voisko kertoo jotain kivaa mitä mä voisin ite tehä/laittaa mun huoneeseen?
johon ei tarvis nyt niin paljon rahaa?
jotain pientä kivaa?
mä aattelin maalata punaseks oven reunat, mut jotain muuta?
mul on valkoset tapetit, ja aika iso huone ja ikkuna, kaappi,sänky,stereot/pöytä, pöytä patja..
ja yks pöytä ilman käyttöö..
voisko joku kertoo ihan mtn vaan ? :D
mitä omaan huoneeseen on laittanu ja sellasta :)
kiitos jo etukäteen :)
huoneesen uutta ilmettä?
8
392
Vastaukset
- ...
Laittelet vaan paljon kasveja vähän joka puolelle ruukkuihin ja purkkeihin. Ikkunalle ja pöydille ja hyllyihin. Tai lattialle jos ne ovat isoja.Niitä kai saa aika halvalla tai voit leikata versoja joltakin ja laittaa veteen ja antaa juurten tulla ja sitten istuttaa jne...
- okezu
olen samaa mieltä kasveista, mutta muista että niitä täytyy hoitaa....
- mulb
okezu kirjoitti:
olen samaa mieltä kasveista, mutta muista että niitä täytyy hoitaa....
Mä olen ihan hulluna kasveihin (paitsi että kaikki kuolee) ja toden totta mun huone näyttää tyhjältä ilman niitä. Jos omistat huoneen johon aurinko paistaa, niin sitten niitä. Mun mielestä muratit, jotka roikkuu pitkinä on aivan tojuttoman mahtavan näkösiä hyllyssä...niitä sitten pitää vaan hoitaa.
- Jallu
Ite sain huoneeseen tyyliä laittamalla uv-valon kattoon ja on mulla tossa uv-lakkaakin, mutta en tiedä vielä mihin sitä laittaisin. Uv-lakkahan on sellaista, että sitä ei näy normaalivalossa, mutta uv-valossa se loista tyylikkäästi. Noi, vaikka semmonen peilipallo kattoon ja joku tyylikäs pikkujääkaappi mistä voit aina napata parit bisset tai limut niin sun huonees alkaakin jo muistuttaa kaupungin tyylikkäintä yökerhoa =)
Noita edellämainittuja saa osoitteesta http://www.ljudia.fi
Onhan sitten kaikennäköisiä hienoja valaisimia, kuten laavalamput tms. - Nyc
..kirppikseltä löytää aina joskus jotain hienoo ja halpaa..Mäkin oon löytäny kaks kiinalaisviuhkaa(valkee ja musta) ja tällä hetkellä ne koristaa mun huoneen seinää..Ja sitten kankaitakin voi käyttää muualakin kun verhoissa, esim oven eteen silleen "vinosti" ja sitten kaikkee pientä mikä on sun tyylistä niin voi aina joskus ostella..tässä jotain esimerkkejä..
- Polgara
Osta fosforihohtoisia tähtiä ja kiinnitä ne sinitarralla ympäri huonetta. Mielellään kattoon.. ;D
Olen itse tehnyt ítselleni tähtitaivaan ja sitä on kiva katsella iltaisin romaaneja lukiessa... Eikä todellakaan ole lasten juttu :) - Babe..*
Europehousest ja varmaan Day:stä saa Sydän(tms. helmiverhoja,Europehouses maksaa 25€.. Mul on ne sydänverhot ja niil sai ihan uuden ilmeen mun huoneelle...Niit oli kaikenlaisii ja erivärisii..
- spee
mulla alko tehä mieli muuttaa huoneen ilmettä jotenki, ni revin vanhat tepetit pois ja maalasin yhden ison seinän kirkkaan vihreeks. rakastan sitä kovin enkä todellakaan kadu lainkaan. lisäks maalasin hyllyn valkoseks ja se on nyt tosi ihkee ja korostaa siinä olevii tavaroita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799