Nyt olisi asukkaita vailla iso itse tekemämme häkki, sopisi hyvin myös kai linnuille. Häkin mitat ovat 200cm(pituus) x 122cm(syvyys) x 164cm(korkeus), joten isohan se on
Häkin pohjalevyt ovat vesivaneria ja umpinaiset seinät(takaseinä ja toinen sivuseinä) ovat vaneria. Rakenteen puuta ja verkko rappausverkkoa (silmäkoko 2cm x 2cm).Edessä iso, puolen häkin kokoinen kahdella salpalukolla toimiva ovi.
Häkin kaikki muut osat, paitsi vesivaneripohja ja verkko on maalattu. Vaneritkin kummaltakin puolelta.
Häkissä on meillä asustanut 7 kesyrottauroksen lauma ja erittäin hyvin ovat pojat viihtyneet. Häkki ollut käytössä n.10kk ja puurakenteita on osin hammastettu(ei häiritsevästi kuitenkaan).
Häkki on nyt meillä varastossa osina(jokainen seinä ja katto kahtena osana tehty erikseen ja valmiina koottu yheen ruuveilla ja kulmaraudoilla). Saa tulla katsomaan
Sijainti Helsingin Töölössä. Kuljetus pääkaupunkiseudulla saattaisi järjestyä elokuun loppuun asti, muuten pitäisi noutaa itse(ei onnistu ilman pakua tai peräkärryä).
Hintapyyntö 300 euroa.
Kuvissa näkyvät "sisustukset" ei tule mukaan.
Kuvia löytyy osoitteesta: http://koti.welho.com/akiiski4/hakki
Lisätiedustelut mieluiten sähköpostiin.
M: Itsetehty ISO häkki (kuvia)
Riikka
2
498
Vastaukset
- minä
kertoo miten teit häkin kun ite oon atellu tehä häkkiä ja toi nöytti hienolta
- Riikka
Tuota on sen verran hankala nyt ruveta selittelemään ett saapi jäädä, mutta kuvista vaan mallia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770