ns. seriffit

pettynyt

Olen todella pettynyt palveluntarjoajan ns. seriffeihin. He käyttävät palvelua omiin tarkoituksiinsa, eivätkä ymmärrä tai halua ymmärtää keskustelijan tarpeita. Usein uhkaillaan tai toteutetaankin ulosheitto, vain sillä perusteella, että keskustelu ei miellytä heitä. Kuitenkaan mistään laittomasta ei ole puhe. En ymmärrä millä perusteella kyseiset "seriffit" valitaan. Kokemuksieni mukaan ihan millä vaan. Olisin lähettänyt pätkän keskustelua liitteenä, mutta se ei onnistu suoran palauteennekaan kautta. Totta puhuen se ei edes toimi. Ehkä tarkoituskin on se. En tosin sitä haluaisi uskoa.

Ja tässä on vielä kyse ulkosuomalaisille tarkoiteusta chätistä, jossa nyt tuomiota jakelee joku härmässä asuva suomalainen (jonka nikki viittaa hänen olevan UK:ssa). Siellä hän ei kuulemma kuitenkaan ole. Olenko minä väärässä olessani ulkosuomalainen vai hän, joka on keksinyt olevansa sellainen.

5

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

niin ja heillä on kuitenkin vapaus osallistua keskusteluun ja omiin mielipiteisiin. Jos he eivät saisi osallistua keskusteluun, ymmärtäisin asian paremmin. Mutta, kun heillä on se oikeus, joten he voivat hallita keskustelua. Muistaakseni Suomessa on vielä sananvapaus. Ja muistutan vielä, että kyse on ihan Suomessa sallituista sananvapauden alaisista asioista, ei laittomuuksista.

• noista shefuista

Ensinnäkin täytyy kyllä myöntää, että mulla ei oo koskaan ollut mitään ongelmia heidän kanssaan ja tiedän joukossa olevan suuren joukon aivan fiksuja ja asiallisia shefuja, mutta...

Eräs nimeltämainitsematon shefu vaati chatissa kävijää vaihtamaan rekisteröimättömän nickin koska se oli kirjoitettu isoilla kirjaimilla. Siis haluaisin nähdä sen kohdan, missä nimen kirjoittaminen isoilla kirjaimilla on kielletty?? Nicki ei ollut mitenkään suomi24:n määritelmien mukaan kielletty nicki. Ja kun kyseinen sättäilijä vielä sättäili ilmeisesti yksityisesti koska ainakaan ylellä hänen tekstejään ei näkynyt niin suuresti ihmettelen. Shefu sitten poisti kyseisen nickin huoneesta kun tämä ei sitä mennyt vaihtamaan. Asiallista?

Kyseisellä shefulla on kolme "isoa" kirjainta omassa nickissäänkin, joten.....

• ohjeitten mukaisesti
      • Mää oon nyt jotenkin "sotajalalla" kahden sefun kanssa ja heil oli valtaa et mää en pääse enää sättiin.
        Syynä oli kun rikoin sääntöjä...Lähes 300 000 minsaa rekattuna tiedän säännöt ja sefut kun useinkaan ei hoida hommias esim camirunkkareiden ja puhnumeroiden antamisella et ohjaisivat heidät omiin huoneisiin heille tarkoitettuihin...
        Yks sefu väitti et rikoin vuodelta -94 sääntöjä kun kerrolin silloin olevani kehitysvammaisten hoitajana...
        Nyt seuraus et mun chättiin pääsy estetty.
        Laitoin IP-osoitteen ylläpidolle ja huomautuksen sefusta...minun mielestäni en ole rikkonut sääntöjä

• keskustelun nähnyt

Nyt kyllä on pakko ottaa kantaa, itse ulkosuomalaisissa käyneenä.

Nimimerkkisi oli paikalla ensinmäistä kertaa. Sinulla ei todellakaan ole oikeutta tulla huoneen serifiille räyhäämään hänen oikeudestaan kyseiseen huoneeseen.

Ulkosuomalaisuuteen kuuluvat myös paluumuutto, suunnitelmat ulkomaille muutosta.

Kent-UK on toiminnallaan tehnyt huoneesta avoimen lentoaseman kahvilaa muistuttavan keskustelupaikan, jossa AINOANA huoneena, koko chatissa saa keskustella kolmella kielellä.

Huone on avoin kaikille, myös sinulle. Tervetuloa terveemmällä asenteella mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3817
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3119
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      32
      2844
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2662
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2413
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      41
      1868
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1205
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1129
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1099
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      78
      1099
    Aihe