Kauhea kankkunen

aina.....

Miks ihmeessä mule tulee aina aivan hirvittvä kankkunen. Haluaisin käydä ravintolassa ja tavata siellä tuttuja ja viihtyä, mutta mulle tulee aivan hirvittävä kohmelo. Makaan koko seuraavan päivän sängyn pohjalla ja oksennan iltaan asti ja päätä särkee...
ei muille kavereille tämmöstä tule.. mikä mussa on vikana...en edes juo paljon...olen kokeillut vaikka mitä.. juonut siis vain kaljaa seuraavalla kerralla viiniä ja sitte seuraavalla kerralla kirkasta, mutta aina sama juttu.. kauhea krapula...

13

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateellinen.

      Sinulla on todellista toivoa siitä, että sinusta ei koskaan tule alkoholistia.
      Toivon sinun parhaaksesi kankkustesi alituista pahenemista.

    • pelastaja*

      käy jossakin pelastusarmeijan tilaisuudessa, sieltä saat ohjeita kuinka välttyä yrrjöltä, kyösstiltä ja hyassintilta.

    • kaljaa

      Älä juo kaljaa; juo sen sijaan olutta.

    • hana

      Juo seuraavalla kerralla PALJON! Light-limsaa, vettä, kivennäisvettä, kahvia, kaakaota, teetä, jääteetä ym. ym. Tuskin se että tapaat kavereita ja käyt ravintolassa vielä pahaa oloa aiheuttaa. Se mitä laitat suuhusi tekee sen pahan olon. Alkoholi on hermomyrkky ja jopa kaljassa on alkoholia.

      • Absolutisti

        Krapula johtuu kropan kuivumisesta, eli kun juot alkoholipitoista juomaa niin pitäisi myös juoda vettä melkein kaksinkertainen määrä alkoholi juomaan verrattuna ettei sitä kuivumistilaa tulisi, josta huono oli johtuu...


    • Absolutisti

      Tarkoituksenihan oli tietenkin vastata sinulle, eikä tälle toiselle vastaajalle...

    • vaikka juo vähän

      Harmittaa minuakin, kun olisi kiva ystävien kanssa pari lasillista nauttia ja istua juhlimaan esim. nyt vappuna. Vaan eipä voi, tulee aina kauhee olo seuraavana päivänä.En juo paljon, kaksi lasillista valkkaria viimeksikin ja seuraavana päivänä oli kauhee jysäri !! Mitä ovat kakstuspillerit joita nyt mainostetaan ?? Onko jollain kokemusta ??

      • erikoista,

        että noin vähästä määrästä tulee kankkunen. Tosin sinulla ei ole vaaraa alkoholisoitua, ei ainakaan järjen mukaan, mutta alkoholismi ei olekaan mikään järjen juttu.

        Etkö voisi ajatella, että ottaisit seurassa alkoholitonta juomaa. Saisit silti olla hengaamassa mukana ja ihmettelijöille voi ihan totuuden mukaisesti vain sanoa, että alkoholi ei sovi minulle. Nykyään näyttää olevan jopa muotia olla ns. streittari, joka ei ota yhtään viinaa. Ajattele aina seuraavaa päivää, joten eiköhän se viinan haluaminen siihen katoa.

        Minulle asia on hieman toisenlainen, eli olen alkoholisti, joka ei voi ottaa yhtään ja silti olen alkanut käydä kavereitteni kanssa ulkona. Himo on jo minulta poistunut, joten siinä mielessä on helppo olla, mutta ne jutut alkavat tuossa iltakymmenen aikoihin olla sitä luokkaa, että poistun ihan mieluusti seurasta. Eipähän tartte kenenkään hävetä juttujaan seurassani sitten myöhemmin.


      • Herkkä päinen

        Jäävesi !

        Minä aika usein juon raflassa alkoholin lisäksi jäävettä, koska minulla on aika herkkä pää, niin kohmelo varmasti on aamulla. Jäävesi auttaa aika hyvin.

        Alkoholihan kuivattaa, joten nestehukka on kyseessä.

        En juo alkoholia säännöllisesti, vaan otan satunnaisesti, joskus.


      • Anonyymi
        erikoista, kirjoitti:

        että noin vähästä määrästä tulee kankkunen. Tosin sinulla ei ole vaaraa alkoholisoitua, ei ainakaan järjen mukaan, mutta alkoholismi ei olekaan mikään järjen juttu.

        Etkö voisi ajatella, että ottaisit seurassa alkoholitonta juomaa. Saisit silti olla hengaamassa mukana ja ihmettelijöille voi ihan totuuden mukaisesti vain sanoa, että alkoholi ei sovi minulle. Nykyään näyttää olevan jopa muotia olla ns. streittari, joka ei ota yhtään viinaa. Ajattele aina seuraavaa päivää, joten eiköhän se viinan haluaminen siihen katoa.

        Minulle asia on hieman toisenlainen, eli olen alkoholisti, joka ei voi ottaa yhtään ja silti olen alkanut käydä kavereitteni kanssa ulkona. Himo on jo minulta poistunut, joten siinä mielessä on helppo olla, mutta ne jutut alkavat tuossa iltakymmenen aikoihin olla sitä luokkaa, että poistun ihan mieluusti seurasta. Eipähän tartte kenenkään hävetä juttujaan seurassani sitten myöhemmin.

        Juoppoja alkoholisteja on ahti k, irvin,sorsakoski, k Tapio, pate,Juice, Eppu, Koistinen ja , tuskin lintilä ja loiro, nykäset ja isä mikro.


    • Pascal-Apio

      Sietokyky.

      • Anonyymi

        Illalla muistaa kusta, niin aamulla ei sitä Oo sitte päässä.


    • Herkkäpäinen

      Väärään meni, pahoittelen. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe