Kauhea kankkunen

aina.....

Miks ihmeessä mule tulee aina aivan hirvittvä kankkunen. Haluaisin käydä ravintolassa ja tavata siellä tuttuja ja viihtyä, mutta mulle tulee aivan hirvittävä kohmelo. Makaan koko seuraavan päivän sängyn pohjalla ja oksennan iltaan asti ja päätä särkee...
ei muille kavereille tämmöstä tule.. mikä mussa on vikana...en edes juo paljon...olen kokeillut vaikka mitä.. juonut siis vain kaljaa seuraavalla kerralla viiniä ja sitte seuraavalla kerralla kirkasta, mutta aina sama juttu.. kauhea krapula...

16

3246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateellinen.

      Sinulla on todellista toivoa siitä, että sinusta ei koskaan tule alkoholistia.
      Toivon sinun parhaaksesi kankkustesi alituista pahenemista.

    • pelastaja*

      käy jossakin pelastusarmeijan tilaisuudessa, sieltä saat ohjeita kuinka välttyä yrrjöltä, kyösstiltä ja hyassintilta.

    • kaljaa

      Älä juo kaljaa; juo sen sijaan olutta.

      • Anonyymi

        Juo sitkeästi päivittäin kaikensortin viinaa, näin kehität itsellesi vastustuskyvyn krapulaa vastaan.
        Ottaa noin vuoden, niin huomaat ettei kankkusta ole eikä tule!


    • hana

      Juo seuraavalla kerralla PALJON! Light-limsaa, vettä, kivennäisvettä, kahvia, kaakaota, teetä, jääteetä ym. ym. Tuskin se että tapaat kavereita ja käyt ravintolassa vielä pahaa oloa aiheuttaa. Se mitä laitat suuhusi tekee sen pahan olon. Alkoholi on hermomyrkky ja jopa kaljassa on alkoholia.

      • Absolutisti

        Krapula johtuu kropan kuivumisesta, eli kun juot alkoholipitoista juomaa niin pitäisi myös juoda vettä melkein kaksinkertainen määrä alkoholi juomaan verrattuna ettei sitä kuivumistilaa tulisi, josta huono oli johtuu...


    • Absolutisti

      Tarkoituksenihan oli tietenkin vastata sinulle, eikä tälle toiselle vastaajalle...

    • vaikka juo vähän

      Harmittaa minuakin, kun olisi kiva ystävien kanssa pari lasillista nauttia ja istua juhlimaan esim. nyt vappuna. Vaan eipä voi, tulee aina kauhee olo seuraavana päivänä.En juo paljon, kaksi lasillista valkkaria viimeksikin ja seuraavana päivänä oli kauhee jysäri !! Mitä ovat kakstuspillerit joita nyt mainostetaan ?? Onko jollain kokemusta ??

      • erikoista,

        että noin vähästä määrästä tulee kankkunen. Tosin sinulla ei ole vaaraa alkoholisoitua, ei ainakaan järjen mukaan, mutta alkoholismi ei olekaan mikään järjen juttu.

        Etkö voisi ajatella, että ottaisit seurassa alkoholitonta juomaa. Saisit silti olla hengaamassa mukana ja ihmettelijöille voi ihan totuuden mukaisesti vain sanoa, että alkoholi ei sovi minulle. Nykyään näyttää olevan jopa muotia olla ns. streittari, joka ei ota yhtään viinaa. Ajattele aina seuraavaa päivää, joten eiköhän se viinan haluaminen siihen katoa.

        Minulle asia on hieman toisenlainen, eli olen alkoholisti, joka ei voi ottaa yhtään ja silti olen alkanut käydä kavereitteni kanssa ulkona. Himo on jo minulta poistunut, joten siinä mielessä on helppo olla, mutta ne jutut alkavat tuossa iltakymmenen aikoihin olla sitä luokkaa, että poistun ihan mieluusti seurasta. Eipähän tartte kenenkään hävetä juttujaan seurassani sitten myöhemmin.


      • Herkkä päinen

        Jäävesi !

        Minä aika usein juon raflassa alkoholin lisäksi jäävettä, koska minulla on aika herkkä pää, niin kohmelo varmasti on aamulla. Jäävesi auttaa aika hyvin.

        Alkoholihan kuivattaa, joten nestehukka on kyseessä.

        En juo alkoholia säännöllisesti, vaan otan satunnaisesti, joskus.


      • Anonyymi
        erikoista, kirjoitti:

        että noin vähästä määrästä tulee kankkunen. Tosin sinulla ei ole vaaraa alkoholisoitua, ei ainakaan järjen mukaan, mutta alkoholismi ei olekaan mikään järjen juttu.

        Etkö voisi ajatella, että ottaisit seurassa alkoholitonta juomaa. Saisit silti olla hengaamassa mukana ja ihmettelijöille voi ihan totuuden mukaisesti vain sanoa, että alkoholi ei sovi minulle. Nykyään näyttää olevan jopa muotia olla ns. streittari, joka ei ota yhtään viinaa. Ajattele aina seuraavaa päivää, joten eiköhän se viinan haluaminen siihen katoa.

        Minulle asia on hieman toisenlainen, eli olen alkoholisti, joka ei voi ottaa yhtään ja silti olen alkanut käydä kavereitteni kanssa ulkona. Himo on jo minulta poistunut, joten siinä mielessä on helppo olla, mutta ne jutut alkavat tuossa iltakymmenen aikoihin olla sitä luokkaa, että poistun ihan mieluusti seurasta. Eipähän tartte kenenkään hävetä juttujaan seurassani sitten myöhemmin.

        Juoppoja alkoholisteja on ahti k, irvin,sorsakoski, k Tapio, pate,Juice, Eppu, Koistinen ja , tuskin lintilä ja loiro, nykäset ja isä mikro.


    • Pascal-Apio

      Sietokyky.

      • Anonyymi

        Illalla muistaa kusta, niin aamulla ei sitä Oo sitte päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illalla muistaa kusta, niin aamulla ei sitä Oo sitte päässä.

        Kusitauko paikalla ja rapula hellittää huomenna! Siis kuse, kuse ja kuse, vaikka pääsi tyhjäksi!


    • Herkkäpäinen

      Väärään meni, pahoittelen. ;)

    • Anonyymi

      Onnen pekka, mulle ei juovana aikana kankkusia tullut mutta morkkiksia sitäkin enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe