vai onko vaan kaikki niin paskoja pelaajia?=??????????????????????????????????????????????
vittu!
fiksua minä korotan AQ:lla ja seuraava menee all in. jolla on muuten A J ja sitä seuraava maksaa k 2:lla eri maata???????????????????????????????????? minä all in myös!
ei se mitään että se maksaa. mutta onko koneeessa vika vai missä kun floppi on A 10 10 ja turn 2 river 2???????????????????????????????
mitä vittua tapahtuu!?
flopin jälkeen noin 95% voittaja suosikki???????????
mikä vaivaa nettipokeria? onko siihen luottamista!
onko botit jo
18
1150
Vastaukset
- normaalia...
Mä häviän tollaset yli ysikympit flopilla lähes joka toinen kerta, vaikka todennäköisyys olisi hävitä harvemmin kuin joka kymmenes kerta. Ihan sama lyönkö allarit, vai viritänkö ansaa. Turpaan tulee! Ehkä olen nettipokerin Aku Ankka. Joku nettipokerin Hannu Hanhi ei sit häviä noita yli ysikymppisiä kuin joka sadas kerta. Näin se vaan menee.
- pelaan vieläkin
Olen noin 2 vuotta pelannut online turnauksia ja viimeisen vuoden ansioni ovat noin 11 000 dollaria (miinus takaisin lyödyt 3000$). Jos 1-3 outtiset (alle 15% odds)ohivedot hulluilta donkey maksajilta laittettaisiin vaikka vain puolet minun eduksi, niin viime vuoden saldoni näyttäisi yli 100 000 dollaria! Joten kyllä meitä ok pelaavia Aku ankkoja on;)
- aloittelijana..
pelaan vieläkin kirjoitti:
Olen noin 2 vuotta pelannut online turnauksia ja viimeisen vuoden ansioni ovat noin 11 000 dollaria (miinus takaisin lyödyt 3000$). Jos 1-3 outtiset (alle 15% odds)ohivedot hulluilta donkey maksajilta laittettaisiin vaikka vain puolet minun eduksi, niin viime vuoden saldoni näyttäisi yli 100 000 dollaria! Joten kyllä meitä ok pelaavia Aku ankkoja on;)
oon nyt pari satkua voitolla. Muutama sit&go voittoa ja turnauksen Top-10 sijaa. vaikko oisko vain sitä Hannu Hanhen/aloittelijan tuuria.
Tai nuo pokeripelit yrittää koukuttaa hyvällä alulla pelaamaan enemmän.. mene ja tiedä.
- johdolla
Jos olet flopilla johdolla 95 prosenttia, mahdollisuus siihen että saat maksun, on käytännössä niin pieni, että sitä ei pitäisi tapahtua. Kuitenkin sitä tapahtuu yhtenään.
Herää kysymys, näkeekö joku kortit mitä on tulossa..
Olisitko itse lähtenyt mukaan noilla korteille ? Aivan, et. Ei muuten kukaan muukaan, ellei tiedä mitä tulee tapahtumaan. - jerkofspades
Tuota sattuu jatkuvasti. Itsestäkin tuntuu, että on maailman huono-onnisin pelaaja ( seurannassa AA:lla voitti 8 kertaa 120:stä).
Eli on kaksi mhdollisuutta:
1) pelaaja ei muista hyvää onneaan ja huono onni, joka on muistissa, tuntuu olevan kaikkia todennäköisyyksiä vastaan.
2) saiteilla on robottipelaajia, jotka näkee (tai jopa määrää) tulevat kortit. Ja nämä vievät rahat pelaajilta saittien kassaan.
Tuo vaihtoehto 2 tuntuu ufo-lahkojen salaliittoteorioilta, mutta itsestä yliopistossa tilastomatematiikkaa/todennäköisyyslaskentaa opiskelleesta tuntuu myös oudolta tuo vuodesta toiseen jatkuva todennäköisyyksien vastainen lopputulos.
Jotain tilastointiohjelmiahan kai on? Onko kukaan tehnyt laajempaa analyysiä?- TYPOTYPO
28/120 kertaa AA:lla voittanut
- analyysiä
AA:lla voittanut 264/335 kerrasta, eli täysin prosenttien mukaan.
- tarkasti
analyysiä kirjoitti:
AA:lla voittanut 264/335 kerrasta, eli täysin prosenttien mukaan.
pidemmän aikaa tilastoja, karkeasti se menee näin: AA taskupari voitto 4/10, kahdet pari 2/10, väri: 5/10, täyskäsi: 7/10. Tämä silloin kun onni on myötä mutta kun menemme siihen kuoppaamiseen on luvut seuraavat.
AA takupari: 0/10, kahdet parit: 0/10, väri: 0/10 täyskäsi: 0/10 Silloin tällöin äärimmäisen harvoin voitto (hyvin pieni) jollakin kädellä. 95% käsistä kuitekin häviää riippumatta siitä mitä kädessä on ja tai mitä floppiin tulee. Riveri viimeistään tekee lopun voitto haaveista.
On tilastollisesti mahdotonta, kaikkien todennäköisyyksien vastaista armas nettipokeri se on fakta.
- anaali
Ei tuo netti pokka enään edes muistuta todelliselta. Koko paskan saisi kieltää lailla!! miten se aina sattuu olemaan niin, että kun voittaa niin voittaa oli kortit sitten mitä tahansa ja kun häviää niin häviää oli kortit sitten kuinka hyvät! vittuun vaan koko peli...pelataan sitten live pöydissä jossa tietää ainakin, että homma toimii.
- näin se menee
Ihan sama osaatko pelata vai et, ihan sama mitä kädestä löytyy, voitat kun on sun vuoro ja häviät kun on sun vuoro riippumatta siitä millä pelaat.
Lottobingo olisi pokerille oikea termi.
- pois päin
Pojjaat pelaa mehu panoksilla,eikä osaa niilläkään pelata.Älä valita vaan lopeta ÄLÄ PELAA!!!!!
- mulla näin
Vähän aika sitten osu melkein kaikki millä pelas, se kestää 2 tuntia. Sitten ei osu mikään ja se kestää 2 kuukautta.
Eilen sain pitkästä aikaa ison määrän chipsejä, niin eikös siitä heti koko saitti pelästynyt ja meni heti jumiin vartiks. Siinä sitä vaan istuttiiin pöydässä. Sehän oli taas vaan sattumaaa..- tosiaankin
pisti koneensa seis koko maailmassa, kun SINÄ sait vähän chippejä :D
Ootteko ihan vakavissanne? Mitä helvettiä saittia kiinnostaa kuka voittaa, ne saa raken joka tapauksessa. - idiot..
tosiaankin kirjoitti:
Ootteko ihan vakavissanne? Mitä helvettiä saittia kiinnostaa kuka voittaa, ne saa raken joka tapauksessa.Kyl sitä vähän on ihmeissään, kun saa ison kasan chipsejä ja menee johtoon, niin se pöytä heti lakkas toimimasta, toinen pöytä jossa olin, jatkoi nopeesti, muista pöydistä en tiiä. Ja miksei yhteydet oo menny poikki huonoilla korteilla, vaan välittömästi kun saa vaik KK käteen. Ja miks jossain onnettomassa turnauksessa joka kädellä voittaa, mut isommissa ei vaik pelais ihan samanlaisesti.
Kyllä ne pistää miettimään, jos on millä miettii. - .........
idiot.. kirjoitti:
Kyl sitä vähän on ihmeissään, kun saa ison kasan chipsejä ja menee johtoon, niin se pöytä heti lakkas toimimasta, toinen pöytä jossa olin, jatkoi nopeesti, muista pöydistä en tiiä. Ja miksei yhteydet oo menny poikki huonoilla korteilla, vaan välittömästi kun saa vaik KK käteen. Ja miks jossain onnettomassa turnauksessa joka kädellä voittaa, mut isommissa ei vaik pelais ihan samanlaisesti.
Kyllä ne pistää miettimään, jos on millä miettii.Tuhansista pelaajista ne vahtivat juuri sinun merkkien määrää. Ne on varmaan pannu merkille kuinka kova pelimies olet ja kokevat velvollisuudekseen heittää rahaa kaivoon vain sen takia, että pystyisivät hillitsemään sun jumalatonta upswingia. Vaikka ne sun voitot eivät ole mitenkään pois heidän voitoistaan.
- mihin menee
......... kirjoitti:
Tuhansista pelaajista ne vahtivat juuri sinun merkkien määrää. Ne on varmaan pannu merkille kuinka kova pelimies olet ja kokevat velvollisuudekseen heittää rahaa kaivoon vain sen takia, että pystyisivät hillitsemään sun jumalatonta upswingia. Vaikka ne sun voitot eivät ole mitenkään pois heidän voitoistaan.
ainaki jos häviän, niin joudun tekeen lisää talletusta ja talletuksiani ne haluaa.
jos huijataan, niin en usko, että vain minua, näkyy täällä olevan muitaki jotka samaa sanoo - Oletko sinä
tosiaankin kirjoitti:
Ootteko ihan vakavissanne? Mitä helvettiä saittia kiinnostaa kuka voittaa, ne saa raken joka tapauksessa.Ajatellut asiaa? et ole! Miksi ihmeessä saitteja kiinostaisi kuka voittaa, ehkä siksi että heidän omat koneet/pelaajat ovat vastassa ja lyödäänkö vetoa saako huone rakena enemmän hilloa kuin voiuttamalla 100-500€ potteja? Sanoisin että 1 -99% ero.
- siis kätesipeleistä
Oletko sinä kirjoitti:
Ajatellut asiaa? et ole! Miksi ihmeessä saitteja kiinostaisi kuka voittaa, ehkä siksi että heidän omat koneet/pelaajat ovat vastassa ja lyödäänkö vetoa saako huone rakena enemmän hilloa kuin voiuttamalla 100-500€ potteja? Sanoisin että 1 -99% ero.
Mutta tuossahan oli kyse turnauksesta, no niitä en jaksa tahkota juurikaan tosin olen kyllästynyt jo käteipeleihinkin.
Vain siki koska sama homma toistuu aina, voitat ja häviät kunnes talletat lisää, taas voitat ja häviät niin kauan kun rahaa riittää. Se on ihme homma että se huonotuuri kestää aina niin kauan, kuin lopulta voittojen ja taas häivöiden kautta häviät kunnes vihdoin olet kaiken hävinnyt.
Töllaista on nettipokeri. Kaiken lisäksi isot lähtöparit jotka saan jengi kippaa korttinsa myös BB. Vaikka muutoin vähintään kaksi pelaajaa olisi mukana jokaisessa jaossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768