Onko se ihan ok jos käyttää vauvaöljyä liukuvoiteena? Satuin ostamaan sitä mieheni kanssa (itse olen nainen siis) kun piti ostaa hierontaöljyä, mut ei oltu viel ostettu vaik piti. Nyt käytettäis vauvaöljyä hierontaöljynä ja jos mahdollista niin myös liukuvoiteena.
vauvaöljy liukuvoiteena, ok?
4
2206
Vastaukset
- kolmen lapsen äiti
kokemusta on
- riittoisaa
Olen keski-ikäinen mies ja käyttänyt menestyksellä Natusan baby oilia kaikkeen sekstailuun. Pimppiin, peppuun ja eroottiseen hierontaan. On halpaa ja riittoisaa. Hajuton, väritön ja mauton ja tuhansilla pikkuvauvoilla testattu ja turvalliseksi todettu. Myös allergikoille sopiva. Vaikka kalu tai pimppi olisi vauvaöljyssä, niin suuseksiä voi harrastaa, koska maku- tai hajuhaittaa ei ole.
Ei ole vielä kukaan ihmetellyt, miksi keski-ikäinen mies ostaa vauvaöljyä marketissa. Sekin etu vielä :) - Anonyymi
Ei todellakaan ole suotavaa käyttää liukuvoiteena... Saattaa aiheuttaa hiivatulehduksen emättimeen ja lisäksi heikentää lateksi kondomin kestävyyttä.
- Anonyymi
Kyllä se ihan ok on, jääny muistiin kun yks nainen tuli kylään ja sillä oli vauvaöljyä pullollinen millä se sit liukasti mun kalun ja sit käsin runkkas mut. Käyttäny sit ittekii käsitöissä monesti .
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13410647
- 525120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442322Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292043
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411472Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291154Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341113Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007