ei neitsyt miehessä nyt noin paljoo vikoja oo mitä oon täällä lukenu ku porukka on kirjotellu.pitää
muistaa että jokainen ihminen omistaa silti oman luonteensa ilman että horoskooppi merkkejä tuijottaa, joten jos joku epäröi suhteen aloittamista neitsyt miehen kanssa kun on lukenut täällä juttuja niin höpöhöpö sanon minä!tehkää ihmiset se mikä parhaimalta tuntuu.Itsestäni tuntuu juuri nyt parhaimmalta olla suhteessa neitsyt mieheen joka on aivan jotain uskomatonta.Toki jokaisessa ihmisessa on omat virheensä mutta eiköhän meissä naisissakin:)
huoh...
4
765
Vastaukset
- todella hyvältä
sitten kaikki vaan menee piloille ja maailma muuttuu mustaksi.
- kaksostyttö
..ikävä kyllä itellänikin on kokemusta ikävästäkin neitsyt miehestä, joka jäi vielä perhana kummittelemaan mieleen suhteen loputtua pitkäksi aikaa, mutta se taas vahvisti ja usko siihen lisääntyi että on maailmassa kunnollisiakin miehiä ja kun se oikea tulee, se tulee:)
- ehkä olemassa?
kaksostyttö kirjoitti:
..ikävä kyllä itellänikin on kokemusta ikävästäkin neitsyt miehestä, joka jäi vielä perhana kummittelemaan mieleen suhteen loputtua pitkäksi aikaa, mutta se taas vahvisti ja usko siihen lisääntyi että on maailmassa kunnollisiakin miehiä ja kun se oikea tulee, se tulee:)
Mutta heitä ei kannata etsiä neitsytmiesten joukosta. Tämä on itsesuojelua!
- Nimetön
ehkä olemassa? kirjoitti:
Mutta heitä ei kannata etsiä neitsytmiesten joukosta. Tämä on itsesuojelua!
oletteko koskaan ajatelleet että vika ei ole yksin neitsyt miehessä(tai kenessäkään muussa merkissä) VAAN siinä että et vain sovi kyseisen ihmisen kanssa... hän ei ole sopiva juuri sinulle.Mutta voi olla erittäin sopiva jollekki toiselle.Miettikää tätä hetki ja lopettakaa se tiettyjen merkkien haukkuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882