RAPUNAISESTA....

sarvipää kauris

Mitä näitä kirjoituksia ravuista on lukenut niin hirveästi kirjoitetaan siitä, että miespuolinen rapu ei olisi kovin luotettava, että on kova pettämään jne.

Mutta, miten on NAISpuolisten rapujen laita; oletteko luotettavia? Miten edetä rapunaisen kanssa joka tuntuu välillä olevan hyvin ystävällinen ja antaa ymmärtää, että on itsekin kiinnostunut mutta sitten yht´äkkiä tapahtuukin päinvastoin; ihan kuin vetäytyisi kuoreensa ja voi vaikuttaa hyvin etäiseltä:/

RAPUNAISET; miten edetä teidän kanssa? Pitääkö olla vaan kärsivällinen? Miten voi ravulle osoittaa, että todella välitän hänestä? Kukkia yms. on lähetetty, mutta mitä vielä?

Selvennettäköön, että tämä ihana rapu asuu toisessa maassa tällä hetkellä mikä vähän hankaloittaa tilannetta; kirjoitinkin joskus täällä kuinka lähetin hänelle kukkia ym. osoittaakseni kuinka oikeasti olin pahoillani eräästä asiasta (ei mitään pettämisiä tms.) ja hän pitikin niistä erittäin paljon. Mutta, mitä pitäisi vielä tehdä; hakisin kyllä sen kuunkin taivaalta jos vaan voisin; onko ravuilla neuvoja:/?

Sen tiedän tästä ravusta, että hän EI TODELLAKAAN ole mikään peluri tms.

5

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -sani83

      heips. Rapu naisena voin yrittää antaa oman näkökantani asiasta, mutta kyllä hän rapunaisiakin moneen junaan.

      Lainaan hieman sinua " ihan kuin vetäytyisi kuoreensa ja voi vaikuttaa hyvin etäiseltä:/". Niinpä, tällaisiahan me tahdotaan olla... Aivan oikein, kärsivällisyyttä tarvitaan. Minä ainakin tykkään huomion osoituksista, mutta jos niitä tulee liikaa tai liian nopeasti aletaan liiaksi tunteileen suhteen alussa, tahtoo sitä ottaa hieman takapakkia ja vetäytyä kuoreensa. Eli kiinnostuksensa pitää osoittaa, muttei saa olla liian hyökkäävä.
      Ja että ollakko rapu-naiset pettäjiä, suurin osa minun tuntemistani rapunaisista, kuten minäkin, on kyl uskollisia ja vakaita kuin kivi (tiedän muutamia peluri rapuja, mut ovat todella epätyypillisä rapuja). minä, kuten moni muukin rapunainen on tullut petetyksi/huijatuksi nuoruudessaan, silloin kun kuori ei vielä ollut tarpeeksi suojaava, tästä johtuen esim. minä olen todella epäluuloinen uusia miehiä kohtaan. osoitan kyllä mielenkiintoa ja innostusta, mutta tämä epäluulo näkyy silloin tällöin juuri tuossa kuoreen vetäytymisessä...
      Älä tee huomion osoittamista liian räikeästi, vaan rapu-nainen tykkää mutkattomista huomion osoituksista, jotka pystyy liittämään arkeen.
      lopuksi lainaus mtv3/helmi sivujen rapu-horoskoopin kuvauksesta:
      "Suhteen alkuvaiheessa Rapu on yleensä hyvin varovainen, kuoreensa käpertyvä ja arka. Hänen on luotettava kumppaniinsa täydellisesti ja oltava varma siitä, että tunne on molemminpuolinen, ennen kuin hän uskaltaa avautua. Mutta kun pelko poistuu, Rapu on intohimoinen, hellä, aistillinen ja hurmaava kumppani. ".
      Joten tsemppiä!

      • naisellinen

        minæ ainakin pidæn ettæ mies on turvallisen tuntoinen ja vahva.juonittelujeni ja tunteiden ylæ ja alamakea ajettaessa vaaditaan todella etta naytat"etta olet mies etka janis"Ihailen keikkea kaunista!Miehen ulkonako ja tyyli on oltava ok.lahjoja rakastan ja yllatyksia, olenhan romanttinen luonne.illallinen kynttilan valossa tai valimeren rannalla on kaunista.olen lammin,olen herkka,rakastelen missa vain,osoitan hellyytta niin paljon etta, joskus kipeaa tekee osaan kasitella miesta jota rakastan ja saada hanet tuntemaan itsensa,ykkoseksi.Mutta auta armias jos panet esteita tai ehtoja minulle,silloin tulen nayttamaan sakseni.Petan jos petetaan,mutta harva voi rapua pettaa!


      • ~***~

        tämä on niin totta! ihan kun itse olisin kirjottanut.
        tietenkin ihmisiä on eri junaan mutta ite olen ainakin niin tyypillinen rapu mitä kaikkialla kuvataan, en todella vois pettää ketään ja en koskaan rupea mitään pelaamaan, en lähe suhteeseen suin päin, täytyy olla varma mitä mies haluaa. Tottakai sellasia lyhyitäkin suhteita on ihan tietoisesti, olemmehan kaikkia kuitenkin vain seksuaalisia olentoja. Mutta että vakaa suhde on se päämäärä ja jos sellanen tulee eteen niin siitä pidetään kyllä kiinni. Ja jos kiinnostava mies tulee eteen niin kyllä tosiaan haluan olla tietoinen siitä mitä se mies meinaa ennekun ryhdyn häne kanssaa mihinkään.

        Ja miehen lähestyminen...tämä on tosi hankala, minä olen ainakin todella hankala, näen sen nimittäin heti jos tyyppi kiinnostaa tai ei. Kaverustun helposti miesten kanssa ja monet miehet sen sitten käsittää väärin. Siitä tulee paljon ongelmia. Että just tuo mitä tuolla aiemmin sanottiin että ensin on niin flirttiä ja sitten vetäytyy, niin minulla just tuommonen toiminta pätee niihin miehiin keitä pidän kavereina. Sit kun ne rupee luulemaan että nyt se tarkottaa jotain muuta niin sit vetäydyn koska en halua muuta kun olla kaveri.

        Mutta jos minulla on joku kohde, niin lähestyn yleensä itse miestä. Tai osoitan ko miehelle sen niin selkeästi että hän tajuaa tulla itse minun luo.


    • pettämään

      Ystävistäni ja tuttavistani kaikki rapunaiset ovat kovia pettämään kumppaniaan. Syytä tähän en tiedä, olisikohan rapunaisille ominainen heikko itsetunto syynä? Miehekseni en ottaisi rapumiestä, enkä suosittele rapunaista kenellekkään.

    • RAPUNAINEN 5

      RAPUNAISET OVAT KOVIN HERKKIÄ VAROVAISIA JOS ANNAT PIENINKIN AIHE ANTAA RAPUNAISEN EPÄILLÄ SUN USKOTTOMUUTTA NIIN HÄN AIVAN VARMAAN KÖMPII KUOREENSA EIKÄ KOVIN HERKÄSTÄ TUU SIELTÄ EI NE KUKAT AUTA SIINÄ TAPAUKSESSA EIKÄ MUUTKAAN LAHJAT LOUKKAANTUNNUT RAPUNAINEN JOKA MENETTÄÄ VIELÄ LUOTTAMUSTAAN MIEHEEN ON AIKA KOVA KUORINEN MUTTA REHELLISYYDELLÄ JA AIDLLA TUNTEELLA KUN KOHTELETTE RAPUNAISTA NIN SAATTE ELÄMÄN KUMPPANIN JOKA TOSIAAN OSAA ARVOSTAA JA RAKASTAA TEIDÄT KOKO ELÄMÄN TAIPALEEN HÄN EI KATSO VIERAASEEN JOS HÄNTÄ KOHDELLAAN KUNNIOTTAVASTI JA VIELÄ SE ETTÄ RAPUNAINEN ON TOSI EKSOOTTINEN RAKSTAJA JOKA RAKASTAA KOKO SYDÄMMELÄÄN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe