Kauhea kankkunen

aina.....

Miks ihmeessä mule tulee aina aivan hirvittvä kankkunen. Haluaisin käydä ravintolassa ja tavata siellä tuttuja ja viihtyä, mutta mulle tulee aivan hirvittävä kohmelo. Makaan koko seuraavan päivän sängyn pohjalla ja oksennan iltaan asti ja päätä särkee...
ei muille kavereille tämmöstä tule.. mikä mussa on vikana...en edes juo paljon...olen kokeillut vaikka mitä.. juonut siis vain kaljaa seuraavalla kerralla viiniä ja sitte seuraavalla kerralla kirkasta, mutta aina sama juttu.. kauhea krapula...

13

2837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateellinen.

Sinulla on todellista toivoa siitä, että sinusta ei koskaan tule alkoholistia.
      Toivon sinun parhaaksesi kankkustesi alituista pahenemista.

• pelastaja*

käy jossakin pelastusarmeijan tilaisuudessa, sieltä saat ohjeita kuinka välttyä yrrjöltä, kyösstiltä ja hyassintilta.

• kaljaa

Älä juo kaljaa; juo sen sijaan olutta.

• hana

Juo seuraavalla kerralla PALJON! Light-limsaa, vettä, kivennäisvettä, kahvia, kaakaota, teetä, jääteetä ym. ym. Tuskin se että tapaat kavereita ja käyt ravintolassa vielä pahaa oloa aiheuttaa. Se mitä laitat suuhusi tekee sen pahan olon. Alkoholi on hermomyrkky ja jopa kaljassa on alkoholia.

• Absolutisti

Krapula johtuu kropan kuivumisesta, eli kun juot alkoholipitoista juomaa niin pitäisi myös juoda vettä melkein kaksinkertainen määrä alkoholi juomaan verrattuna ettei sitä kuivumistilaa tulisi, josta huono oli johtuu...

• Absolutisti

Tarkoituksenihan oli tietenkin vastata sinulle, eikä tälle toiselle vastaajalle...

• vaikka juo vähän

Harmittaa minuakin, kun olisi kiva ystävien kanssa pari lasillista nauttia ja istua juhlimaan esim. nyt vappuna. Vaan eipä voi, tulee aina kauhee olo seuraavana päivänä.En juo paljon, kaksi lasillista valkkaria viimeksikin ja seuraavana päivänä oli kauhee jysäri !! Mitä ovat kakstuspillerit joita nyt mainostetaan ?? Onko jollain kokemusta ??

• erikoista,

että noin vähästä määrästä tulee kankkunen. Tosin sinulla ei ole vaaraa alkoholisoitua, ei ainakaan järjen mukaan, mutta alkoholismi ei olekaan mikään järjen juttu.

Etkö voisi ajatella, että ottaisit seurassa alkoholitonta juomaa. Saisit silti olla hengaamassa mukana ja ihmettelijöille voi ihan totuuden mukaisesti vain sanoa, että alkoholi ei sovi minulle. Nykyään näyttää olevan jopa muotia olla ns. streittari, joka ei ota yhtään viinaa. Ajattele aina seuraavaa päivää, joten eiköhän se viinan haluaminen siihen katoa.

Minulle asia on hieman toisenlainen, eli olen alkoholisti, joka ei voi ottaa yhtään ja silti olen alkanut käydä kavereitteni kanssa ulkona. Himo on jo minulta poistunut, joten siinä mielessä on helppo olla, mutta ne jutut alkavat tuossa iltakymmenen aikoihin olla sitä luokkaa, että poistun ihan mieluusti seurasta. Eipähän tartte kenenkään hävetä juttujaan seurassani sitten myöhemmin.

• Herkkä päinen

Jäävesi !

Minä aika usein juon raflassa alkoholin lisäksi jäävettä, koska minulla on aika herkkä pää, niin kohmelo varmasti on aamulla. Jäävesi auttaa aika hyvin.

Alkoholihan kuivattaa, joten nestehukka on kyseessä.

En juo alkoholia säännöllisesti, vaan otan satunnaisesti, joskus.

• Anonyymi
        erikoista, kirjoitti:

että noin vähästä määrästä tulee kankkunen. Tosin sinulla ei ole vaaraa alkoholisoitua, ei ainakaan järjen mukaan, mutta alkoholismi ei olekaan mikään järjen juttu.

Etkö voisi ajatella, että ottaisit seurassa alkoholitonta juomaa. Saisit silti olla hengaamassa mukana ja ihmettelijöille voi ihan totuuden mukaisesti vain sanoa, että alkoholi ei sovi minulle. Nykyään näyttää olevan jopa muotia olla ns. streittari, joka ei ota yhtään viinaa. Ajattele aina seuraavaa päivää, joten eiköhän se viinan haluaminen siihen katoa.

Minulle asia on hieman toisenlainen, eli olen alkoholisti, joka ei voi ottaa yhtään ja silti olen alkanut käydä kavereitteni kanssa ulkona. Himo on jo minulta poistunut, joten siinä mielessä on helppo olla, mutta ne jutut alkavat tuossa iltakymmenen aikoihin olla sitä luokkaa, että poistun ihan mieluusti seurasta. Eipähän tartte kenenkään hävetä juttujaan seurassani sitten myöhemmin.

Juoppoja alkoholisteja on ahti k, irvin,sorsakoski, k Tapio, pate,Juice, Eppu, Koistinen ja , tuskin lintilä ja loiro, nykäset ja isä mikro.

• Pascal-Apio

Sietokyky.

• Anonyymi

Illalla muistaa kusta, niin aamulla ei sitä Oo sitte päässä.

• Herkkäpäinen

Väärään meni, pahoittelen. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 478
      6906
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      219
      2488
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      143
      1774
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1708
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1113
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      920
    Aihe