vauvaöljy liukuvoiteena, ok?

Onko se ihan ok jos käyttää vauvaöljyä liukuvoiteena? Satuin ostamaan sitä mieheni kanssa (itse olen nainen siis) kun piti ostaa hierontaöljyä, mut ei oltu viel ostettu vaik piti. Nyt käytettäis vauvaöljyä hierontaöljynä ja jos mahdollista niin myös liukuvoiteena.
Ilmoita

4 Vastausta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

kokemusta on
Ilmoita
Olen keski-ikäinen mies ja käyttänyt menestyksellä Natusan baby oilia kaikkeen sekstailuun. Pimppiin, peppuun ja eroottiseen hierontaan. On halpaa ja riittoisaa. Hajuton, väritön ja mauton ja tuhansilla pikkuvauvoilla testattu ja turvalliseksi todettu. Myös allergikoille sopiva. Vaikka kalu tai pimppi olisi vauvaöljyssä, niin suuseksiä voi harrastaa, koska maku- tai hajuhaittaa ei ole.
Ei ole vielä kukaan ihmetellyt, miksi keski-ikäinen mies ostaa vauvaöljyä marketissa. Sekin etu vielä :)
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Ei todellakaan ole suotavaa käyttää liukuvoiteena... Saattaa aiheuttaa hiivatulehduksen emättimeen ja lisäksi heikentää lateksi kondomin kestävyyttä.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Kyllä se ihan ok on, jääny muistiin kun yks nainen tuli kylään ja sillä oli vauvaöljyä pullollinen millä se sit liukasti mun kalun ja sit käsin runkkas mut. Käyttäny sit ittekii käsitöissä monesti .
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

vauvaöljy liukuvoiteena, ok?

Onko se ihan ok jos käyttää vauvaöljyä liukuvoiteena? Satuin ostamaan sitä mieheni kanssa (itse olen nainen siis) kun piti ostaa hierontaöljyä, mut ei oltu viel ostettu vaik piti. Nyt käytettäis vauvaöljyä hierontaöljynä ja jos mahdollista niin myös liukuvoiteena.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta