ensimmäinen ajatus tänä aamuna kun heräsit?
Minulta tuota aamulla kysyttiin töissä,
niin ajattelin nyt kysäistä sen täällä.
Kaksi kysymystä kysyttiin ja tämä oli ensimmäinen niistä.:)
Mikä oli
71
1641
Vastaukset
- G.J.
Kylläpä linnut livertävät tänään kauniisti, on tulossa aurinkoinen päivä :)
- Sinimarjanen
nyt illalakin melkoinen, kun kävelemässä olin.
Huomasi että kevät on tullut, kun lintujen konsertti
mitä mahtavin ja nuoriso piti omaa
elämää, hekin varmasti innoissaan keväästä.:)
- mies*
että jos olisi helpompaa rukata tuota rääkyvää kännykkää huutelemaan puolen tunnin päästä uudestaan, jatkaisin unia. Mutta kai se on pakko nousta;(
- Sinimarjanen
kesäaikaan ole helpompaa herääminen?
Kannattaa valita parempi soittoääni
herättämään.:)
Olisi varmasti mukavampaa heräillä.:) - mies*
Sinimarjanen kirjoitti:
kesäaikaan ole helpompaa herääminen?
Kannattaa valita parempi soittoääni
herättämään.:)
Olisi varmasti mukavampaa heräillä.:)soittoäänillä olla vaikutusta, aina se on yhtä vaikeaa se herääminen. Vai auttaisikohan se, jos menisi aikaisemmin nukkumaan. Pitäisi saada muutama tunti lisää vuorokauteen, että malttaisi käyttää riittävästi aikaa nukkumiseen;)
- Sinimarjanen
mies* kirjoitti:
soittoäänillä olla vaikutusta, aina se on yhtä vaikeaa se herääminen. Vai auttaisikohan se, jos menisi aikaisemmin nukkumaan. Pitäisi saada muutama tunti lisää vuorokauteen, että malttaisi käyttää riittävästi aikaa nukkumiseen;)
nukkumaan kannata mennä, ainakaan keväällä ja kesällä.
Keväästä ja kesästä pitää nauttia
"koko rahalla", sen verran lyhyt aika kuitenkin.
Se muutaman tunnin lisäys vuorokauteen voisi olla kyllä paikallaan.:)
- tammikuun likka
Tuolloin heräsin aivan outoon uneen. Ensimmäinen ajatus oli "olipa uni, huhuh"
- Sinimarjanen
jäävät jotenkin paremmin mieleen. Ainakin,
jos vielä painajaisia näkee, on ontto-olo
kokopäivän.
koska yleensä näenunia juuri aamunkoitteessa ja ennen herätyskellon soimista; kun se sitten alkaa kilkattamaan yritän siirtää heräämistä muutamalla minuutilla eteenpäin koska aivoni eivät ole vielä selviytyneet unen symboliikasta...uni täytyy saada jollain lailla päätökseen ennen kuin todellisuus alkaa.
Joten: ensimäinen kognitiivinen ajatukseni aamulla yleensä on yhteydessä siihen uneen josta herään.- Sinimarjanen
monestikkin on. Sitä unta mielessään kelailee
edes takaisin. Niin ja joskus sen olisi tietysti
toivonut jatkuvan, jää miettimään sitä päättymistä.:)
- Otto-Vaan
Näin se meni.
-Helekatti, joko nyt pitää nousta kuselle.
Sen toimituksen jälkeen tarkistin kellosta ajan.
(en toimituksen kesto aikaa)
Viisarit oli 5.50 kohdalla.- Sinimarjanen
silloin potalle, melkein ennen auringonnousua.:)
- Otto-Vaan
Sinimarjanen kirjoitti:
silloin potalle, melkein ennen auringonnousua.:)
Kun *Pietari Suuri hattunsa polki*.
Minulla on vieläkin muistissa kun pikku pikku poikana.
Minun tehtävänä oli päivittäin käydä metsästä
katkomassa katajan oksia ukin pissa potalle.
Hän ei päässyt sängyn laitaa pitemmälle.
Minä nyt vielä kuitenkin pääsen vähän pitemmälle.:)
Vai tuletko tarkistamaan.:)))) - Sinimarjanen
Otto-Vaan kirjoitti:
Kun *Pietari Suuri hattunsa polki*.
Minulla on vieläkin muistissa kun pikku pikku poikana.
Minun tehtävänä oli päivittäin käydä metsästä
katkomassa katajan oksia ukin pissa potalle.
Hän ei päässyt sängyn laitaa pitemmälle.
Minä nyt vielä kuitenkin pääsen vähän pitemmälle.:)
Vai tuletko tarkistamaan.:))))vähemmälläkin. Onneksi meillä vielä voimia ja jalat kunnossa.:)
- täti puskasta
niin aikaisin heräsin.
- Sinimarjanen
sitten oikein nousit? Minä en keväällä ja kesällä
välttämättä tarvitse herätyskelloa. Varmuudeksi kuitenkin aina laitan.:) - täti puskasta
Sinimarjanen kirjoitti:
sitten oikein nousit? Minä en keväällä ja kesällä
välttämättä tarvitse herätyskelloa. Varmuudeksi kuitenkin aina laitan.:)pirteenä.....:)
- täti puskasta
täti puskasta kirjoitti:
pirteenä.....:)
on jäänyt päälle herätys työajalta, nyt olen parivuotta ollut kohta pois, mutta unirytmi ei vaan tahdo muuttua. Menin aina kuudeksi töihin.
- Sinimarjanen
täti puskasta kirjoitti:
pirteenä.....:)
suhteellisen aikaseen. Tänä aamuna olin taas hereillä
jo ennen kellon soittoa, mutta ajattelin että vedänpä vielä hetkeksi peiton korviin ja
köllöttelen kaikessa rauhassa.Kellokin herättää ihan turhan aikaseen.
Eipä kiirettä mihinkään
Ylös nousin kuuden maissa.:)
Töihin menin puoliyhdeksältä tänään, melkein
iltsikan kanssa samoihin aikoihin.:))
Aikasin aijoin mennä.
joko se on aamu", ja kiireellä kahvinkeittoon.
Haukotus, - nyt nukuttaa armottomasti. :)- Sinimarjanen
kevät- ja kesäaamut mitenkään piristävästi?
Viikonloppuisin joskus tekisi mieli vielä nukkua, mutta kun on
tottunut heräämään, niin puuronkeittoonhan sitä pitää jo nousta.:) Sinimarjanen kirjoitti:
kevät- ja kesäaamut mitenkään piristävästi?
Viikonloppuisin joskus tekisi mieli vielä nukkua, mutta kun on
tottunut heräämään, niin puuronkeittoonhan sitä pitää jo nousta.:)aikaa on saatava lisää, vaikka yöunesta :)
Tarkoitan kun alkaa tuo ikämittari näyttää huolestuttavia lukemia. :))Pirrejuupas kirjoitti:
aikaa on saatava lisää, vaikka yöunesta :)
Tarkoitan kun alkaa tuo ikämittari näyttää huolestuttavia lukemia. :))lisääntynyt valo ei vaikuta minun heräämisiini, muuten vain tänäaamuna olisi väsyttänyt.
Tulee kukuttua illasta, - katsoin telkkua illalla aika myöhä. Illasta oisi joskus kiva valvoa, mutta aamut on sitten ankeita..- Sinimarjanen
Pirrejuupas kirjoitti:
lisääntynyt valo ei vaikuta minun heräämisiini, muuten vain tänäaamuna olisi väsyttänyt.
Tulee kukuttua illasta, - katsoin telkkua illalla aika myöhä. Illasta oisi joskus kiva valvoa, mutta aamut on sitten ankeita..vaikuttaa. Herään aikaisemmin ja olen pirteämpi.
Illalla tulee nykyisin jonkin verran valvottua.:)
viikolla ensimmäine ajatus oli ohhhhhhh eiiiiiiiiii suonenveto taas!!!!!!! sama jalka, sama aika.
- Sinimarjanen
onneksi ei nyt ihan äsken ole ollut.
Minulle auttaa liikunta, jos vain enemmän tulee
käytyä lenkillä ja talvella hiihtämässä niin
siitä apua kummasti. Sinimarjanen kirjoitti:
onneksi ei nyt ihan äsken ole ollut.
Minulle auttaa liikunta, jos vain enemmän tulee
käytyä lenkillä ja talvella hiihtämässä niin
siitä apua kummasti.liikunnan puutetta, etenkin illalla istun aika myöhään tään koneen ääressä.
- Sinimarjanen
Paloma.se.co kirjoitti:
liikunnan puutetta, etenkin illalla istun aika myöhään tään koneen ääressä.
talvilomalla, että suonenveto jäi kun hiihtelin
jonkin verran ja nyt lenkkeilyn jälkeen sama
tilanne, mutta jos siihen lenkkeilyyn tulee
breikkiä, niin suonenvedot alkaa.
- helisevä
se toinen kysymys , sillä en muista enää , mitä aamulla kello 6:15 aattelin.
- Sinimarjanen
mikä tulee mieleen numerosta kuusi?:)
- helisevä
Sinimarjanen kirjoitti:
mikä tulee mieleen numerosta kuusi?:)
mitähän sää työksesi teet ?
niin eivät kysymykset varmaan työhön liitykkään .
muuten , mikä sulla mieleen tuli? - Sinimarjanen
helisevä kirjoitti:
mitähän sää työksesi teet ?
niin eivät kysymykset varmaan työhön liitykkään .
muuten , mikä sulla mieleen tuli?niin "sixpäkki.":)))) Leikinlaskua toimistossa.:)
- helisevä
Sinimarjanen kirjoitti:
niin "sixpäkki.":)))) Leikinlaskua toimistossa.:)
mä olin varma , että kuusi ja joulu ja vappu ja ; )
ja uhkapelurina tuli kenotaso 6 mieleen ja nyt untenmaille -öitä- mitähän sitä aamulla miettikään. - Sinimarjanen
helisevä kirjoitti:
mä olin varma , että kuusi ja joulu ja vappu ja ; )
ja uhkapelurina tuli kenotaso 6 mieleen ja nyt untenmaille -öitä- mitähän sitä aamulla miettikään.normaalisti olisi voinut ajatellakkin.
Ehkä se taas oli tämä perjantai, joka
laajesi mielikuvitusta.:)
Öitä!
- Wenla-G
minusta tuntuu, ettei minun päässäni ole tänään käynyt yhtään ajatusta.
Kaksin on saanut palloilla kotona, ei ole pahemmin tarvinnut harmaita aivosoluja käyttääkään.
Ehkä ensimmäinen muistettava ajatus oli, kuinka kamalan paljon kello jo onkaan, yöeläin kun olen.- Sinimarjanen
Sinäkö lomailit?? Järki päässä piti olla ihan koko päivän.
Nykyään minäkin näytän olevan illan virkku ja aamun virkku. Ennen olin illan torkku.:) - Wenla-G
Sinimarjanen kirjoitti:
Sinäkö lomailit?? Järki päässä piti olla ihan koko päivän.
Nykyään minäkin näytän olevan illan virkku ja aamun virkku. Ennen olin illan torkku.:)ollenkaan?
Minä varmaan maailman diktaattorina muuttaisin yön työajaksi, ja päinvastoin.
Minusta tuntuu, että minun pieni järkeni on terävimmillään yöaikaan. ;) - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
ollenkaan?
Minä varmaan maailman diktaattorina muuttaisin yön työajaksi, ja päinvastoin.
Minusta tuntuu, että minun pieni järkeni on terävimmillään yöaikaan. ;)tunnin nukun. Oikeastaan useammankin tarkemmin aatellen, sitäkin sikeämmin sitten.:)
Välillä kyllä tuntuu, että työajan seurantalaite voisi olla myös kotona käytössä.:))
- jartsev
tuli ajatuksiin että mitäs-sitä piti tänään muistaa;)) No kiireellä töihin tietenkin, sitä nyt ei tarvinnut paljonkaan muistella mutta sitten muistin, että hammaslääkäriin tänään...aih!
- Sinimarjanen
No senkin kestää, kun edessä oli ajatus viikonlopusta,
vai miten oli?? Minunkin pitäisi muistaa taas aika tilata.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
No senkin kestää, kun edessä oli ajatus viikonlopusta,
vai miten oli?? Minunkin pitäisi muistaa taas aika tilata.:)Nyt jälkeenpäin eihän siinä nyt taaskaan mitään ollut vaan kummasti se vain aina jännittää sinne meno. Se kai on niitä tahdottomia mielen sopukoista esiin pulpahtavia pelkoja jotka ovat tulleet geeniperimässä luonteenpiirteisiin vai onko se täysin opittua käyttäytymistä. En tiedä, jotain kuitenkin.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Nyt jälkeenpäin eihän siinä nyt taaskaan mitään ollut vaan kummasti se vain aina jännittää sinne meno. Se kai on niitä tahdottomia mielen sopukoista esiin pulpahtavia pelkoja jotka ovat tulleet geeniperimässä luonteenpiirteisiin vai onko se täysin opittua käyttäytymistä. En tiedä, jotain kuitenkin.
Sitä kyllä jännittää tahtomattaan. Vatsakin sekaisin sun muuta.
Sinällänsä ei pelättävää,
mutta kuitenkin. Tuttu lääkärikin jo pitkältä
ajalta, aina vaan..:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Sitä kyllä jännittää tahtomattaan. Vatsakin sekaisin sun muuta.
Sinällänsä ei pelättävää,
mutta kuitenkin. Tuttu lääkärikin jo pitkältä
ajalta, aina vaan..:)on vaihtunut lääkäri aika usein täysin minusta johtumattomista syistä. On tämä maailma niin kummalliseksi menossa että lääkäripalvelut ovat aika retuperällä minusta täälläpäin. Joskus tuntunut että sen takia mitään pitkäjänteistä ja luotettavaa suhdetta ole päässyt syntymään. Olen törmännyt joskus suuriin ristiriitaisiin hoidon määrityksiin heidän välillään. Mutta selvinnyt vielä.
Luin että kuutonen toi sinun mieleen ensimmäisenä "sixpäkin" sama varmaan minullekin olisi tullut tuosta kysymyksestä. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
on vaihtunut lääkäri aika usein täysin minusta johtumattomista syistä. On tämä maailma niin kummalliseksi menossa että lääkäripalvelut ovat aika retuperällä minusta täälläpäin. Joskus tuntunut että sen takia mitään pitkäjänteistä ja luotettavaa suhdetta ole päässyt syntymään. Olen törmännyt joskus suuriin ristiriitaisiin hoidon määrityksiin heidän välillään. Mutta selvinnyt vielä.
Luin että kuutonen toi sinun mieleen ensimmäisenä "sixpäkin" sama varmaan minullekin olisi tullut tuosta kysymyksestä.kivaa, kun lääkäri vaihtuu, minusta ainakaan.
Olen käynyt samalla jo kaksikymmentäviisi vuotta.
Ihan hyvä kun tuttuja jo pitkältä ajalta..
Tuntee jo meikäläisenkin ja tietää miten suhtautua pelkuriin.:))
En tiedä itsekkään, mistä se six bäkki mieleeni niin yks kaks tuli,
mutta kai piti keksiä jotain
mielestään hauskaa siihen tilanteeseen.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
kivaa, kun lääkäri vaihtuu, minusta ainakaan.
Olen käynyt samalla jo kaksikymmentäviisi vuotta.
Ihan hyvä kun tuttuja jo pitkältä ajalta..
Tuntee jo meikäläisenkin ja tietää miten suhtautua pelkuriin.:))
En tiedä itsekkään, mistä se six bäkki mieleeni niin yks kaks tuli,
mutta kai piti keksiä jotain
mielestään hauskaa siihen tilanteeseen.:)Kerron heti. Kun menin aikoinaan varusmiespalvelukseen niin aivan alkuaikoina olimme rivissä komppanian käytävällä. Vääpeli kysyi onko porukassa automiehiä joilla on ajokortti? No joillakin oli ja joitakin ilmoittautui, Vääpeli sanoi että vapaehtoiset pääsevät siivoamaan kuusi pyttystä. Siellä oli vessassa kuusi pyttyä. No tämä oli näitä varusmiesjuttuja...ymmärrät varmaan.
Oletko sinä nyt lomalla, vai kuinka muistelenko...vai kuinka? - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kerron heti. Kun menin aikoinaan varusmiespalvelukseen niin aivan alkuaikoina olimme rivissä komppanian käytävällä. Vääpeli kysyi onko porukassa automiehiä joilla on ajokortti? No joillakin oli ja joitakin ilmoittautui, Vääpeli sanoi että vapaehtoiset pääsevät siivoamaan kuusi pyttystä. Siellä oli vessassa kuusi pyttyä. No tämä oli näitä varusmiesjuttuja...ymmärrät varmaan.
Oletko sinä nyt lomalla, vai kuinka muistelenko...vai kuinka?Oliko vapaa ehtoisia?:) En ole lomalla, vaan töissä. Toiset vain lomailee.
Meikä raataa.:)) Minulla piti olla jo alkukuusta
lomaa, mutta se siirrettiin. Ihan hyvä että on
vielä edessäpäinkin vanhoja lomia. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Oliko vapaa ehtoisia?:) En ole lomalla, vaan töissä. Toiset vain lomailee.
Meikä raataa.:)) Minulla piti olla jo alkukuusta
lomaa, mutta se siirrettiin. Ihan hyvä että on
vielä edessäpäinkin vanhoja lomia.koska saat lomaa. Minullakin on pitämättä vapaapäiviä muutamia. Pitäisi auto käyttää huollossa niin jospa sitä sitten itsekin lepuuttaisi mieltään vaikka lorvimalla torikahvilassa ja katselemalla muiden kiireitä. Jos säiden haltija sen minulle sallisi:)) Kyllä tässä vapaan tarpeessa nyt kyllä jo ollaankin, ainakin siltä alkaa tuntumaan.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
koska saat lomaa. Minullakin on pitämättä vapaapäiviä muutamia. Pitäisi auto käyttää huollossa niin jospa sitä sitten itsekin lepuuttaisi mieltään vaikka lorvimalla torikahvilassa ja katselemalla muiden kiireitä. Jos säiden haltija sen minulle sallisi:)) Kyllä tässä vapaan tarpeessa nyt kyllä jo ollaankin, ainakin siltä alkaa tuntumaan.
Säästöön siirrettiin. Tuo edelliskevään tapahtuma
vaikutti noihin varsinaisiin lomiin.
Kaikilla on pitkät lomat. Viiden vuoden sisällä on pidettävä.
En kyllä niitä siellä aijo hautoa.:)
Heti pidän kun mahista siihen on. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Säästöön siirrettiin. Tuo edelliskevään tapahtuma
vaikutti noihin varsinaisiin lomiin.
Kaikilla on pitkät lomat. Viiden vuoden sisällä on pidettävä.
En kyllä niitä siellä aijo hautoa.:)
Heti pidän kun mahista siihen on.Kyllä lomaa pitää olla, voi väliin levätäkin, vaikka marjastamalla lakkasoilla ;) eikös niin.
Pitää nyt taas nukkumaan...kun Nukku-Matti nousee ja ovehen hiljaa lyö, toivon "sininen uni" tulee unelmiin. Hyvää yötä! Kivaa oli vaihtaa muutama ajatus. Kauniita unia sinulle! - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kyllä lomaa pitää olla, voi väliin levätäkin, vaikka marjastamalla lakkasoilla ;) eikös niin.
Pitää nyt taas nukkumaan...kun Nukku-Matti nousee ja ovehen hiljaa lyö, toivon "sininen uni" tulee unelmiin. Hyvää yötä! Kivaa oli vaihtaa muutama ajatus. Kauniita unia sinulle!Onneksi muutaman päivän kuntopreikki on välissä,
se ei kuitenkaan lomaa korvaa. Saanhan pois
olla työpisteestä.
Ihan totta ja sitä ei voitakkaan mikään muu.
On ihan todellista lomaa se.:))
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!!
Kiva oli Sinustakin kuulla.:))
- käänsin
pääni ääntä kohti: No Marttahan se siinä kuorsaa kuin viimeiset kaksikymmentä vuotta. Sitten karmea pelkotila ryömi uniseen päähän kuin mato omenaan muistinko perrrrrk... ostaa eilen kahvia, nyt kävi kylmät. Olin muistanut. Tästä ei aamu enää parane.
- Sinimarjanen
aamu lähde käyntiin ilman kahvia?
Onneksi et ollut unohtanut..
Entäs jos olisit unohtanut, miten sitten..? - keittänyt
Sinimarjanen kirjoitti:
aamu lähde käyntiin ilman kahvia?
Onneksi et ollut unohtanut..
Entäs jos olisit unohtanut, miten sitten..?teetä. Normaalia nopeammat aamutoimet ja lähimmälle huoltoasemalle kahville ja sieltä töihin tai ainakin työmaalle. Ajattelepa kuinka pahalla päällä Martta on kun mies on unohtanut ostaa kahvia!!!!! sitä ei uskalla jäädä ihmettelemään. Sen kyllä kuulee ehtoolla.
- Sinimarjanen
keittänyt kirjoitti:
teetä. Normaalia nopeammat aamutoimet ja lähimmälle huoltoasemalle kahville ja sieltä töihin tai ainakin työmaalle. Ajattelepa kuinka pahalla päällä Martta on kun mies on unohtanut ostaa kahvia!!!!! sitä ei uskalla jäädä ihmettelemään. Sen kyllä kuulee ehtoolla.
se sinulle vaikuttaa...)
Martallekkin olisi hyvää varmaan tehnyt tee,
Camomillasta.:) Ei kai se Marttakaan jaksa
pitkävihainen olla?? Johan hän nyt illaksi
leppyy, kukas sitä nyt aina jaksaa vihanenkaan
olla.:))) - Marttako???
Sinimarjanen kirjoitti:
se sinulle vaikuttaa...)
Martallekkin olisi hyvää varmaan tehnyt tee,
Camomillasta.:) Ei kai se Marttakaan jaksa
pitkävihainen olla?? Johan hän nyt illaksi
leppyy, kukas sitä nyt aina jaksaa vihanenkaan
olla.:)))höpö höpö. Se on niin ittepäinen ja jaksaa möllöttää viikko tolkulla. Hänhän on suomalainen. Se on siinä
- Sinimarjanen
Marttako??? kirjoitti:
höpö höpö. Se on niin ittepäinen ja jaksaa möllöttää viikko tolkulla. Hänhän on suomalainen. Se on siinä
viikkotolkulla jaksaa puhumatta olla???
En oikein usko.:) Ei ne suomalaisetkaan.:) - Martassa
Sinimarjanen kirjoitti:
viikkotolkulla jaksaa puhumatta olla???
En oikein usko.:) Ei ne suomalaisetkaan.:)on se, että hän tuollainen mutta parasta hänessä se, että hän on tuollainen. Siispä pelko pois ja viereen nukkumaan! akokoo kovempaa ei oo, alistus!!
- Sinimarjanen
Martassa kirjoitti:
on se, että hän tuollainen mutta parasta hänessä se, että hän on tuollainen. Siispä pelko pois ja viereen nukkumaan! akokoo kovempaa ei oo, alistus!!
Mene vain kylkeen kyhnyttämään.:)
Tai koppaappa Martta kainaloon.:)) - höpäjät
Sinimarjanen kirjoitti:
Mene vain kylkeen kyhnyttämään.:)
Tai koppaappa Martta kainaloon.:))en minä sentään niin uhkarohkea ole. Räpylä sieltä vilahtaa kuitenkin. Menen hiirenhiljaa, sanon koirallekin, että "nyt hiljaa rivissä!" Aamulla katotaan miten maailma makaa.
- mikhaildenisov
ja hieno päivätulossa!
- Sinimarjanen
ihan hyvä päivä.:) Tosin täällä hieman viileä,
mutta aurinkoinen.:)
- Kaivanto
Ahaa, paistaa, hyvä hyvä!
Toiseksi: anoppi tulossa päivähoitoon. No hyvä, kyllä siitäkin selvitään.- Sinimarjanen
Kyllä se sää useinkin niihin aikalailla ensimmäisiin ajatuksiin liittyy.
- G.J.
Jummi jammi, lihakset on hapoilla, huooooooh, äkkiä lämpmään suihkuun.
- Sinimarjanen
lihakset hapoilla??
Samoja aikoja kun minäkin heräsin. Tunnin vielä
pedissä köllöttelin.:) - G.J.
Sinimarjanen kirjoitti:
lihakset hapoilla??
Samoja aikoja kun minäkin heräsin. Tunnin vielä
pedissä köllöttelin.:)harrastan vesijumppaa ja nyt on ollut aika reipasta vesijuoksua, vesihiihtoa ja vesinyrkkeilyä nopeine intervalleineen ja sen lisänä punttijumppaa ja koordinatioharjoituksia ja monenmoista muuta liikettä altaan reunoilla roikkuen ja samalla jaloilla kuvioita piirrellen altaan seinämiin. kesällä aloitin ja vaativuustaso nousee nopeammin kuin outojen lihasryhmien kuntotaso. Eniten tykkään ajella leikisti pyörällä vedessä lötköpötköllä samalla kun ylävaralo ui sammakkoa ;) sitä voisin tehdä vaikka kokopäivän.
- Sinimarjanen
G.J. kirjoitti:
harrastan vesijumppaa ja nyt on ollut aika reipasta vesijuoksua, vesihiihtoa ja vesinyrkkeilyä nopeine intervalleineen ja sen lisänä punttijumppaa ja koordinatioharjoituksia ja monenmoista muuta liikettä altaan reunoilla roikkuen ja samalla jaloilla kuvioita piirrellen altaan seinämiin. kesällä aloitin ja vaativuustaso nousee nopeammin kuin outojen lihasryhmien kuntotaso. Eniten tykkään ajella leikisti pyörällä vedessä lötköpötköllä samalla kun ylävaralo ui sammakkoa ;) sitä voisin tehdä vaikka kokopäivän.
tosi tehokkaalta ja onkin sitä.
Sinulla varmasti jo kova kunto.
Vesijuoksu ja uiminen olisi ne mielenkiintoisemmat.:)
Minulta pyydettiin eilen erästä kivaa palvelusta ja aamulla herätessäni aloin suunnitella miten aion sen palveluksen toteuttaa. Tehtävä oli oikein mukava ja olen siitä iloinen.
- Sinimarjanen
asioihin onkin kiva herätä. Eikä
herättyä nukuta enää yhtään
ja pirteänä pomppaa sängystä.:)
- se mielessä
oli. mutta töihin pitäs ensiks mennä.
- -tiina
mistä puute voi poika parkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6812593Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311296- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121125Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e243978- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751