Vesieristyksen hinta?

Grizzz

Olen suunnittelemassa kylpyhuone remonttia. Ajattelin kysyä teiltä vesieristys työn hintaa,siis pelkkää työn osuutta. Lattia pinta-alaa on n.11m2 ja seiniä n.28m2. Kuinkahan paljon sertifikaatin omaava ammattimies mahtaa veloittaa? Asun pääkaupunkiseudun ympäristössä.

21

15635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serti pertti

      joko tuntiyönä min 35e alv aineet päälle tai neliöhintana n 20 e alv neliö

    • tietty?

      paljon tekijästä. joku voi tehdä halvemmalla, joku kalliimmalla. ei siihen juurikaan yleisiä suositushintoja ole...
      itse laskuttaisin,(jos tekisin pelkkiä eristyksiä) noin. bauttiarallaa 750e alv.

    • vaktaa

      taloyhtiössäni teetän kaikki rempat tuntityönä.maksan vain tehdystä työstä.valvon itse tekemiset.viimeviikolla remontoitiin vastaavankokoinen kylppäri.9 tuntia oli työn osuus vesieristykselle.50 euroa oli tunti.kun työn suunnittelee hyvin niin tässä on tulos.esim.tarvikkeet tuodaan kerralla kohteeseen eikä kohta lähdetä tukkuun aikaa kuluttamaan.ei niistä kuivatusajoista makseta.

      • kyttäät?

        selän takana kellon kanssa? voi jestas... kyllähän se kuule ensimmäisen ja toisen kerroksen välisen kuivumisen sinäkin kyllä maksat, ihan odotuksesta!


      • vahingossakaan tarjoa töitä

        teidän yhtiöönne.

        Tuntityössä (päivän tai kahden työt) laskutus alkaa siitä, kun auto lähtee firman verstaalta ja päättyy sen palatessa verstaalle)


      • vesieristeen teko
        vahingossakaan tarjoa töitä kirjoitti:

        teidän yhtiöönne.

        Tuntityössä (päivän tai kahden työt) laskutus alkaa siitä, kun auto lähtee firman verstaalta ja päättyy sen palatessa verstaalle)

        valmiille pohjille on työn osalta noin 260.00€ sis alv 22%.
        Tarvikkeet maksavatkin sitten enemmän. Esim. maxitin tarvikkeet, joilla itse teen,maksaisi tuohon kylppäriin noin 400.00 € sis alv 22%.
        600.00 € -700.00 € välillä se oikea hinta siis liikkuu.


      • hinta!
        vesieristeen teko kirjoitti:

        valmiille pohjille on työn osalta noin 260.00€ sis alv 22%.
        Tarvikkeet maksavatkin sitten enemmän. Esim. maxitin tarvikkeet, joilla itse teen,maksaisi tuohon kylppäriin noin 400.00 € sis alv 22%.
        600.00 € -700.00 € välillä se oikea hinta siis liikkuu.

        5,46e/m2 alv. Palkkaisin sinut mielelläni? teetkö omiin nimiin?


      • kysymys?
        hinta! kirjoitti:

        5,46e/m2 alv. Palkkaisin sinut mielelläni? teetkö omiin nimiin?

        Onhan sinulla Vtt:n vedeneristyssertifikaatti? Voimassa oleva?


      • ja teen vesieristysiä
        kysymys? kirjoitti:

        Onhan sinulla Vtt:n vedeneristyssertifikaatti? Voimassa oleva?

        ammatikseni. Eli siis tuo edellä kertomani on ihan normaali vesieristyksen hinta tommoseen normaaliin kylppäriin.
        Jossa nyt on vaikka 17- 20 neliöö seinää ja 6-9 m2 lattiaa. Maxitin tavaralla reunanauhoineen ja parilla lattiakaivollakin varustettu on tommosen hintanen homma.
        ei siis tasoite- tai kuivatustöitä jne...
        onko tossa sun mielestä jotain ihmeellistä?


      • vielä tohon
        ja teen vesieristysiä kirjoitti:

        ammatikseni. Eli siis tuo edellä kertomani on ihan normaali vesieristyksen hinta tommoseen normaaliin kylppäriin.
        Jossa nyt on vaikka 17- 20 neliöö seinää ja 6-9 m2 lattiaa. Maxitin tavaralla reunanauhoineen ja parilla lattiakaivollakin varustettu on tommosen hintanen homma.
        ei siis tasoite- tai kuivatustöitä jne...
        onko tossa sun mielestä jotain ihmeellistä?

        edelliseen viestiin.Siellä näytti olevan kirjoitusvirheitäkin mutta asia varmaan kumminkin selvisi.
        Tarkennukseksi sanoisin tohon vielä, että työn ajallinen määrä on käytännössä melkein sama,olipa neliöitä 30 tai 40.
        Työvaiheet ovat kuitenkin samat.Tietty työvaihe vie tietyn ajan.On käytännössä merkityksetöntä onko reunanauhaa laitettava 5 metriä vai 8 metriä.Työajan ero on em.tapauksessa kuitenkin vain korkeintaan joitakin minuutteja.
        Missään tapauksessa työmäärä ei kasva tuntia suuremmaksi vaikka neliöitä olisi esim 20 prosenttia enemmän.
        Hintaero tulee tarvikemenekistä.
        Toimintamme on osakeyhtiöpohjaista ja olemme toimineet 22 vuotta.
        Teemme 90 prosenttia töistämme tuntitöinä.
        Esimerkkikylppärin työaika vesieristyksen osalta on 8 tuntia,laskutustuntihintamme on 31.11 € sis.alv 22%
        Toimimme keskisuomen alueella ja olemme ilmeisesti pärjänneet jotenkuten päätellen siitä että tuo AAA sertifikaatti on tullut nyt kahtena vuotena peräkkäin.
        Teemme kaikki rakennusalan työt mutta olemme erikoistuneet kerrostalojen sisäpuolisiin korjauksiin.
        Erikoisalamme on ollut maalaus ja tapetointi työt,sekä asuntojen märkätilat.
        Märkätiloihin tulee yleensä lattiamatto ja seiniin laatoitus.
        Itse olen se joka asentaa matot,sekä tekee em.tilojen tasoite ja vesieristystyöt.
        Teemme myös kuivatustyöt ja mittaukset märkätiloihin.
        Niin että tälleen täällä keskisuomessa töhelletään.


      • maksat

        50 egeä tunti?
        Etkö saa ketään oikeella hinnalla?


      • märkää ?
        vielä tohon kirjoitti:

        edelliseen viestiin.Siellä näytti olevan kirjoitusvirheitäkin mutta asia varmaan kumminkin selvisi.
        Tarkennukseksi sanoisin tohon vielä, että työn ajallinen määrä on käytännössä melkein sama,olipa neliöitä 30 tai 40.
        Työvaiheet ovat kuitenkin samat.Tietty työvaihe vie tietyn ajan.On käytännössä merkityksetöntä onko reunanauhaa laitettava 5 metriä vai 8 metriä.Työajan ero on em.tapauksessa kuitenkin vain korkeintaan joitakin minuutteja.
        Missään tapauksessa työmäärä ei kasva tuntia suuremmaksi vaikka neliöitä olisi esim 20 prosenttia enemmän.
        Hintaero tulee tarvikemenekistä.
        Toimintamme on osakeyhtiöpohjaista ja olemme toimineet 22 vuotta.
        Teemme 90 prosenttia töistämme tuntitöinä.
        Esimerkkikylppärin työaika vesieristyksen osalta on 8 tuntia,laskutustuntihintamme on 31.11 € sis.alv 22%
        Toimimme keskisuomen alueella ja olemme ilmeisesti pärjänneet jotenkuten päätellen siitä että tuo AAA sertifikaatti on tullut nyt kahtena vuotena peräkkäin.
        Teemme kaikki rakennusalan työt mutta olemme erikoistuneet kerrostalojen sisäpuolisiin korjauksiin.
        Erikoisalamme on ollut maalaus ja tapetointi työt,sekä asuntojen märkätilat.
        Märkätiloihin tulee yleensä lattiamatto ja seiniin laatoitus.
        Itse olen se joka asentaa matot,sekä tekee em.tilojen tasoite ja vesieristystyöt.
        Teemme myös kuivatustyöt ja mittaukset märkätiloihin.
        Niin että tälleen täällä keskisuomessa töhelletään.

        Joo... 31,11 € sis. Alv Täällä pk-seudulla hinta on kuitenkin n. 35,00 € Alv. , ja kysyjä tais olla täältä suunnalta. Tehän voitte eristää vaikka ilmaiseksi siellä keskisuomessa, ja laitella niitä mattoja ? lattioihinne...Onnea vaan !


      • niin varmaan
        märkää ? kirjoitti:

        Joo... 31,11 € sis. Alv Täällä pk-seudulla hinta on kuitenkin n. 35,00 € Alv. , ja kysyjä tais olla täältä suunnalta. Tehän voitte eristää vaikka ilmaiseksi siellä keskisuomessa, ja laitella niitä mattoja ? lattioihinne...Onnea vaan !

        onkin asian laita.Työmaat on tossa 5 kilometrin säteellä kotoa jne.. omat etunsa varmaan on minulla tässä duunissa täällä suunnalla.Noin 10 min.siitä kun lähden aamukahvin jälkeen niin oon jo pelipaikalla.


      • jusa1
        hinta! kirjoitti:

        5,46e/m2 alv. Palkkaisin sinut mielelläni? teetkö omiin nimiin?

        Tuohon hintaan minulla on tyyny hyvin. t:sertifioitu asentaja pk-seutu.


    • remontti-aalto

      mä voin tulla iltaisin laittelee vedeneristeitä pääkaupunkiseudulle.kokemusta on ja sertifikaatti löytyy ja kuitin saat ja y-tunnus löytyy eli voit laittaa veroihin rempan.t.remontti-aalto 0451285365 ja myös muita kodin remppoja hintaan 32e/h alv

    • kpskhh

      Täällä myös suunnitellaan remppaa. Sain tarjouksenkin, joka näytti tehdyn erään laskurin mukaan, vaikka vähän riisutumpaa tarjousta pyytelin. Onko tuntityö sopimuksen mukaisesti yrityksille jotenkin vaikeaa?

    • Matto...

      Laita kunnon muovimatto niin ei tule kosteus ongelmia. En enää laita laattoja saumat kusee.

    • on nähty

      Noilla ..tun sertifikaateilla ei ole totuuden kanssa tuon taivaallista merkitystä.

    • vesieristys_hinta
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe