kestotestiä/kuukauden käytettyä Tuulilasin arkistoista. Kävin kirjastossa ja katoin webbisivuilta.
Täällä on jo useampaan kertaa "väitetty" IS200:sesta joka olisi kauttaalltaan ruostunut tälläisessä jonkun autolehden testissä...
Ihmetyttää vaan kun mulla on is200 1999, eli 9vuotta vanha JA SIINÄ EI OLE RUOSTETTA. Joten ruostuminen ei voi kyllä olla tyyppivika.
Niin ja muuten 4vuotta ollu mulla, eikä mitään vikaa. Vierestä olen hymyillen seurannut kavereita joiden samanikäisissä tai tuoreemmissa autoissaan on ollut jos jonkinmoisia lastentauteja...heh Taitaa seuraava autonikin olla Lexus=Luxus
En löytänyt IS200
omistajais200
3
549
Vastaukset 3
- Kilowatti
Olen myös selannut nettiä ahkerasti ja etsinyt "väitteitä" ei vain löydy.
Ulkomaan sivuilta löytyy pelkkiä kehuja merkistä.
Itse olen tuore merkin omistaja, mutta hyvät kokemukset tähänasti. - Preminimum
ei kestänyt koko kestotestiä joten testiä ei ole tehty. Tosin myös ruostui ennen vaihtoikää eikä siksi ole saatavilla testiin kuukauden käytettynä autona.
- hahaaa..hihiii=)
Eipä sorvarin palkasta Lexusta ostetakaan... Ehhehehheee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231128
- 651023
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93803- 77753
- 44699
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la37675- 67614
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37498Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467