Eli olisin ostamassa tipon 1.6 dgt mitä mieltä...kokemuksia..vikoja...kuin paljo syö...???
FIATISTA KOKEMUKSIA????
5
767
Vastaukset
- am.
twincam malli söi jotain 7 litraa satasella. ohc malli ehkä syö hieman vähemmän. Kokemukset positiivisia. Hyvä olis osata pientä korjaushommaa tehdä itse. Esim. lamppujen johtojen hapettuminen tms. tavallista. Hyvä ajotuntuma, kulkee sopivasti.
- jorkke
lisää kokemuksia kiitos???
- Tipoilua jo 11 v
Katso vanhoja viestejä. Siellä on minun ja monen muun kommentteja.
Kesälomamatkalla pääsin jopa 5,5 litraan satasella rauhallisella maantieajolla.
Oma kulkupeli vm1989 ja 220 000 km sekä toimii ikäisekseen edelleen hyvin. Tässä vaiheessa jo halpoja kilometrejä.
- ex tipoisti
dgt:ssä kuulemma häikkiä muita enemmän sähköpuolella, johdot hapettuu ja kontaktit kusee. ajoin omallani 240tkm ilman isompia murheita. paskaakaan et siitä tule enää vaihdossa saamaan mutta jos edullinen ja siisti niin miksi ei?
- am.
ostin 2000 vuonna tipo -91 mallin n. 12tmk hintaan ja myin sen kakspuolvuotta myöhemmin tonnia halvemmalla. Arvo laskee tän hintaluokan autoissa sopivalla nopeudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862