Syrjiikö Halpahallin työhönotto muita kuin helluntailaisia?
Olen kuullut tuollaisia huhuja.
Onko huhuissa perää?
Voisivatko mormonit päästä kauppaan töihin?
Entä Jehovantodistajat?
Onko Halpahallin henkilökunta
79
11636
Vastaukset
- hej på dig
Muistankohan väärin, mutta käsittääkseni Halpahallin omistaa jonkun tietyn uskonnon edustaja (en nyt muista minkä) ja se ei esimerkiksi ole avoinna tiettyinä päivinä, joina muut kaupat ovat, juuri tuon uskonnon takia. Eli voihan olla että tuttuja ja tutun tuttuja pääsee sinne töihin paljon, jotka nyt sattuvat olemaan samaa uskontoa. Tai sitten olet kuullut huhuja, niitähän nämäkin jutut usein ovat.
- mitä uskontoa
tahansa,mutta asiakaspalvelu surkeeta, pieni päivitys paikallaan henkilökunnalle.
- myyjät
mitä uskontoa kirjoitti:
tahansa,mutta asiakaspalvelu surkeeta, pieni päivitys paikallaan henkilökunnalle.
Mun mielestä Halpa-hallin "omistavat" lestaadiolaiset, eli ketjuhan on jostain Pohjois-pohjanmaalta? tänne rantautunut. Ei tarvitse olla samaa lahkoa, mutta on syytä muistaa, että siellä ei myydä esim. tupakkaa ja kaljaa, joten kannattaa myöskin miettiä, mitä siellä suustaan päästelee.
- Carlos..
myyjät kirjoitti:
Mun mielestä Halpa-hallin "omistavat" lestaadiolaiset, eli ketjuhan on jostain Pohjois-pohjanmaalta? tänne rantautunut. Ei tarvitse olla samaa lahkoa, mutta on syytä muistaa, että siellä ei myydä esim. tupakkaa ja kaljaa, joten kannattaa myöskin miettiä, mitä siellä suustaan päästelee.
hyvännäköisiä pimatsuja myyjinä...
- ,,,,,,,
Tiukasti helluntaiseurakuntaa ja on pohjanmaalta.
- jussa1
myyjät kirjoitti:
Ei ole lestadius eikä helluntai taustainen vaan baptisti kirkoon kuuluva tämä Halpa-Hallin hallituksen puheenjohtaja Esko Ylinen.
- Huuhdo
myyjät kirjoitti:
Justiinsa kylläpä vedit lipasta. Turha arvailla, ku ei tiedä. On joku ihan outo uskonto joku baptisti
- htwcå
Carlos.. kirjoitti:
hyvännäköisiä pimatsuja myyjinä...
Sekoitit varmaan Haipa-Hallin ja Lidlin.
- Anonyymi
jussa1 kirjoitti:
Ei ole lestadius eikä helluntai taustainen vaan baptisti kirkoon kuuluva tämä Halpa-Hallin hallituksen puheenjohtaja Esko Ylinen.
Juurikin näin, on babtisti uskoa.
Ei lestadiolais eikä helluntalais uskoa. - Anonyymi
Huuhdo kirjoitti:
Justiinsa kylläpä vedit lipasta. Turha arvailla, ku ei tiedä. On joku ihan outo uskonto joku baptisti
Hän kävi kasteella ja liittyi Kokkolan baptistiseurakuntaan.
- Anonyymi
Huuhdo kirjoitti:
Esko Ilmari Ylinen on HalpaHalli-myymäläketjun perustaja ja pääomistaja. Esko Ylinen on hengelliseltä taustaltaan baptisti. Esko Yliselle myönnettiin 2001 kauppaneuvoksen arvonimi ja 4. joulukuuta 2008 Suomen Leijonan I luokan ritarimerkki.
Baptisteja on maailmassa paljon. Ei mitenkään outo uskonto. Josko tarkistaisit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko Ilmari Ylinen on HalpaHalli-myymäläketjun perustaja ja pääomistaja. Esko Ylinen on hengelliseltä taustaltaan baptisti. Esko Yliselle myönnettiin 2001 kauppaneuvoksen arvonimi ja 4. joulukuuta 2008 Suomen Leijonan I luokan ritarimerkki.
Baptisteja on maailmassa paljon. Ei mitenkään outo uskonto. Josko tarkistaisit.Mitkä "ansiot" toivat hänelle tuon ritarimerkin? Neuvokas toiminta vapaamuurariveljeskunnan hyväksi?
- Anonyymi
Minun muistini mukaan halpahallin omistaa joku rymättyläläinen silakkaparooni ja jos haluat sinne duuniin niin liity kalastajien liittoon ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kävi kasteella ja liittyi Kokkolan baptistiseurakuntaan.
Hän muuten käveli vetten päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baptisteja on maailmassa paljon. Ei mitenkään outo uskonto. Josko tarkistaisit.Babtisteja hyvin paljon Amerikassa. Hyvin toimeentulevia ihmisiä ja monia babtistikirkkoja.
- Anonyymi
myyjät kirjoitti:
Eikä Aku Ankkoja, koska siinä tepastellaan ilman housuja. Nykyisin kaupat ovat sunnuntaisinkin auki. Isän ja pojan kiistassa poika voitti ja isä antoi periksi.
- ihmeestä
te revitte tietonne?
Kuinkahan monta hellaria siellä mahtaisi olla, jos tehtäisiin tutkimus?
Ei kaikki , jotka eivät kuulu valtakirkkoon ole hellareita.
Voi olla metodisteja(joita H-H:ssa on ollut pilvin pimein), babtisteja ym. pienkirkollisia.- ...
luin ensin lopusta että ..ym pikkurikollisia.. :D putsasin sitten linssit ja oikeakin sana aukeni.. hauskaa että saa piristettyä omaa päiväänsä näinkin helposti :)
- En kuulu mihinkään kirkkoon.
... kirjoitti:
luin ensin lopusta että ..ym pikkurikollisia.. :D putsasin sitten linssit ja oikeakin sana aukeni.. hauskaa että saa piristettyä omaa päiväänsä näinkin helposti :)
että halpa-hallissa käydessäni olen varsin tyytyväinen valikoimaan ja siihen palveluun jota tuollaisessa itsepalvelukaupassa yleensäkin saa. Ei ole koskaan tullut edes mieleen että siellä joku kirkkolahko tai vastaava vaikuttaisi. Mitä väliä sillä on? Kunhan homma toimii.
- päästä
Voi päästä töihin kuka vaan, ei nyt ihan mikään ylimeikattu minihame-tyyppi, mutta yleisesti ottaen eivät työntekijät ole samaa seurakuntaa kuin omistaja ainakin täällä kaukana Satakunnassa.
- Anonyymi
Missä kaukana satakunnassa?
- mutta kauppana Halpahalli
on yliveto. Tavaraa löytyy joka lähtöön ja kaikenhintaista. Todella halpaakin käyttötavaraa kaupan nimen mukaisesti.
On siellä myös sellainen uskonnollinen hyllykkökin jossa on paljon uskonnollista kirjallisuutta ja CD-levyjä ja musiikkia.
Jostakin syystä nuo uskotohyllyn tavarat ovat korkeahintaisia ainakin munun kukkarolleni.- ns. kristilliseen vapaasuun...
kirkon (helluntailaiset) kuuluvan omistajan tavarataloketju. Henkilökuntavalinnassa suositaan kristillisiin vapaasuuntiin kuuluvia henkilöitä (tämä kuitenkin hyvin epävirallisesti, mutta käytännössä näin,,,). Halpa-Halli ei ole auki sunnuntaisin, joka on lepopäivä. Eikä siellä myydä alkoholia eikä tupakkaa.
Lestadiolaiset sijaan omistavat Pick and Pay ruokakauppaketjun,,, - lestaadiolaisa
ns. kristilliseen vapaasuun... kirjoitti:
kirkon (helluntailaiset) kuuluvan omistajan tavarataloketju. Henkilökuntavalinnassa suositaan kristillisiin vapaasuuntiin kuuluvia henkilöitä (tämä kuitenkin hyvin epävirallisesti, mutta käytännössä näin,,,). Halpa-Halli ei ole auki sunnuntaisin, joka on lepopäivä. Eikä siellä myydä alkoholia eikä tupakkaa.
Lestadiolaiset sijaan omistavat Pick and Pay ruokakauppaketjun,,,PickPayssa?
- johtuu
ns. kristilliseen vapaasuun... kirjoitti:
Lestadiolaiset sijaan omistavat Pick and Pay ruokakauppaketjun,,,että suuri osa työntekijöistä on ruskeasilmäisiä. Aikoinaan, kun halpahalli avattiin nykyiseen paikkaan niin silloin ainakin yksi tutun tuttu mukaanlukien melkein koko hlökunta oli ruskeasilmäisiä.
- .............................
Itse en osta mitään Halpahallista. Ärsyttää koko kauppa ja olen saanut siitä sellaisen kuvan, että siellä käyvät paljon esim. sossun varoilla elävät köyhemmät ostelemassa. Onneksi voin ostaa mistä haluan. Jos asuisin Helsingissä tekisin ostokseni luultavasti vai Stockalla yms. paremmissa piireissä.
- tämä ehkä
johtuu kirjoitti:
että suuri osa työntekijöistä on ruskeasilmäisiä. Aikoinaan, kun halpahalli avattiin nykyiseen paikkaan niin silloin ainakin yksi tutun tuttu mukaanlukien melkein koko hlökunta oli ruskeasilmäisiä.
mitään. Suuri sisarusparvi oli töissä siellä aikoinaan. Kaikilla ruskeat silmät ja tummat tukat.....
- Anonyymi
johtuu kirjoitti:
että suuri osa työntekijöistä on ruskeasilmäisiä. Aikoinaan, kun halpahalli avattiin nykyiseen paikkaan niin silloin ainakin yksi tutun tuttu mukaanlukien melkein koko hlökunta oli ruskeasilmäisiä.
No voihan perse. Olipas tieteellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voihan perse. Olipas tieteellistä.
Kuka sen silmän ruskeuden tarkistaa ja onko jokin ruskeusasteikko millä katsotaan juuri oikea sävy? Entä jos on vain tummempaa nyt kun on ruokailtu jotain maksalaatikkoa tms?
- Anonyymi
............................. kirjoitti:
Itse en osta mitään Halpahallista. Ärsyttää koko kauppa ja olen saanut siitä sellaisen kuvan, että siellä käyvät paljon esim. sossun varoilla elävät köyhemmät ostelemassa. Onneksi voin ostaa mistä haluan. Jos asuisin Helsingissä tekisin ostokseni luultavasti vai Stockalla yms. paremmissa piireissä.
Samoilla linjoilla kuin naapuri. Hän sanoi että hänkin käy varkaissa vain paremmissa kaupoissa kuten stockalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen silmän ruskeuden tarkistaa ja onko jokin ruskeusasteikko millä katsotaan juuri oikea sävy? Entä jos on vain tummempaa nyt kun on ruokailtu jotain maksalaatikkoa tms?
Niin, riippuu myös mistä silmästä puhutaan, ruskeasilmä.
- laatutakuuko
Kyllä on niin typerä ja juntti nimi kaupalla. En edes asioi kyseisessä paikassa, koska en yksinkertaisesti laittaisi päälleni esim. sieltä ostettua paitaa. Ruokaostokset teen ihan muualla oli hinta mikä hyvänsä.
- Nöyrä maksaa vähän ja saa
yhtä hyvää kuin ylpeä kalliista komiasta kaupasta.
- ei-uskovaisiakin
Nöyrä maksaa vähän ja saa kirjoitti:
yhtä hyvää kuin ylpeä kalliista komiasta kaupasta.
on töissä, muutama tuttukin kun sattuu olemaan. ja kauppa on kyllä loistava, kaikenlaista kivaa löytyy aina, ja suuri plussa muun lisäksi hyvistä valikoimista eläinruokia!
- .......
ei-uskovaisiakin kirjoitti:
on töissä, muutama tuttukin kun sattuu olemaan. ja kauppa on kyllä loistava, kaikenlaista kivaa löytyy aina, ja suuri plussa muun lisäksi hyvistä valikoimista eläinruokia!
On vankasti helluntailainen ja kotoisin pohjanmaalta. Sikarikas, joka maksaa uskonnostaan seurakunnalle kymmenykset. Näin rikas sielu pelastuu taivaan iloon, Hallelujaa!!!
- MaBaker
....... kirjoitti:
On vankasti helluntailainen ja kotoisin pohjanmaalta. Sikarikas, joka maksaa uskonnostaan seurakunnalle kymmenykset. Näin rikas sielu pelastuu taivaan iloon, Hallelujaa!!!
Miten mulla on hatara muistikuva että omistaja kävi oikeutta jonkun perättömän irtisanomisen takia tms takavuosina, ja siihen sotkuun liittyi just nimenomaan uskonnolliset syyt ?
- Anonyymi
....... kirjoitti:
No ei. Ei ole helluntailainen. Vaan baptistikirkon jäsen.
- vaimo vuodesta 2001
..olin avoliitossa. Tää tapahtui joskus 10 vuotta sitten, kun hain sieltä kesätöitä.
Mulle sanottiin tämä syy suoraan, muuten olisin kuulemma päässyt.. - fjcj
oli siellä joskus mormoonikin töissä
- kuumana kesäpäivänä
Halpiksessa, enkä tiennyt, ettei siellä myydä keppanaa. Olin reisusta tulossa ja aattelin illalla saunaa lämmittää. No tarkotus oli hakea kaltsut matkalla ja aikani juomaosastoa kierreltyäni en löytänyt hakemaani. Nolona sokeudestani rohkaisin mieleni ja menin kysymään hedelmäosaston nutturapäiseltä naiselta, että missähän teillä oluet on kun en nyt mitenkään löydä. Silloin täti otti ryhdikkään asennon, puristi päärynää toisessa kädessään ja kajautti valtavalla äänellä:" Meillä ei myydä kaljaa,eikä tupakkaa, eikä kortonkeja." Seisoin siinä hetken naama punaisena, ponihäntäni oli ilmavirtauksen voimasta jäänyt vaakatasoon takaraivolleni. Muistaakseni sanoin KIITOS ja poistuin nolona kaupasta. En kehdannut enää kysyä mitään grillimakkaroista, sillä ne olisivat saattaneet mennä irvokkaan ulkomuotonsa vuoksi samaan kategoriaan. ;)
- Jos kaikki elintarvikekaupat
kuumana kesäpäivänä kirjoitti:
Halpiksessa, enkä tiennyt, ettei siellä myydä keppanaa. Olin reisusta tulossa ja aattelin illalla saunaa lämmittää. No tarkotus oli hakea kaltsut matkalla ja aikani juomaosastoa kierreltyäni en löytänyt hakemaani. Nolona sokeudestani rohkaisin mieleni ja menin kysymään hedelmäosaston nutturapäiseltä naiselta, että missähän teillä oluet on kun en nyt mitenkään löydä. Silloin täti otti ryhdikkään asennon, puristi päärynää toisessa kädessään ja kajautti valtavalla äänellä:" Meillä ei myydä kaljaa,eikä tupakkaa, eikä kortonkeja." Seisoin siinä hetken naama punaisena, ponihäntäni oli ilmavirtauksen voimasta jäänyt vaakatasoon takaraivolleni. Muistaakseni sanoin KIITOS ja poistuin nolona kaupasta. En kehdannut enää kysyä mitään grillimakkaroista, sillä ne olisivat saattaneet mennä irvokkaan ulkomuotonsa vuoksi samaan kategoriaan. ;)
lopettaisivat kaljan ja tupakan myynnin olisi maailmassa parempi elää.
- Totta tuokin
Jos kaikki elintarvikekaupat kirjoitti:
lopettaisivat kaljan ja tupakan myynnin olisi maailmassa parempi elää.
kerroin tarinani ainoastaan siksi, että minua itseäni se jaksaa naurattaa vieläkin. Se tilanne oli niin koominen, aivan kuin jostain Pirkka-Pekka Peteliuksen ohjelmasta. Olin toki silloin vasta n. kolmekymppinen ja aikaakin tuosta on yli kymmenen vuotta. Siinä oli kyllä asiakaspalvelu paikallaan, eikä varmasti kenellekään muullekaan jäänyt epäselväksi mitä kaupasta ei saa. Tupakkaa ja kortonkeja en olisi tarvinnutkaan, mutta tulipahan sekin selväksi.
- Luigi de Gorgonzola
Totta tuokin kirjoitti:
kerroin tarinani ainoastaan siksi, että minua itseäni se jaksaa naurattaa vieläkin. Se tilanne oli niin koominen, aivan kuin jostain Pirkka-Pekka Peteliuksen ohjelmasta. Olin toki silloin vasta n. kolmekymppinen ja aikaakin tuosta on yli kymmenen vuotta. Siinä oli kyllä asiakaspalvelu paikallaan, eikä varmasti kenellekään muullekaan jäänyt epäselväksi mitä kaupasta ei saa. Tupakkaa ja kortonkeja en olisi tarvinnutkaan, mutta tulipahan sekin selväksi.
Uskonpa tarinasi vielä todeksikin, jopa sanasta sanaan. Hyvät naurut sait aikaan, mutta totta silti, että kaupassahan ei myydä mainitsemiasi tuotteita.
Toisaalta sieltä saa helluntailaista musiikkia, joten tasoihin menee, kyllä sekin saa pään sekaisin. Muuten jokunen aika takaperin oli tuossa K-raudan vieressä sijaitsevassa halpiksessa muuan mustalaispoika, en muista hänen nimeänsä, mutta todella fiksu kaveri ja erittäin kohtelias ja auttavainen, pojasta sanottavana pelkkää plussaa, en tiedä onko saanut potkut vai minne on hävinnyt. Vahinko, sillä hänenlaisensa kanssa oli todella miellyttävää asioida. - Kortonki
kuumana kesäpäivänä kirjoitti:
Kyllä siellä kortonkeja myydään!
- Anonyymi
Se oli harmooni..
- zmyyjä
Kieltämättä otsikko voisi jopa huvittaa, ainakin jos ei sattuisi ärsyttämään.. :) Hyvin on työt sujuneet ilman samaa vakaumustakin, tuossa meidän myymälässä ei kukaan ole helluntailainen, ainoastaan perustajamies Ylinen, ja sekin majailee kaukana Kokkolassa. Kumma käsitys ihmisillä, että missä tahansa työpaikassa yrittäjällä ja työntekijöillä pitäisi olla sama vakaumus.
- Veli_vanhempi
Jehovan todistajien keskuudessa olemme huomanneet, että se helpottaa työntekoa, kun kaikki ovat meikäläisiä.
- Anonyymi
YLINEN EI OLE HELLUNTAILAINEN VAAN BAPTISTI.
- Anonyymi
Joku Torreviejassa löhöilijä, ei siis enää ole siellä, kun kalkkis. Tavallinen luterilainen. No, mustaa maailmaa lähisuvussaan. Ei siis uskovainen kai??? Kokkolasta Torreviejaan ja turkuun.
- kallishalli
halpahalli ei ole kovin halpa nykyään.Jotkut tuotteet ovat ok hintaisia mutta käyhän katsomassa mitä liha ja kala maksaa, ei ole halpaa enää.
- näsäviisastelija
Mielestäni Halpa-Hallin työhönotto ei syrji helluntalaisia.
- lgtklm
itse olen ollut joskus töissä halpahallissa.
johtoporras ja työkaverit mukavia.
työhaastattelussa kerroin jo että saatan minä oluenkin joskus juoda, mutta aina olen maanantaina töihin päässyt.
töihin pääsin ja itse vaihdoin aikanani toiseen työpaikkaan, joten ei huonoa sanomista kenestäkään. - vanha-äijä
Kyll maar HalpaHalli Pori paras kauppa o.
Mää ainakii käyn ostoksill siell.- kalaonterveellistä
juu ja siält saa oikee norjalaista lohtaki
- Shoki
Tuskin siellä ketään syrjitään uskonnon perusteella.Kauppa on auki nykyään kirkollisina juhlapäivinäkin.Sunnuntaisin on vielä kuitenkin kiinni.Kaljaa,tupakkia ja lehtiä ei myydä,mutta kortonkeja myydään.Siellä on muuten nyt menossa Shokkipäivät.Yrittävät houkutella asiakkaita päiväkohtaisilla tarjouksilla,joissa on rajoituksia määrän suhteen.Kuku hullu karaa niiden perässä!
- Voipukki
Mitä se kehinkään kuuluu mitä uskontoa kukin on. Kelpaa teillekin kyselijöille varmaan monesti puoli ilmaisia hyviä ja laadukkaita tavaroita ostettavaksi. Olisikohan tämä yritys pärjännyt näin hyvin ,jos siinä olisi jotain kommerventtiä. Kyllä on muuten niin ,kun joku jo sanoi hyvännäköisiä pimuja myyjinä. Liike on nykyään myös Sunnuntaisin auki. Mielestäni se on yrityksen oma asia ketä ne töihin ottaa. Niinhän se on muuten joka yrityksessä muissakin. Ainakin hyvin on onnistuttu.
- Seksimyy
Täytyy varmaan poiketa katsomaan kuinka seksikkäitä pimatsuja siellä on.
- Anonyymi
Seksimyy kirjoitti:
Täytyy varmaan poiketa katsomaan kuinka seksikkäitä pimatsuja siellä on.
Lidlissä on monta kauniimpaa nuorta naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidlissä on monta kauniimpaa nuorta naista.
Tämä on täysin totta! Itsekin käyn Lidlissä juuri kauniiden myyjien takia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elekee myyjien pyllyjen takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pedofiilejä? Eihän Lidlissä ole naisia työssä, pelkkiä tyttöjä.
- Anonyymi
Kumma kysymys aloittajalta. Oletko molempia, helluri ja mormoni?
- Anonyymi
Ihme vinkumista,firma saa palkata tasan kenet haluaa.Ei sinulta lupaa tarvita.Tuommonen vinkuintiaani varmasti pilaisi valituksellaan työilmapiirinkin.
- Anonyymi
Valitettavasti firmojen omistajilla ei tunnu olevan minkäänlaista kosketuspintaa siihen , keitä yhtiö ottaa palkkalistoilleen.
Työntekijät ovat näillä aloilla usein työtävieroksuvia, asiakaspalveluun kykenemättömiä henkilöitä, jotka käy työpaikalla vain siksi kun on pakko. Yhtiön eteen ei tehdä mitään, kunhan kulutetaan se pakollinen 8 tuntia ja yritetään välttyä työn tekemiseltä vaikka hakeutumalla toisen samanlaisen seuraan, hyllyjen väliin juoruamaan vieri viereen 'täyttelemään hyllyjä'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti firmojen omistajilla ei tunnu olevan minkäänlaista kosketuspintaa siihen , keitä yhtiö ottaa palkkalistoilleen.
Työntekijät ovat näillä aloilla usein työtävieroksuvia, asiakaspalveluun kykenemättömiä henkilöitä, jotka käy työpaikalla vain siksi kun on pakko. Yhtiön eteen ei tehdä mitään, kunhan kulutetaan se pakollinen 8 tuntia ja yritetään välttyä työn tekemiseltä vaikka hakeutumalla toisen samanlaisen seuraan, hyllyjen väliin juoruamaan vieri viereen 'täyttelemään hyllyjä'.Ihan sama keitä ottavat työhön kunhan maksavat kunnon palkan eivätkä kerää itselleen narsistisesti miljoonia työläisten selkärangasta niinkuin moni firman omistaja tekee. Osinkoja kakaroilleen ja sit leveillään omaisuudella, kun työntekijät kovan työn tehtyään istuvat pyörätuolissa eläkevuodet. Firman omistajat lentelevät ulkomaiden mökeille, useille sellaisille. On se niin väärin tuo firmojen ahneus ja ihmisten hyväksikäyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntekijät ovat näillä aloilla usein työtävieroksuvia, asiakaspalveluun kykenemättömiä henkilöitä, jotka käy työpaikalla vain siksi kun on pakko. Yhtiön eteen ei tehdä mitään, kunhan kulutetaan se pakollinen 8 tuntia ja yritetään välttyä työn tekemiseltä vaikka hakeutumalla toisen samanlaisen seuraan, hyllyjen väliin juoruamaan vieri viereen 'täyttelemään hyllyjä'.Tosiaan...10 000 vuotta niemellä on ollut asukkaita ja nää lahkot tuntevat kaikkivaltiaan muutamien satojen...kymmenienvuosien huiputuksen jälkeen! Lestadiolaiset rikolliset yrittävät vieläkin vallata Pori TPK:n. Systeemi on sama mitä engelsmannit tekivät Aasiassa, Afrikassa ja Amerikassa. Kusettaa ja samalla raiskata, tuhota kulttuurit SIVISTYKSEN JA JUMALAN VALITTUNA SANANSAATTAJANA...JUMALAN OIKEUDENMUKAISUUS salasanana...vieläkin Texasissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntekijät ovat näillä aloilla usein työtävieroksuvia, asiakaspalveluun kykenemättömiä henkilöitä, jotka käy työpaikalla vain siksi kun on pakko. Yhtiön eteen ei tehdä mitään, kunhan kulutetaan se pakollinen 8 tuntia ja yritetään välttyä työn tekemiseltä vaikka hakeutumalla toisen samanlaisen seuraan, hyllyjen väliin juoruamaan vieri viereen 'täyttelemään hyllyjä'.Tämä ei koske Halpa Hallia.
- Anonyymi
No miksi sinä et voine liittyä helluntailaisiin niin pääsisit sitten halpahalliin jos tavoite on sellainen,voit toki hakeutua raksallekin hommiin helluntailaisissa on kuulemma rakennusmestareita pilvin pimein,no tee nyt eres jotain.
- Anonyymi
Pääseekö Hihhulit halpikseen töihin ?????
- Anonyymi
Vaikea päästä Halpahalliin töihin, jos viettää luppoaikaa talvella Torreviejassa Espanjassa.
- Anonyymi
Juu lorvijoita ei katsota hyvällä.
- Anonyymi
Suomessa on työhönotoissa monenlaista syrjintää. Ikäsyrjintä on pahinta. Menee hyvää ammattitaitoa ihan hukkaan.
- Anonyymi
Ei syrji
- Anonyymi
Liar u cunt
- Anonyymi
Suurella varmuudella ei syrji muita mutta kysyisin mitä vikaa on helluntaisissa tiettävästi hoitaa työnsä yhtä hyvin kuin muutkin vaikkapa pakanat se vaan että vähemmän on tupakkataukoja ja nikotiinin krääsää. Vertaa itse puolueettomasti.
- Anonyymi
Olen aina pitänyt että HH on hyvä kauppa. Pientä kuprua on tuottanut viime aikoina miesten vaateosaston alasajo.
Miettisin toisenkin kerran sisäänostajan vaihtoa, tai osastonhoitajan, kuka sitten vastaakin tarjonnasta.
Toinen epäkohta on selkeästi kohonneet elintarvikkeiden hinnat.
Halpa Halli on tällä hetkellä kalleimpia kauppoja. - Anonyymi
Halpaa näkyvissä.
- Anonyymi
Pieni esimerkki. Kalleimpana kauppana ennen pitämäni Sokos herkku myi pakasteena karjalanpiirakoita 3,70- pieni paketti, mitä pidin jo kalliina.
Sama paketti maksoikin Halpa Hallissa 4,70-
Tämän kokoluokan hinnassa euron korotus suhteessa myyntihintaan on prosenttina hirveän suuri.
Jos kaikista pienpakkauksista vedettäisiin noin 30% enemmän hintaa kuin muut kaupat, joilla on jo kannattava myyntikate, niin HH vetäisi sikamaisia voittoja, edellyttäen että asiakkaita riittäisi.
Totuushan on se, että ihan pienissä ostoksissa on huomaamatonta nostaa hinta vaikka 50% korkeammaksi, koska monikaan ei tuijottele euron kahden ostoksia että mitä ne muualla maksaa.
Näissä piilee kuitenkin merkittävä osuus kaupan tuotossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829