Mitenköhän saisi lisäheppoja gti swiftiin??Suodin ja putkisto on jo.Löytyykö täältä swiftin virittelijöitä joilla voisi joitain niksejä olla??
Lisäheppoja??
34
2243
Vastaukset
- San Remo Red
Mulla on tarkat ohjeet Miten siitä saadaan n.123 hp luotettavuuden kärsimättä.
- Nina
Mitä kaikkea oot laittanu??Voi olla vaikea löytää osia yms...oon meinaa huomannu.Miten ois nokkien laita??
- San remo red
Nina kirjoitti:
Mitä kaikkea oot laittanu??Voi olla vaikea löytää osia yms...oon meinaa huomannu.Miten ois nokkien laita??
Nokat on ok, suuttimet pitää vaihtaa, paineensäädin, säädettävät nokkapöyrät tehdä, puristuksia nostaa, alapää tasapainottaa,imu- ja pakoputki mitoittaa oikein, sytkä säätää ja alipainepois käytöstä yms. pientä. Hydrauliset nostimet eivät myöskään tahdo ehtiä mukaan. Mulla on hyvät ohjeet kansissa mutta tutkimustyöstäni en viitsi aivan lahjaksi muille antaa. Siinä on tarkat ohjeet.
- San remo red
San remo red kirjoitti:
Nokat on ok, suuttimet pitää vaihtaa, paineensäädin, säädettävät nokkapöyrät tehdä, puristuksia nostaa, alapää tasapainottaa,imu- ja pakoputki mitoittaa oikein, sytkä säätää ja alipainepois käytöstä yms. pientä. Hydrauliset nostimet eivät myöskään tahdo ehtiä mukaan. Mulla on hyvät ohjeet kansissa mutta tutkimustyöstäni en viitsi aivan lahjaksi muille antaa. Siinä on tarkat ohjeet.
Nokille löytyy ohjeistani myöskin oikeat arvot, unohdin mainita.. Toinen ja kalliimpi vaihtoehto on teholastu (alkuperäinen) hinta arvio oli Hertsikassa yli 2000 euroa ja Lancia deltan kaasuläppä (aivan hullun hintainen, ilmoitti Delta-auto).Tällä toisella vaihtoehdolla joudut luopumaan siististä tyhjäkäynnistä ja joudut katsastukseen lastun vuoksi...
- Nina
San remo red kirjoitti:
Nokille löytyy ohjeistani myöskin oikeat arvot, unohdin mainita.. Toinen ja kalliimpi vaihtoehto on teholastu (alkuperäinen) hinta arvio oli Hertsikassa yli 2000 euroa ja Lancia deltan kaasuläppä (aivan hullun hintainen, ilmoitti Delta-auto).Tällä toisella vaihtoehdolla joudut luopumaan siististä tyhjäkäynnistä ja joudut katsastukseen lastun vuoksi...
No noiden viritysten jälkeen pitäis auton vähän liikkuakkin...Vai sutiiko vaan???
- San remo red
Nina kirjoitti:
No noiden viritysten jälkeen pitäis auton vähän liikkuakkin...Vai sutiiko vaan???
Omani ei tälläkään hetkellä sudi, koska alusta on kunnossa ja auto on tehtaalla rakennettu painojakauman suhteenkin optimaalisen hyvin, eli valmiiksi tehtynä auton täytyy liikkua, koska se on suunniteltu A-ryhmän ralli käyttöön. Teho/ paino suhde on todella mahtava viritysten jälkeen, ottaean vielä huomioon auton kevyäen painon. Eli paljon vaikeampi on rakentaa 1500kg:t painavasta autosta. (Sekin kyllä onnistuu katso GTI kiihdytyskisoista Vanha VOLVOni (ANJ-740), kyllä panssarivaunukin kulkee. Kunhan sen turbottaa.) Alustan olen omaani saanut onnistumaan kahdenvuoden kokeilun tuloksena, lähdössä ei pääse kevittämään keulaa, jolloin pito säilyy. Alusta on vakio,ei madallettu kivireki. Autoni on rakennettu jokapäiväiseen käyttöön. Vaikkakin toimii tällähetkellä paremmin kesäkäytössä.
- Nina
San remo red kirjoitti:
Omani ei tälläkään hetkellä sudi, koska alusta on kunnossa ja auto on tehtaalla rakennettu painojakauman suhteenkin optimaalisen hyvin, eli valmiiksi tehtynä auton täytyy liikkua, koska se on suunniteltu A-ryhmän ralli käyttöön. Teho/ paino suhde on todella mahtava viritysten jälkeen, ottaean vielä huomioon auton kevyäen painon. Eli paljon vaikeampi on rakentaa 1500kg:t painavasta autosta. (Sekin kyllä onnistuu katso GTI kiihdytyskisoista Vanha VOLVOni (ANJ-740), kyllä panssarivaunukin kulkee. Kunhan sen turbottaa.) Alustan olen omaani saanut onnistumaan kahdenvuoden kokeilun tuloksena, lähdössä ei pääse kevittämään keulaa, jolloin pito säilyy. Alusta on vakio,ei madallettu kivireki. Autoni on rakennettu jokapäiväiseen käyttöön. Vaikkakin toimii tällähetkellä paremmin kesäkäytössä.
Juu,onhan sulla aikamoinen peli alla....Aattelin laittaa omaani spaxin säädettävät iskarit,kun rupee monroet olemaan aikasen lopussa.En myöskään ole madaltanut omaani,mielessä on joskus käynyt...Missäpäin vaikuttelet sussulla???
- San remo red
Nina kirjoitti:
Juu,onhan sulla aikamoinen peli alla....Aattelin laittaa omaani spaxin säädettävät iskarit,kun rupee monroet olemaan aikasen lopussa.En myöskään ole madaltanut omaani,mielessä on joskus käynyt...Missäpäin vaikuttelet sussulla???
Älä pilaa toimivaa allustaa säädettävillä, Monroe tuntuu toimivan parhaiten, kunhan on oikea monroe. Mun auto liikku etelä osassa maata, pääasiassa. Jos haluat koneesta ohjeet kirjallisessa muodossa voin myydä ne kohtuu hintaan. Iskariellekin voin neuvoa oikean ostopaikan..... ,jos yleinen hintataso huimaa päätä.Äläkä vaan huoli sensatracceja , jos haluat ajaa..
- San remo red
Nina kirjoitti:
Missä hinnoissa Spax liikkuu?
- Azon
San remo red kirjoitti:
Missä hinnoissa Spax liikkuu?
Missä oot auton tehot käyny mittauttamas? Mietin vaan et onko etelä-suomes montaki paikkaa? Ite asun tampereel.
- San remo red
Azon kirjoitti:
Missä oot auton tehot käyny mittauttamas? Mietin vaan et onko etelä-suomes montaki paikkaa? Ite asun tampereel.
Mittaus paikkojahan on kyllä, ks. auton tehot on mittasi Helsingin teknillinen opppilaitos.
- San remo red
Azon kirjoitti:
ko on ainoastaan Etelä-Suomea.
- Nina
San remo red kirjoitti:
ko on ainoastaan Etelä-Suomea.
Spaxin säädettäviä iskareita ei oikein tahdo saada....Säädettävät kynätolpat sais kyllä mutta hinnat liikkuu siinä 1500 euron kieppeillä...
- Nina
Nina kirjoitti:
Spaxin säädettäviä iskareita ei oikein tahdo saada....Säädettävät kynätolpat sais kyllä mutta hinnat liikkuu siinä 1500 euron kieppeillä...
No paljonko pyytäisit niistä ohjeista??Kiinnostaisi meinaa kyllä.Itse liikuskelen Vantaalla.
- San remo red
Nina kirjoitti:
Suosittelenkin hankkimaan Monroet... Missä päin sun suZuki liikkuu?
- Nina
San remo red kirjoitti:
Suosittelenkin hankkimaan Monroet... Missä päin sun suZuki liikkuu?
Mun sussuki liikkuu täällä tikkurila-kerava välillä...Oon katellu monroen iskareita...ei olis pahan hintaisia.
- San remo red
Nina kirjoitti:
Mun sussuki liikkuu täällä tikkurila-kerava välillä...Oon katellu monroen iskareita...ei olis pahan hintaisia.
Minkälaisiin hintoihin oot päässyt? HUOM: Motonetistä et ainakaan saa GTI iskareita, vaikka ne niin väittää.Monella muullakin sama ongelma. Gti:hin pitää olla taakse tappi/lenkki. Ja etupään iskarit useimmilla väärän mittaiset.
- Nina
San remo red kirjoitti:
Minkälaisiin hintoihin oot päässyt? HUOM: Motonetistä et ainakaan saa GTI iskareita, vaikka ne niin väittää.Monella muullakin sama ongelma. Gti:hin pitää olla taakse tappi/lenkki. Ja etupään iskarit useimmilla väärän mittaiset.
Motonetista en oo kyselly iskareita.Kyselin varakiristä monroeta ja joku 77 euroa olis etupän iskarit ja taakse 40 euroa.Bilstein olis sitten suunnilleen tupla hinta monroeen verrattuna.
- Nina
Nina kirjoitti:
Motonetista en oo kyselly iskareita.Kyselin varakiristä monroeta ja joku 77 euroa olis etupän iskarit ja taakse 40 euroa.Bilstein olis sitten suunnilleen tupla hinta monroeen verrattuna.
Niin,paljonko haluaisit niistä ohjeista??
- San remo red
Nina kirjoitti:
hinnoista päätellen että taitaa olla tavallisen Swift:n iskarit. Oliko ne muuten öljy vai kaasut?
- San remo red
Nina kirjoitti:
Niin,paljonko haluaisit niistä ohjeista??
Halpa hinta tutkimustyölle on mielestäni 60 euroa. Kun ohjeet tulee kirjallisena. Se on tarkastettu inssilopputyö.
- Nina
San remo red kirjoitti:
hinnoista päätellen että taitaa olla tavallisen Swift:n iskarit. Oliko ne muuten öljy vai kaasut?
Enpä sen kummemmin niitä iskareita siinä sitten ihmetellyt...kaasu luulisin.Kyllä äijä väitti että gti:hin pitäis käydä.Varasin sussukihuoltoon ajan perjantaiksi sitä tarkastusta varten,saapahan selville että miksi se check engine valo palaa.Ei saanu monesta paikkaa bilsteinin iskareitakaan.mutta kynätolpat sais siltäkin jos teettäis,kaikkea ralliautoon saa mutta ei kadulle.
- San remo red
Nina kirjoitti:
Enpä sen kummemmin niitä iskareita siinä sitten ihmetellyt...kaasu luulisin.Kyllä äijä väitti että gti:hin pitäis käydä.Varasin sussukihuoltoon ajan perjantaiksi sitä tarkastusta varten,saapahan selville että miksi se check engine valo palaa.Ei saanu monesta paikkaa bilsteinin iskareitakaan.mutta kynätolpat sais siltäkin jos teettäis,kaikkea ralliautoon saa mutta ei kadulle.
Mulla on tieto mistä saat varmasti oikeat monroet ja kohtuu hintaan..
- Nina
No kerroppa mistäpäin sais ne iskarit??Ja varmasti oikeet..
- Nina
Tuli mieleen että tiedätkö paljonko suomesta löytyy näitä gti swiftejä,ja vanhempi koppaisia??
- San remo red
Lähetä E-mail osoite johon voin antaa yhteystiedot myyjästä.. Ei halua kaikkien tietävän.
- San remo red
Nina kirjoitti:
Tuli mieleen että tiedätkö paljonko suomesta löytyy näitä gti swiftejä,ja vanhempi koppaisia??
Gti määrät kasvaa tuonti autojen myötä, mutta Gxi:t ei ole tuotu kuin 12 kpl virallisen maahan tuojankautta ja suurin osa jo poissa ajosta. Mulla on muuten korin osia 87 vuosimalliin jos tarvit.
- Nina
San remo red kirjoitti:
Lähetä E-mail osoite johon voin antaa yhteystiedot myyjästä.. Ei halua kaikkien tietävän.
Muuten hyvä juttu,mutta mulla ei ole mailia....Minkävärinen autos muuten on??
- Nina
Nina kirjoitti:
Muuten hyvä juttu,mutta mulla ei ole mailia....Minkävärinen autos muuten on??
Juu,oon pari gxi:tä tavannu,mutta enemmän pidän gti:stä.Parempi 3 ovinen kuin 5 ovinen...ja ei niissä tietääkseeni ole muuta samaa kuin kone..alusta sun muut on varmaan sitten vähän toisenlaisia.
- San remo red
Nina kirjoitti:
Juu,oon pari gxi:tä tavannu,mutta enemmän pidän gti:stä.Parempi 3 ovinen kuin 5 ovinen...ja ei niissä tietääkseeni ole muuta samaa kuin kone..alusta sun muut on varmaan sitten vähän toisenlaisia.
Alusta on sama, akseli väli vain on vähän pidempi. Tarkoittaen että Gxi on vakaampi ajaa kovissakin nopeuksissa.
- Nina
San remo red kirjoitti:
Alusta on sama, akseli väli vain on vähän pidempi. Tarkoittaen että Gxi on vakaampi ajaa kovissakin nopeuksissa.
Kävin kyselemässä monroen refleksejä ja koko autoon tulisi maksamaan noin 360 euroa...ja on kaasut,ja kovin väitti gti:hin käyvän...Mitäs luulet??
- San remo red
Nina kirjoitti:
Kävin kyselemässä monroen refleksejä ja koko autoon tulisi maksamaan noin 360 euroa...ja on kaasut,ja kovin väitti gti:hin käyvän...Mitäs luulet??
Kokeile jos uskallat..Onnea, voi onnistuakin.
- Nina
San remo red kirjoitti:
Kokeile jos uskallat..Onnea, voi onnistuakin.
No mitkä olisi hyvät monroen iskarit??Kun ei missään tunnu muita löytyvän kuin originaleja tai sitten reflexejä tai sitten niitä sensatracceja.....
- JJL
http://www.ukswift.co.uk/
http://www.ssgti.net/
http://www.straffe.nu/urban.html
http://www.angelfire.com/de/ksj/myswift.html
http://www.angelfire.com/de/ksj/myswift2.html
http://pub83.ezboard.com/bteamswift
Ja älä nyt jumalauta rupea maksamaan jollekin pelkistä ohjeista... kehtaakin joku pyytää rahaa tiedoistaan. Törkeetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241