Niinpä niin, vuosi melkein mennyt ja vihdoin ja viimein, irti otto tehty. (22pv ilman)
Viimeksi olikin vain kahden viikon kokeilua ja olut muuttu siideriksi ja viiniksi. Sitten kun alkoi kerätä lasin keräykseen pulloja n.20 kpl alakaaapista, yön pimeydessä. Ei se siihenkään loppunnut.
Loppuminen tapahtui, kun jouduin seuraaman oman äitini pääsiäs juhlintaa ja hänen valehtelua päivän annoksista jne.
Aloin miettiä, että näinkö itse teen myös ja totta, niin tein.
Valehtelin jo omalle lapselleni ja huomasin, kaikki intoni mihinkään vapaa ehtoiseen oli jo miinuksen puolella.
Siihen se jäi, viinipullo jonka avasin 28.4 , on vain kaulasta katkaistu ja edelleen odottaa jääkaapin ovessa (taitaa olla jo aika etikkaa) ja siinä saa olla muistuttamassa, miksi.
Ainoa asia, kunto romahtannut hiukan miinukselle, tuntuu että kroppa ei oikein jaksa, ilman. Mutta kai tuo on sitä vierotusta?? Enpä tiedä, mutta tästä jatketaan. Ja kaikille hyviä jatkoja ja kesän odotusta, päivä kerrallaan
Yh-äidin paluu arkeen
tulevaisuus???
1
424
Vastaukset
Jos olisin sinä, kaataisin sen loppu juoman viemäriin. Kokemuksia on jonkinverran tuosta "etikasta" ja kyllä se pullo tyhjänäkin riittävästi muistuttaisi kaapissa ja olisihan oveakin kevyempi availla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240