Ongelmani on se, että elämäni on kertakaikkiaan todella tylsää. Kaikki päivät tuntuvat samanlaisilta. Aamulla kouluun, koulusta kotiin, läksyt, salkkarit, suihkuun ja nukkumaan. Joka päivä toistuu tämä sama kaava. Tätä on hankala muuttaa koulun takia, kun en jaksa koulun jälkeen juuri tehdä mitään. Ja asun pienessä kylässä, jossa ei ole minkään laista toimintaa nuorille.
Ainut mikä minua välillä piristää on, kun tapaan poikaystävääni, mutta siihen se sitten jääkin. Välillä mietin onko järkeä elää, kun tuntuu ettei elämällä ole mitään tarkoitusta ja joka aamu tuntuu yhtä pahalta nousta sängystä.
Miten voisin saada vaihtelua elämääni? Minulla ei todellakaan ole paljoa rahaa joten en edes pysty käymään koti kyläni ulkopuolella paljoakaan. Tuntuu välillä, että kuolen tähän tylsyyteen. Eikä se tylsyys johdu siitä, että ei olisi mitään tekemistä. Koulu hommia on vaikka muille jakaa ja niiden tekemiseen suurin osa ajastani meneekin. Siinä on yksi lukion haitta puolista. Tylsistyn siihen kun kaikki päivät toistavat itseään. Minulle ei koskaan tapahdu mitään.
Olen neuvoton, joten voisiko joku kertoa minulle vinkkejä, miten pystyisin piristämään elämääni?
mitä tehdä?
5
696
Vastaukset
- kyllä
Jos kerran sinulla on tuollainen joka päiväinen päibärytmi niin ONNITTELUT!
- yritetään90
Ootko ajatellut vaikka jonkun harrastuksen hankkimsta?
Kävisit vaikka salilla, uimassa tai jotain sellasta.
Ja voithan aina mennä vaikka johonkin nuoriso juttuun.
Mä käyn raamiksessa ja oon löytäny sieltä paljon uutta.
Voisit tietysti olla poikaverisi kanssa ja tehdä yhdessä tai kaveriporukassa jotain.
Mutta kohta alkaa kesä ja pääsee relaamaan hiekkarannoille, makaamaan nurmikolla, nauttia kesästä.
Tämmösillä pienillä muutoksilla saa arkipäiviin vähän väriä :)
Kaikkea hyvää sulle ja Jumalan siunausta :)En aivan yhtyisi tähän, koska paikkakunnallasihan ei ole juuri nuorten toimintaa eikä sinulla rahaakaan niin runsaasti... mutta, mutta... voit tietty hankkia harrastuksia. Jos vaikka kokeilisit erilaisia? Piirtämistä, lukemista, musiikkia, urheilua, valokuvausta... näitä on loputtomiin. Voihan sitä vaikka ruveta keräämään hienoja kuvia tai mitä vaan. Kierrokset kirpputorille voivat myös piristää päivää toisinaan, kun tylsyys iskee. Sieltä löytyy hyviä vaatteita halvalla ja myös mielenkiintoista tavaraa - jota voi tietty käyttää uudestaan ja josta voi tehdä vaikka koristeen. Jos käsityöt kiinnostavat niin niitäkin voi tietty tehdä. Ja jos ei nyt aivan lahjakas siinä hommassa ole niin voihan sitä tehdä ihan pieniä näpertelyjä vaatteisiin jolloin saat niistäkin yksilöllisiä. Kyllä sellainen pienikin tekeminen tekee päivästä erilaisen :)
- on monia!
Onko sinulla lemmikkejä? Voisithan niihin liittyen harrastaa jotain. Esimerkiksi koiran kanssa agilityä ja touhuamista ulkona. Kutsu kaverit kylään, pitäkää leffa ilta tms. Eihän sitä joka päivä tarvitse olla aktiivista toimintaa.
Osallistu jonkin kiinnostavan aiheen yhdistyksen toimintaan. Entäs urheilu? Joten polkupyörä esiin :). Sitten etsimään jotain mukavaa harrastusta, vaikka kerhonohjausta. Ehkä paikkakunnallasi tai missä asutkaan on joku kerho joka kaipaa nuoriohjaajaa. Ja kohta tulee loma milloin voi keksiä tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947