentän katsomo...

      parveketta on kans kokeiltu.(kavereilla kylässä kun "lähdettiin käymään tupakilla") ja tietenkin nää kaverit tuli kattoon et miks kestää niin kauan...eipä siinä mitään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe