Olen suunnittelemassa kylpyhuone remonttia. Ajattelin kysyä teiltä vesieristys työn hintaa,siis pelkkää työn osuutta. Lattia pinta-alaa on n.11m2 ja seiniä n.28m2. Kuinkahan paljon sertifikaatin omaava ammattimies mahtaa veloittaa? Asun pääkaupunkiseudun ympäristössä.
Vesieristyksen hinta?
21
16736
Vastaukset
- serti pertti
joko tuntiyönä min 35e alv aineet päälle tai neliöhintana n 20 e alv neliö
- tietty?
paljon tekijästä. joku voi tehdä halvemmalla, joku kalliimmalla. ei siihen juurikaan yleisiä suositushintoja ole...
itse laskuttaisin,(jos tekisin pelkkiä eristyksiä) noin. bauttiarallaa 750e alv. - vaktaa
taloyhtiössäni teetän kaikki rempat tuntityönä.maksan vain tehdystä työstä.valvon itse tekemiset.viimeviikolla remontoitiin vastaavankokoinen kylppäri.9 tuntia oli työn osuus vesieristykselle.50 euroa oli tunti.kun työn suunnittelee hyvin niin tässä on tulos.esim.tarvikkeet tuodaan kerralla kohteeseen eikä kohta lähdetä tukkuun aikaa kuluttamaan.ei niistä kuivatusajoista makseta.
- kyttäät?
selän takana kellon kanssa? voi jestas... kyllähän se kuule ensimmäisen ja toisen kerroksen välisen kuivumisen sinäkin kyllä maksat, ihan odotuksesta!
- vahingossakaan tarjoa töitä
teidän yhtiöönne.
Tuntityössä (päivän tai kahden työt) laskutus alkaa siitä, kun auto lähtee firman verstaalta ja päättyy sen palatessa verstaalle) - vesieristeen teko
vahingossakaan tarjoa töitä kirjoitti:
teidän yhtiöönne.
Tuntityössä (päivän tai kahden työt) laskutus alkaa siitä, kun auto lähtee firman verstaalta ja päättyy sen palatessa verstaalle)valmiille pohjille on työn osalta noin 260.00€ sis alv 22%.
Tarvikkeet maksavatkin sitten enemmän. Esim. maxitin tarvikkeet, joilla itse teen,maksaisi tuohon kylppäriin noin 400.00 € sis alv 22%.
600.00 € -700.00 € välillä se oikea hinta siis liikkuu. - hinta!
vesieristeen teko kirjoitti:
valmiille pohjille on työn osalta noin 260.00€ sis alv 22%.
Tarvikkeet maksavatkin sitten enemmän. Esim. maxitin tarvikkeet, joilla itse teen,maksaisi tuohon kylppäriin noin 400.00 € sis alv 22%.
600.00 € -700.00 € välillä se oikea hinta siis liikkuu.5,46e/m2 alv. Palkkaisin sinut mielelläni? teetkö omiin nimiin?
- kysymys?
hinta! kirjoitti:
5,46e/m2 alv. Palkkaisin sinut mielelläni? teetkö omiin nimiin?
Onhan sinulla Vtt:n vedeneristyssertifikaatti? Voimassa oleva?
- ja teen vesieristysiä
kysymys? kirjoitti:
Onhan sinulla Vtt:n vedeneristyssertifikaatti? Voimassa oleva?
ammatikseni. Eli siis tuo edellä kertomani on ihan normaali vesieristyksen hinta tommoseen normaaliin kylppäriin.
Jossa nyt on vaikka 17- 20 neliöö seinää ja 6-9 m2 lattiaa. Maxitin tavaralla reunanauhoineen ja parilla lattiakaivollakin varustettu on tommosen hintanen homma.
ei siis tasoite- tai kuivatustöitä jne...
onko tossa sun mielestä jotain ihmeellistä? - vielä tohon
ja teen vesieristysiä kirjoitti:
ammatikseni. Eli siis tuo edellä kertomani on ihan normaali vesieristyksen hinta tommoseen normaaliin kylppäriin.
Jossa nyt on vaikka 17- 20 neliöö seinää ja 6-9 m2 lattiaa. Maxitin tavaralla reunanauhoineen ja parilla lattiakaivollakin varustettu on tommosen hintanen homma.
ei siis tasoite- tai kuivatustöitä jne...
onko tossa sun mielestä jotain ihmeellistä?edelliseen viestiin.Siellä näytti olevan kirjoitusvirheitäkin mutta asia varmaan kumminkin selvisi.
Tarkennukseksi sanoisin tohon vielä, että työn ajallinen määrä on käytännössä melkein sama,olipa neliöitä 30 tai 40.
Työvaiheet ovat kuitenkin samat.Tietty työvaihe vie tietyn ajan.On käytännössä merkityksetöntä onko reunanauhaa laitettava 5 metriä vai 8 metriä.Työajan ero on em.tapauksessa kuitenkin vain korkeintaan joitakin minuutteja.
Missään tapauksessa työmäärä ei kasva tuntia suuremmaksi vaikka neliöitä olisi esim 20 prosenttia enemmän.
Hintaero tulee tarvikemenekistä.
Toimintamme on osakeyhtiöpohjaista ja olemme toimineet 22 vuotta.
Teemme 90 prosenttia töistämme tuntitöinä.
Esimerkkikylppärin työaika vesieristyksen osalta on 8 tuntia,laskutustuntihintamme on 31.11 € sis.alv 22%
Toimimme keskisuomen alueella ja olemme ilmeisesti pärjänneet jotenkuten päätellen siitä että tuo AAA sertifikaatti on tullut nyt kahtena vuotena peräkkäin.
Teemme kaikki rakennusalan työt mutta olemme erikoistuneet kerrostalojen sisäpuolisiin korjauksiin.
Erikoisalamme on ollut maalaus ja tapetointi työt,sekä asuntojen märkätilat.
Märkätiloihin tulee yleensä lattiamatto ja seiniin laatoitus.
Itse olen se joka asentaa matot,sekä tekee em.tilojen tasoite ja vesieristystyöt.
Teemme myös kuivatustyöt ja mittaukset märkätiloihin.
Niin että tälleen täällä keskisuomessa töhelletään. - maksat
50 egeä tunti?
Etkö saa ketään oikeella hinnalla? - märkää ?
vielä tohon kirjoitti:
edelliseen viestiin.Siellä näytti olevan kirjoitusvirheitäkin mutta asia varmaan kumminkin selvisi.
Tarkennukseksi sanoisin tohon vielä, että työn ajallinen määrä on käytännössä melkein sama,olipa neliöitä 30 tai 40.
Työvaiheet ovat kuitenkin samat.Tietty työvaihe vie tietyn ajan.On käytännössä merkityksetöntä onko reunanauhaa laitettava 5 metriä vai 8 metriä.Työajan ero on em.tapauksessa kuitenkin vain korkeintaan joitakin minuutteja.
Missään tapauksessa työmäärä ei kasva tuntia suuremmaksi vaikka neliöitä olisi esim 20 prosenttia enemmän.
Hintaero tulee tarvikemenekistä.
Toimintamme on osakeyhtiöpohjaista ja olemme toimineet 22 vuotta.
Teemme 90 prosenttia töistämme tuntitöinä.
Esimerkkikylppärin työaika vesieristyksen osalta on 8 tuntia,laskutustuntihintamme on 31.11 € sis.alv 22%
Toimimme keskisuomen alueella ja olemme ilmeisesti pärjänneet jotenkuten päätellen siitä että tuo AAA sertifikaatti on tullut nyt kahtena vuotena peräkkäin.
Teemme kaikki rakennusalan työt mutta olemme erikoistuneet kerrostalojen sisäpuolisiin korjauksiin.
Erikoisalamme on ollut maalaus ja tapetointi työt,sekä asuntojen märkätilat.
Märkätiloihin tulee yleensä lattiamatto ja seiniin laatoitus.
Itse olen se joka asentaa matot,sekä tekee em.tilojen tasoite ja vesieristystyöt.
Teemme myös kuivatustyöt ja mittaukset märkätiloihin.
Niin että tälleen täällä keskisuomessa töhelletään.Joo... 31,11 € sis. Alv Täällä pk-seudulla hinta on kuitenkin n. 35,00 € Alv. , ja kysyjä tais olla täältä suunnalta. Tehän voitte eristää vaikka ilmaiseksi siellä keskisuomessa, ja laitella niitä mattoja ? lattioihinne...Onnea vaan !
- niin varmaan
märkää ? kirjoitti:
Joo... 31,11 € sis. Alv Täällä pk-seudulla hinta on kuitenkin n. 35,00 € Alv. , ja kysyjä tais olla täältä suunnalta. Tehän voitte eristää vaikka ilmaiseksi siellä keskisuomessa, ja laitella niitä mattoja ? lattioihinne...Onnea vaan !
onkin asian laita.Työmaat on tossa 5 kilometrin säteellä kotoa jne.. omat etunsa varmaan on minulla tässä duunissa täällä suunnalla.Noin 10 min.siitä kun lähden aamukahvin jälkeen niin oon jo pelipaikalla.
- jusa1
hinta! kirjoitti:
5,46e/m2 alv. Palkkaisin sinut mielelläni? teetkö omiin nimiin?
Tuohon hintaan minulla on tyyny hyvin. t:sertifioitu asentaja pk-seutu.
- remontti-aalto
mä voin tulla iltaisin laittelee vedeneristeitä pääkaupunkiseudulle.kokemusta on ja sertifikaatti löytyy ja kuitin saat ja y-tunnus löytyy eli voit laittaa veroihin rempan.t.remontti-aalto 0451285365 ja myös muita kodin remppoja hintaan 32e/h alv
- kpskhh
Täällä myös suunnitellaan remppaa. Sain tarjouksenkin, joka näytti tehdyn erään laskurin mukaan, vaikka vähän riisutumpaa tarjousta pyytelin. Onko tuntityö sopimuksen mukaisesti yrityksille jotenkin vaikeaa?
- Matto...
Laita kunnon muovimatto niin ei tule kosteus ongelmia. En enää laita laattoja saumat kusee.
- on nähty
Noilla ..tun sertifikaateilla ei ole totuuden kanssa tuon taivaallista merkitystä.
- vesieristys_hinta
Tarvitsetko vedeneristystä esimerkiksi kylpyhuoneeseen? https://kodinplaza.fi/ kautta tavoitat useita vedeneristysyrityksiä yhdellä tarjouspyynnöllä. Vertaile hinnat ja sertifikaatit helposti.
- Anonyymi
Tarvitsetko lisätietoa sisäilmatutkimuksia suorittavista yrityksistä? https://kodinplaza.fi avulla vertailet yhdellä tarjouspyynnöllä palveluntarjoajien arvostelut, takuut, palveluehdot ja hinnat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987