PAMPERS VS LIBERO

kokeiltu on

Olen käyttänyt tytöllämme jo 2kk pampers vaippoja,jotka todettu ihan hyväksi, mutta kosteilta tuntuvat. Saimme nyt tutultamme libero vaippoja, koska heillä tuli läpivuotoja liberosta. Kokeiltu on ja läpivuotoja tulee öisin, eli en ostaisi itse liberoa.
Koska en ole oikein tyytyväinen näihin kumpaakaan vaippaan, niin onko vielä mitä hyviä vaippoja olemassa. Pampers ihan ok vaippa´, mutta ihmettelen tätä kosteuden tuntua vaipan päällä..punoituksia ei tule kummastakaan vaippamerkistä.

13

4416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koen

      Aluksi käytin pamperssiä mikä olikin ihan hyvä siihen asti kun tuli ärhäkkä vaippaihotttuma, vaihoin muumi vaippoihin ja ihan hyviä olivat nekin, ihottuma lähti, tuppasivat päästämään pissat selkäpuolelta läpi ja pampperssit päästivät hiukan haaroista ohi, pari kuukautta sitten siiryin liberoon ja mitään ongelmia ei ole ollut.
      Onhan noita vaippoja sitten pirkan omat, euroshopperit ja tietty lidlin vaipat, siitä vaan kokeilee mikä on paras teille

      • ......

        Meillä libero toimii, iho hyvä ja pitää pissat kakat sisällään. Alussa oli falskia mutta kun tuli reisiin
        sitä pulleutta niin alkoi toimia. Pampers tekee pepun punaiseksi ja vuotaa. Muumi ei pelannut ollenkaan, pirkka piti kuivana mutta taas peppu punainen. Ap, se on alussa hakemista merkkien, mallien ja kilorajojen kanssa.


    • pampers.......

      eli meillä on pampersit ollu tosi hyvät, en oo ihan hirveesti muita ees kokeillu kun noi osottautu niin hyviks.lidlin vaippoja kehutaan kovasti, et koitahan niitä

    • hyviltä

      itse oon käyttäny 3kk vanhalla tytöllämme liberoja, en oo tykänny pamperseista. Nyt päätin kuitenkin kokeilla lidlin vaippoja kun niitä joku kehui ja oon kyllä olla tyytyväinen.Eka paketti meillä on vasta menossa, mutta hyviltä ne on ainakin vaikuttanu.Niissä on plussaa myös se kontrolliviiva, joka näyttää onko vaipassa pissa, ei tartte turhaa aukoa, jos vaippa onkin kuiva.

    • kaikkia tunnettuja

      kokeiltuani, olen tykästynyt kovasti lidlin toujours vaippoihin!

      • ......

        Mekin ostettiin kokeeksi lidlin vaippoja, muttei viivoja ole selostuksesta huolimatta. Muuten toimivat meilläkin hyvin.


      • fvgbhjmk,l

        ihan järkyttävän huonoja


    • äippäliini

      Meillä on Pampersit todettu parhaimmaksi. Pampersilta löytyy kahta eri teippivaippa mallia (Active Fit ja Baby Dry) jotka ovat hieman erilaisia. Lisäksi löytyy myös housuvaippa-malli. Kannattaa siis kokeilla myös eri malleja samasta merkistä.

    • Äippä

      Meillä päädytty kokeilujen jälkeen aina takaisin Liberoihin. Kolmesta lapsestamme kahdella tuli Pampersista jokaisella kokeilujaksolla punoitusta peppuun. Liberoihin olemme olleet todella tyytyväisiä. Harkitsen myös Lidlin vaippojen kokeilua. Neuvolatäti vinkkasi, että moni käyttäjä kehunut Lidlin vaippoja.

      • lidl

        meillä on kans kokeiltu liberoo, pampersii, muumii ja lidl vaippoja. olin aivan tykästyny lidlin vaippoihin, koska istuivat hyvin ja läpivuotoja ei tullu. mutta kun muutama viikko käytettiin, iho ärtyi pahaks. nyt ollaan taas pamperseissa ja niistä ei nyt heti vaiheta pois! mutta jos ei oo herkkä iho, suosittelen edullisia ja hyvin istuvia lidl vaippoja!!


      • meilläkin
        lidl kirjoitti:

        meillä on kans kokeiltu liberoo, pampersii, muumii ja lidl vaippoja. olin aivan tykästyny lidlin vaippoihin, koska istuivat hyvin ja läpivuotoja ei tullu. mutta kun muutama viikko käytettiin, iho ärtyi pahaks. nyt ollaan taas pamperseissa ja niistä ei nyt heti vaiheta pois! mutta jos ei oo herkkä iho, suosittelen edullisia ja hyvin istuvia lidl vaippoja!!

        Meillä käytetään liberon housuvaippoja ja hyvin toimivat.


      • ctfvgybhu
        meilläkin kirjoitti:

        Meillä käytetään liberon housuvaippoja ja hyvin toimivat.

        samoin


    • kolmatta odotan ..

      alussa käytettiin kumpaakin pampersia ja liberoa (2-4 kk) sit vaihdoin pampersiin, mutta kun aloin käyttämään pampersin housuvaippoja (tyttö 7kk) niin ne ei sopinut hänelle, se vaippa jotenkin kova tuosta edestä ja tyttö ei pystynyt kunnolla istumaan ja tuntui aina et siinä edessä oli iso pissi, mut ei ollutkaan, vaipassa semmonen pallo edessä. vaihdoin liberoon ja nyt tyttö 1v6kk, liberon housuvaippoja käytetty viimekesästä kun hän oppi kävelemään (7kk).

      nyt odotan kolmatta ja olen ostanut taas kumpaakin merkkiä aluksi, kattoo miten ne vaipat taas menee meillä.

      esikoisella käytin kokoajan pampersia ja pampers housuvaippoja. libero tuntui sillon aina vähän kosteelta siitä päältä (6v sitten).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe