Lähentymistä kala(m):n kanssa

Scorpion(n)

Hei te kalaihmiset ja kaikki muutkin tietysti!

Tässä ollaan oltu yhteydessä erään kalaherran kanssa ja ehkä asteen verran tilanne on alkanut jo vakavoituakin. :) Miten tästä kannattaisi juttua jatkaa, jotta pääsisi oikeasti tuntemaan tämän kalaherran? Kovasti tuntuu haluavan oppia tuntemaan minut, mutta itsestään ei ole antanut kovin paljoa. Olisiko liikaa, jos kyselisi häneltä enemmänkin asioita vai onko parempi antaa hänen itse kertoa, kun tuntee tilanteen sopivaksi? Miten yleensä suhde kalaherroihin on alkanut ja syttynyt liekkeihin? :) Kuinka kalat yleensä näyttävät juuri kiinnostuksensa?

Kovasti tuntuu huolehtivankin minusta: laitathan sitten lämmintä päälle; hänestä ei kuulemma kannata nähdä unia, koska saisin vain painajaisia... jne :) Onko tämä juuri tyypillistä kaloille?

Muutoinkin meillä on hyvin samanlaiset kiinnostuksen kohteet, arvot ja jutut menevät yleensäkin hyvin yhteen. Tämän kalan kanssa voisin hyvin ajatella jotakin pidempääkin!

6

2277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies38

      niin.

      itse uskoin tuohon "mystiseen" rakkauteen. on totta että näitä luonteita on tutkittu ja jotain perää niissä on.

      kuitenkin!!!

      hyvään parisuhteeseen tarvitaan muutakin kuin kala ja skorpiooni.

      tässä kalamiehenä universumin viimeisenä "kierron" edustajana voin sanoa että konjuktiot ja nousevat kuut näyttivät yhdessä suhteessa hyvää ja parasta. Ja aivan katasroffi siitä syntyi.

      Kun unohdin moiset rakkauden "taivaan viritykset" löysin ihastuttavan ihmisen rinnalleni.

      Täytyy myöntää kuitenkin että tämä on rapu ja vesimerkkien edustajat menevät hyvin yhteen.

      Kuitenkin tätä ennen rukoilin taivaan Jumalaa antamaan hyvän puolison ja niin kävi =)

    • tuttavuutta

      olen minäkin tehnyt kalatherran kanssa ja aivan samanlainen on. Kovasti haluaa puhua puhelimessa ja yhteyttä pitää, siis kaksikin tuntia ilman yhteyttä on hänestä liikaa. Puhelimessa sitten ollessamme, saattaa olla montakin minuuttia sitten ihan hiljaista ;D, vaikka niin kovin halusi jutella. Olen itse jouskari, hyvin tulemme tämän miehen kanssa juttuun, mutta välillä tuntuu, ettei hän oikein halua/uskalla antaa itsestään ja minä taas en kauaa jaksa pohdiskella, vaan menen etiäpäin.

    • Skoputyttö

      Jaa niitä on siis muitakin kalamiehiä liikkeellä, jotka on vieneet skoputytöiltä jalat alta - sitä on siis liikkeellä! Mutta ihan samalta kuulostaa kuin meidänkin tuore tuttavuutemme, kaikki osaset loksahtivat heti kohdalleen ja vahva yhteys on käsinkosketeltava. Välillämme on vain niin monta isoa estettä, että mahdollisuutta mihinkään vakavempaan ei kenties ole edes olemassa, vaikka hän kuinka tuntuisi Juuri siltä Oikealta, jota olen koko tähänastisen elämäni odottanut.. :(

    • hänet

      vain, sellaisia me olemme.

    • Nina.

      kuinka kävi?

      Onnea matkaan!

      • Scorpion(n)

        Kiitos teille vastanneille! Huomaan, että nyt tässä meidän tilanteessa on menneillään eräänlainen odotteluvaihe. Hän on kyllä välillä heitellyt ilmoille pieniä vihjailuja, mutta tämä meidän pitkän pitkä välimatka varmasti vaikuttaa tilanteeseen. Saa nähdä, kuinka käy. Ei tässä kuitenkaan mikään kiire ole. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe