tyttö on nyt 1v4kk.
Muutamana päivänä oon huomannu että napa on alkanut punottaa ja näyttää jotenkin vähän ärtyneeltä. Olen putsaillut sitä mutta nyt tänään illalla tyttö alkoi kauheesti raapimaan napaa ja navan ympärystä!
Kauhean huudon kanssa jouduin navan nyt illalla putsaamaan.
Onko muilla napa ollut ärtynyt??
Voiko napa tulehtua vai mikähän ihme siinä vois olla??
Huomenna täytyy käydä lääkärissä näyttämässä jos kutisee vielä noin pahasti..
Napa punottaa ja kutisee!
CeC87
2
2721
Vastaukset
- tipsunkka
Millä rasvaat ja putsaat.. se putsaaminen saattaa ärsyttää lisää ja meille ei kuivalle iholle käy edes kaikki rasvat. Käyttääkö tyttösi muuten farkkuja. Niissä nappi ärsyttää ihoa.
- bacibact
puuteria jos tulehtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399