fujitsu amilo omistajat

pietari23

Multa halkesi näppäimistön reunoista kuoret korjatiin takuuseen halkesi uudestaan 6kk kuluttua väittävät fujitsulla että normaalia että muovi ei kestä käyttöä? onko muilla ollut vastaava vika

10

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Eiköhän kyse ole suunnitteluvirheestä. Onhan noita samoja vikoja ollut muissakin vähän laadukkaimmissakin koneissa mutta yleensä ne viat korjataan kokoonpanolinjoilla vai vihkaa.

Fujitsun kohdalla tosin vikaa ei viitsitä välttämättä korjata kun sillä tulee eri malleja siihen tahtiin ettei olemassaolevia linjastoihin jakseta panostaa toisin kuin tietokoneilla joilla on pitkäikäiset mallistot (kuten Thinkpadillä, Applella).

Jos kyseessä on suunnitteluvika ja osat valmistetaan samalla tavalla kuin ennenkin niin ainoa juttu mitä Fujitsu tekee on se että se vaihdattaa muutaman kerran kuoret ja toivoo että asiakas kyllästyy vaihdattamaan kuoret uudelleen ja yhä uudelleen. Seuraavassa mallissa vika on varmaan jo korjattu mutta uuden mallin mukana voi tulla muita vastaavia vikoja joita ei ollut vanhassa mallissa.

• jason-blue

Kyllä koneen pitää käyttöä kestää, vaikka olis halpa kone ja siksi normaalia, niin sen on silti kestettävä käyttöä ja myyjä on vastuussa takuuajan jälkeenkin.

• ...

Oliskohan kuitenkin käyttövirhe. Älä nosta konetta kulmasta. Kurja homma vaihdella päällikuoria.

• jason-blue

Mä pystyn kannatteleen omaa konetta kulmasta, ja koneen runko hädin tuskin taipuu.

• ...
        jason-blue kirjoitti:

Mä pystyn kannatteleen omaa konetta kulmasta, ja koneen runko hädin tuskin taipuu.

Mut sulla on vissiin joku mäkbuukki tai pro jotka on vähän parempaa tekoa, kuin tavanomaiset kuluttajaläppärit. Kullä mun lifebookit kestää nostelua, mutta isompirunkoisten kanssa ei viitti ottaa riskiä, kun on kuitekin kaksi toimivaa kättä.

• Kestääpi
        ... kirjoitti:

Mut sulla on vissiin joku mäkbuukki tai pro jotka on vähän parempaa tekoa, kuin tavanomaiset kuluttajaläppärit. Kullä mun lifebookit kestää nostelua, mutta isompirunkoisten kanssa ei viitti ottaa riskiä, kun on kuitekin kaksi toimivaa kättä.

Nostelua. Vaikka on halpa.

• jason-blue
        Kestääpi kirjoitti:

Nostelua. Vaikka on halpa.

se on niin kovin kevyt, mikä ei todellakaan ole huono juttu.

Toiseks, sen rungon rakenne näyttää kokoon suhteutettuna todella jäykältä, mitä noita purkukuvia kattelin.

• ... kirjoitti:

ovat paskaromua muutenkin, ja tuotetuki vielä sitäkin kurjempaa huijausta.

• Mulla ainakin

Mulla on acerin 3103 wlmi ja ei tässä ainakaan ole mitään kuoriin liittyvää ole ilmennyt, kohta tulee vuosi täyteen. kaikki pelaa niinkun pitää.

• nomen

Miksi jatkuvasti yleistetään ja moititaan joitakin merkkejä yksilöimättä mallia. Jokaisella valmistajalla on useita eri malleja. On väärin verrata jonkin halpismallin omin aisuuksia koko saman valmistajan malleihin.

Itselläni on Fujitsu Amilo 3438 G malli toiminut moitteettomasti jo n. 3 vuotta. Alkuperäinen akku ja tehot yhä 100 %. Kuorissa tai muissakaan osíssa en ole havainnut mitään virheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      342
      12050
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      361
      8036
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      3444
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2298
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      157
      2297
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1686
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1281
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      61
      1139
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      918
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      350
      843
    Aihe